quote:
Ik stuur Alberto op je af !quote:Op zondag 28 maart 2010 18:55 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mensen die tegen hun computer praten
quote:
Wat een waardeloze dreigementquote:
Soort WOW maar dan in de ruimte?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:56 schreef Doler12 het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Eve_Online
Ten eerste: het is PiRANiAquote:
WTFquote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef gevaarlijke-man het volgende:
Hoi,
Reportage: De dodelijke doe-het-zelvers
Roy Norris en Lawrence Bittaker zijn twee vrienden die een gruwelijke passie delen: het ontvoeren, mishandelen, verkrachten en vermoorden van tienermeisjes. In hun speciaal daarvoor aangeschafte bestelbus en gewapend met een gereedschapskist struinen ze de wegen van Californië af.
Klinkt leuk, dus ik kijk mee
Ben jij dan weg?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ten eerste: het is PiRANiA
en ten tweede: over een paar minuten is hij misschien weer terug
Wat voor huiswerk heb je?quote:
ik blijfquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was hij daarom gebanned?![]()
Da's dan weer jammer.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
ik blijfben veels te lief om gebanned te worden
Ik ga ook geen Peterrrr kijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Vanaf volgende week ben ik weg, geen alberto , denk wel dat ik om 20:30 er ben
Ik mis je nu al.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Nee hoor mijn lieverd. Zolang je maar stopt met dergelijke praktijken.quote:
WAT GEEN ALBERTOquote:Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Stephan1237 het volgende:
Hihi zie jou elke paar minuten van UI veranderenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor mijn lieverd. Zolang je maar stopt met dergelijke praktijken.
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ga ook geen Peterrrr kijkenDenk dat ik ook geen WMB ga kijken, maar nog even ga studeren
Ik zal het niet meer doen. Kusje in je nek.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee hoor mijn lieverd. Zolang je maar stopt met dergelijke praktijken.
Laatste van het seizoenquote:
Ik kom terug voor Albertoquote:
Tot zover mijn leuke zondagavondenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Laatste van het seizoenDat dit kan in Nederland!!
Ja, straks komt Peterrr weer terugquote:Op zondag 28 maart 2010 19:06 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Tot zover mijn leuke zondagavonden
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
De ONZ-avatarcommissie heeft besloten dat ik deze avatar zal gaan gebruiken.
Maar volgens de reclame gaat het niet over Conõ Joran. Ben wel benieuwdquote:
Is een oude afleveringquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef TheFrankey het volgende:
ik zag alberto rennen in het voorstukje.
Ja, wie zal Alberto ditmaal ontmaskeren en confronteren?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef TheFrankey het volgende:
ik zag alberto rennen in het voorstukje.
Lang leve FireFox waarbij je afbeeldingen kan blokkerenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
Mijn excuses, ik nodig u uit om een topic te openen daarvoor in Klaagbaak.quote:
Hoiquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Juicyhil het volgende:
Nouuu, dan denk je niet iedere keer als je m`n avatar ziet vanne "Heee, daar is m`n favo user weer: Juicyhil. Wat is het toch ook een leuke jongen he."quote:Op zondag 28 maart 2010 19:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lang leve FireFox waarbij je afbeeldingen kan blokkeren
ikquote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke aap delete mijn posts de hele tijd?
Nee bedanktquote:Op zondag 28 maart 2010 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Mijn excuses, ik nodig u uit om een topic te openen daarvoor in Klaagbaak.
Mijn valkparkiet!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:18 schreef AdvancedPower het volgende:
Welke aap delete mijn posts de hele tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |