Niks mis met bejaarden. Laat yvonne het niet horen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het die in Scherpenzeel wel wordt, die heeft ook2 badkamers
En een open haard. En een vaatwasser. Hoezee!
Op elke foto op die site staan bejaarden, dat dan weer wel
LOL.quote:
Klinktquote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het die in Scherpenzeel wel wordt, die heeft ook2 badkamers
En een open haard. En een vaatwasser. Hoezee!
Op elke foto op die site staan bejaarden, dat dan weer wel
Ohquote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
LOL.
Ik ga toch gewoon patat halen. Ik heb zin in frikandellen en mexicano's. Tot over een half uurtje ofzo.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ga vanavond weer zelf wraps makenDeze keer mét deegroller
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
Lekker! En op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Dat en óók nog prachtige lippen!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
Ik ga vanavond weer zelf wraps makenDeze keer mét deegroller
![]()
Volgens Mr Gb dan, hèquote:
Die gast is goed he?quote:
Het is dat ik het een keer heb gegeten, maar wat ziet dat er toch enorm ranzig uitquote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
Lekker! En op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Ja, vind je 't gek. Tuurlijk is ie blij.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens Mr Gb dan, hè![]()
En hij was helemaal blij toen hij hoorde dat ik weer die wraps ging maken![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens Mr Gb dan, hè![]()
En hij was helemaal blij toen hij hoorde dat ik weer die wraps ging maken![]()
Ik heb vaag het vermoeden dat er wel een ader of twee dichtgeslibd zijn. Maar fuck it, ben in no -time vijf kilo afgevallen, het mag een keer.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is dat ik het een keer heb gegeten, maar wat ziet dat er toch enorm ranzig uit
Zo maar afgevallen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb vaag het vermoeden dat er wel een ader of twee dichtgeslibd zijn. Maar fuck it, ben in no -time vijf kilo afgevallen, het mag een keer.
En dat heb je gegeten ná....?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is dat ik het een keer heb gegeten, maar wat ziet dat er toch enorm ranzig uit
Hihihihihiiquote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat heb je gegeten ná....?
BLIJJJJJJJJJJJJJDORP!
`quote:Op zondag 28 maart 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo maar afgevallen?
Nah, ik zou het nog wel een keertje eten
Kut, hoe weet jij mijn wachtwoord?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat heb je gegeten ná....?
BLIJJJJJJJJJJJJJDORP!
draadloosinternet.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Landgoed 't Loo is ook nog een optie.
Die hebben gratis wifi (tisdatookalweer???) in de huisjes. Op zich wel handig als we nog met jullie wat moeten/kunnen afspreken als we daar zitten
vlammetjesquote:Op zondag 28 maart 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ik was 'd'r weer. Ik heb ook vlammetjes meegenomen.
Ja maar dat is noodzaak Greys, er moet WiFi zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Landgoed 't Loo is ook nog een optie.
Die hebben gratis wifi (tisdatookalweer???) in de huisjes. Op zich wel handig als we nog met jullie wat moeten/kunnen afspreken als we daar zitten
Eetse!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ik was 'd'r weer. Ik heb ook vlammetjes meegenomen.
Natuurlijk wel. Heb geen vlammetje in huis en ze gaan halen doe ik ook nietquote:
Ik zag ze liggen en toen moest ik ze meenemen. Ik heb er zelfs m'n frikandel voor laten liggen.quote:
Dat is het verneukeratieve van lasagne.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit in de lasagna luchtmaar het moet nog de oven in pfff
Al die parken hebben WiFi, maar dan alleen op bepaalde punten.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar dat is noodzaak Greys, er moet WiFi zijn.
Heb echt geen flauw idee waar het isquote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al die parken hebben WiFi, maar dan alleen op bepaalde punten.
Landgoed 't Loo heeft het ook in de huisjes.
Is ook een veel mooier park eigenlijk... Wel een stuk duurder maar dat interesseert me eigenlijk niets, zo vaak ga ik niet met GB een weekend weg en met jullie een ESF meet houden.
Maar is die weer een stukkie verder weg voor Cat bv. Geloof ik.
Pffff ik heb echt het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif.
'Bij het Veluwemeer, ca. 12 km. van Zwolle'.quote:
Het ligt toch allemaal redelijk dicht bij elkaar. Maar het is natuurlijk wel afhankelijk van het soort vervoer.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al die parken hebben WiFi, maar dan alleen op bepaalde punten.
Landgoed 't Loo heeft het ook in de huisjes.
Is ook een veel mooier park eigenlijk... Wel een stuk duurder maar dat interesseert me eigenlijk niets, zo vaak ga ik niet met GB een weekend weg en met jullie een ESF meet houden.
Maar is die weer een stukkie verder weg voor Cat bv. Geloof ik.
Pffff ik heb echt het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif.
Huismusquote:Op zondag 28 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
'Bij het Veluwemeer, ca. 12 km. van Zwolle'.
Maar goed, dan weet je nog niets
Ik niet tenminsteHoewel 't Loo me doet vermoeden dat het in de buurt van Apeldoorn ligt ook
Nope, het 10 tien minuten bij mij vandaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik niet tenminsteHoewel 't Loo me doet vermoeden dat het in de buurt van Apeldoorn ligt ook
En Apeldoorn en Zwolle liggen vlak bij elkaar.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's ook nog wel een half uurtje hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:18 schreef Dirkh het volgende:
[..]
En Apeldoorn en Zwolle liggen vlak bij elkaar.
Wel centraal in Noor/Oost Nederland.quote:
Ja een half uurtje, als Cat een beetje doorfietst is dat met drie uur gedaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Da's ook nog wel een half uurtje hoor.
't Loo is de naam van het dorpje waar het park tegenaan ligt.
Voor mij is het lekker dichtbij.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
Noemt die EmEl mij nou een huismus?![]()
Mijn zus woont bij Zwolle, dus ik weet daar de weg wel hoor
Ik weet alleen nooit zo goed hoe dat dan ten opzichte van de plaatsen ligt waar jullie allemaal wonen, of het dan niet ineens ver weg is voor iemand.
Ik doelde op mezelfquote:Op zondag 28 maart 2010 18:21 schreef Greys het volgende:
Noemt die EmEl mij nou een huismus?![]()
Mijn zus woont bij Zwolle, dus ik weet daar de weg wel hoor
Ik weet alleen nooit zo goed hoe dat dan ten opzichte van de plaatsen ligt waar jullie allemaal wonen, of het dan niet ineens ver weg is voor iemand.
Voor Cat is het twee uur rijden zie ik.quote:
Als je een half uurtje naar het zuiden zakt. (Apeldoorn/Amersfoort) Kom je toch aardig netjes uit voor iedereen?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat is het twee uur rijden zie ik.
En voor Tombola ook wel denk ik.
Maar als we weer dichter naar Cat zakken, dan wordt het weer erg ver voor Ing.
Anderhalf uur.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:25 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik doelde op mezelfhoe ver is het rijden vanaf R'dam?
Ja inderdaad niet te laat.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Anderhalf uur.
Dus dan moeten we gewoon zaterdag niet pas na het eten afspreken met zijn allen ofzo, maar ergens eind van de middag al. Dan is het tenminste de moeite voor de mensen die heen en weer gaan rijden.
Ja, maar dan moet daar wel net een park zijn met vrijstaande huisjes enzo!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je een half uurtje naar het zuiden zakt. (Apeldoorn/Amersfoort) Kom je toch aardig netjes uit voor iedereen?
Op het park zullen ze vast een snackbar hebben, of we gaan gezellig met z'n alleen ergens zitten eten, of gourmetten, of BBQen. Daar kan wel een mouw aan gepast worden.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Anderhalf uur.
Dus dan moeten we gewoon zaterdag niet pas na het eten afspreken met zijn allen ofzo, maar ergens eind van de middag al. Dan is het tenminste de moeite voor de mensen die heen en weer gaan rijden.
Ja?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet daar wel net een park zijn met vrijstaande huisjes enzo!
Als je daarop zoekt, met internet, vrijstaand, groot genoeg en beetje leuk park in omgeving Apeldoorn dan sturen ze je automatisch dus naar 't Loo.
Als de rest het niet te ver rijden vindt dan nemen we 't Loo denk ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Op het park zullen ze vast een snackbar hebben, of we gaan gezellig met z'n alleen ergens zitten eten, of gourmetten, of BBQen. Daar kan wel een mouw aan gepast worden.
Ik zeg redbull en jägermeister en dan hoeven we niet te stappenquote:Op zondag 28 maart 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
En je had het eerder over beekbergen? En net bij Scherpenzeel?
Zijn dat allemaal van die saaie 55+ parken dan?
Als we naar 't Loo gaan, kunnen we ook in Zwolle gaan stappen, ik wil Ll ook wel eens dronken zien.
Nee we gaan niet stappen natuurlijk die ESF avondquote:Op zondag 28 maart 2010 18:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
En je had het eerder over beekbergen? En net bij Scherpenzeel?
Zijn dat allemaal van die saaie 55+ parken dan?
Als we naar 't Loo gaan, kunnen we ook in Zwolle gaan stappen, ik wil Ll ook wel eens dronken zien.
't Loo is tof. "Wij" rijden ervoor en we horen er over het algemeen positieve verhalen over.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Als de rest het niet te ver rijden vindt dan nemen we 't Loo denk ik.
Ziet er wel het tofste uit.
Is ie zo easy?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee we gaan niet stappen natuurlijk die ESF avond
We blijven in dat huisje, ESF nummers draaien. Sorry, that's part of the deal
En ik denk niet dat je van het park af hoeft om Ll dronken te zien hoor![]()
Dan zorg ik wel dat ik uit de buurt blijf bij daar.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:34 schreef JJH het volgende:
[..]
o, daar zijn we heel goed in.
Ik vind het trouwens nog meevallen hier.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:38 schreef Greys het volgende:
I'm THIS close to boeken!
Ik moet nog ff een ja van GB en dan doen we het gewoon.
Yepquote:Op zondag 28 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
14-15-16 mei dan he?
En dan 15 mei met jullie, dat was toch de goede datum?
Nee!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
14-15-16 mei dan he?
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:42 schreef Greys het volgende:
14-15-16 mei dan he?
En dan?quote:
De lasagne dus.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
Lekker Greys, de lasagne moet ieder moment gaan piepen
Ik kom dus met de bus.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:58 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Uw gemaakte keuzes
Park:
Landgoed t Loo
Verblijf:
6D: 6-persoonsbungalow
Aankomstdatum:
vrijdag 14 mei 2010
Vertrekdatum:
maandag 17 mei 2010
Verblijfsduur:
3 nachten![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaquote:
Ja, we kwamen toch telkens op die uit. Even een slippertje met Scherpenzeel, maar ach, dat zal Heideheuvel ons wel vergevenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Toen we al eerder hadden zitten zoeken vonden we dat ook al het mooiste park en huisje he?
Deze heet geen Heideheuvel he, dit is Landgoed 't Looquote:Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, we kwamen toch telkens op die uit. Even een slippertje met Scherpenzeel, maar ach, dat zal Heideheuvel ons wel vergeven
Ahja, ik noemde deze altijd Heideheuvelquote:Op zondag 28 maart 2010 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze heet geen Heideheuvel he, dit is Landgoed 't Loo
Dat mag inderdaad in de krant.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:01 schreef Greys het volgende:
Dit is wel een historisch moment he, een meet die gewoon doorgang vindt
Heideheuvel heeft veel kleinere huisjes. En die huisjes hebben geen 'boven' maar alles op 1 verdieping.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ahja, ik noemde deze altijd Heideheuvel
Jij gaat een aftelkalender maken?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Heideheuvel heeft veel kleinere huisjes. En die huisjes hebben geen 'boven' maar alles op 1 verdieping.
En op zich is het wel lekker als je een 'boven' hebt
En we hebben twee (!) badkamers![]()
En WiFi.
En een vaatwasser en open haard en DVD-speler.
Is het al 14 mei?
En wat is daar mis mee?quote:
Omdat GB d'r meneer dan twee weken weg is en wij het leuk vonden om er dan ff tussenuit te gaan.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:08 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Waarom hebben we lullie daar geen april van gemaakt?
Details details... ongeduldquote:Op zondag 28 maart 2010 19:10 schreef Greys het volgende:
(En omdat er in april niemand kon geloof ik)
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een muziekinstallatie eigenlijk in het huisje? Lijkt me vrij essentieel.
quote:Radio-/cd-speler
Opslaatquote:Op zondag 28 maart 2010 19:03 schreef Greys het volgende:
Dit issum dus:
http://www.landal.nl/nl-n(...)loo/accommodaties/6d
Ja zie, hier kan je zien wat er allemaal is:quote:Op zondag 28 maart 2010 19:13 schreef Tha_Erik het volgende:
Is er een muziekinstallatie eigenlijk in het huisje? Lijkt me vrij essentieel.
Voor Ll?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja zie, hier kan je zien wat er allemaal is:
http://www.landal.nl/nl-n(...)loo/accommodaties/6d
En thank god ook een traphekje!
Inkoppertje, ik liet het huisje net zien aan mijn Mr zegtie "oh nou dan kunnen we wel gaan"quote:
Ik had B&J ijs bij mijn kapsalon besteld, maar die hadden ze niet meerquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
Uitgegeten en nog steeds trek in ijs en dorritos
Echt? zijn er zaken die dat doenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had B&J ijs bij mijn kapsalon besteld, maar die hadden ze niet meer
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt geen honger en buikkrampen.
Vertel, uitgebreid graag.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb echt geen honger en buikkrampen.
Dat je er B&J ijs bij kunt bestellen bedoel je?quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je er B&J ijs bij kunt bestellen bedoel je?
Ja, heb ik wel vaker gezien
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat je er B&J ijs bij kunt bestellen bedoel je?
Ja, heb ik wel vaker gezien
OMG, daar móet je wel hard om lachenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Zag net dit plaatje in een topic. En dan die tekst.
[ afbeelding ]
Nee, dat bezorgers soms gewoon dingen niet compleet bezorgen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Mis ik een grap?
Oh. Kapsalon. Kapsalon. Jaaaaaa ja
Auwwquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:Zag net dit plaatje in een topic. En dan die tekst.
[ afbeelding ]
Dus als jij zo zou vallen, dan zou jij zeggen "Potverdomme"quote:
Neequote:Op zondag 28 maart 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee echt niet, schoot je niet in de lach toen je die foto zag?
Om jou moest ik nu wel lachenquote:
Dát gaat zeer doen.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Dirkh het volgende:
Zag net dit plaatje in een topic. En dan die tekst.
[ afbeelding ]
Doei Erikquote:
Doe eens je plicht!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
hondje met gekruiste pootjes even uit haar lijden verlost (buiten gezet dus
).
Oeh, spartacusquote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog tv-tips voor vanavond of is het weer moeilijk kiezen?
Oh, welk net?quote:
Ik schrok van het eerste deel van de zinquote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit in een of andere vreemde latex/K&W SC achtig iets.
Dat, maar geen spartacus.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
Iemand nog tv-tips voor vanavond of is het weer moeilijk kiezen?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:15 schreef Dirkh het volgende:
[..]
RTL5 ik zag het vorige week even tussen neus en lippen door, maar ziet er goed uit.
X-factor komt eens per 2 dagenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als ie twee keer in een week op tv is, is dat best.
Maar dat is een serie....quote:Op zondag 28 maart 2010 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
X-factor komt eens per 2 dagenEn zo kan ik het rijtje wel aanvullen
quote:
Ja maar maar maar.... is een serie.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, als ie twee keer in een week op tv is, is dat best.
Hey Cat!!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Hallo!![]()
Tv tip van de avond: de Tudors.
Sex, macht en de incidentele onthoofding.
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Hallo!![]()
Catje.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:21 schreef Cat22 het volgende:
Hallo!![]()
Voor iedereen is dat teveel. Ril.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
Hee Dirk en Vissie!![]()
Het was gezellig.Het laatste bezoek is net weg en gelukkig hebben de eters meegeholpen met de afwas
dus kan ik nu bankhangen. En de katten beginnen weer langzaam bij hun positieven te komen. 6 kinderen onder de 11 is een beetje too much voor ze.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:24 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja?
Ik dacht een film...
Dan is het opeens niet zomeer.
Iets met mannen die later thuiskomen dan ze hadden gezegd als ik goddelijk voor ze ga koken. Nu staat de gesneden kip weer in de koelkast. Yay.quote:
ijsquote:
WathebbievoorijsdanDirkh?quote:
Oh, maar dan zou ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets met mannen die later thuiskomen dan ze hadden gezegd als ik goddelijk voor ze ga koken. Nu staat de gesneden kip weer in de koelkast. Yay.
/vrouw
Het is ook altijd onze schuld!quote:Op zondag 28 maart 2010 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Iets met mannen die later thuiskomen dan ze hadden gezegd als ik goddelijk voor ze ga koken. Nu staat de gesneden kip weer in de koelkast. Yay.
/vrouw
Ah, ik dacht dat iets vrouw-eigen was.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:28 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, maar dan zou ik ookzijn. En niet zo'n klein beetje.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat iets vrouw-eigen was.
Ik bel hem op vijf min. nadat hij thuis zou zijn of ik al kon beginnen
"Ja, ik ben er over 20 min"
"20 MI-NU-TEN??????"
"Ja, dat kan toch wel?"
"Ja, nou ja, DAT KAN WEL JADAAAAHAAAAAAG"
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:30 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat iets vrouw-eigen was.
Ik bel hem op vijf min. nadat hij thuis zou zijn of ik al kon beginnen
"Ja, ik ben er over 20 min"
"20 MI-NU-TEN??????"
"Ja, dat kan toch wel?"
"Ja, nou ja, DAT KAN WEL JADAAAAHAAAAAAG"
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]![]()
Oh ik ging dan niet zitten wachten, ik ging eten en de rest ging zo de container in. Je redt je reet maar.
Ik ook van jou.quote:
Wil je een stukje aarbeienbavaroise vlaai? Ik had weer eens teveel ingekocht. En ik eet nog een week eier- en zalmsalade.quote:
Caaahaat?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook van jou.![]()
[..]
Wil je een stukje aarbeienbavaroise vlaai? Ik had weer eens teveel ingekocht. En ik eet nog een week eier- en zalmsalade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook van jou.![]()
[..]
Wil je een stukje aarbeienbavaroise vlaai? Ik had weer eens teveel ingekocht. En ik eet nog een week eier- en zalmsalade.
Kan dat ook op de post?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ook van jou.![]()
[..]
Hij moet z'n best maar even doen en verder ben ik best vergevingsgezind.quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hij moet z'n best maar even doen en verder ben ik best vergevingsgezind.
Niet zeggen a.u.b.
heeeeeeeeeeee blauwequote:
Zelf ik kan verzinnen dat dat fout is....quote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Oh. mijn. god. Mr Gb is nu zó fout bezig zonder dat hij het door heeft dat het bijna - BIJNA - komisch wordt.
Krijg ik een sms: Zin in pizza?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Oh. mijn. god. Mr Gb is nu zó fout bezig zonder dat hij het door heeft dat het bijna - BIJNA - komisch wordt.
woehahahahahaquote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
Pakketpost.quote:
Nou, hij moet wel zijn vergeten dat ik wraps zou maken. Anders heeft ie echt een probleemquote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Zelf ik kan verzinnen dat dat fout is....
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ik pletter zo vd bank van het lachen
*wijst*quote:
Hij is het aardig aan het uittestenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
woehahahahaha
Vergevingsgezind zei je he?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hij moet wel zijn vergeten dat ik wraps zou maken. Anders heeft ie echt een probleem
Bijna tijd voor de Fok knokploeg, zou ik denken.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:38 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Is dat een verkeerde uitdrukking? Boers?
Armen over elkaar, boze blik, een zenuwachtig tikkende rechtervoet.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ik heb er heel wat voor over om jou te zien als ie aan komt rijden
Ik zou niets terugsmsen, kijken wat ie zelf verzint....quote:Op zondag 28 maart 2010 20:39 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, hij moet wel zijn vergeten dat ik wraps zou maken. Anders heeft ie echt een probleem
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je vergeet de letters "Dirk ik hou van je"
Kom maar halen. Nu is er nog over. Nog 3 stukjes.quote:
Hij is thuis, nu.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]Oh ik heb er heel wat voor over om jou te zien als ie aan komt rijden
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:42 schreef Pisces29 het volgende:
OH Ml-etje, gefeliciteerd! Jij klusvrouw!![]()
![]()
Live verslagquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kom maar halen. Nu is er nog over. Nog 3 stukjes.![]()
Soms komt eten niet uit een pakje Greysquote:Op zondag 28 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
GB, je weet dat ik je laf he?
Maar waarom dan zo'n gedoe als hij 20 minuten later is?
Of zijn jullie altijd zo stipt enzo?
(Kan best hoor, ik doe niet aan vaste etenstijden enzo)
Nou, ik ben niet zo moeilijk qua tijd. Maar als ik zelf wraps en guacamole heb staan maken, de kip en de groente gesneden is en ik al bijna het fornuis aan zou doen om te beginnen, dan vind ik dat niet zo leuk.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
Maar hoe doe je dat dan? Warm je het dan op ofzo?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:46 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Soms komt eten niet uit een pakje Greys
Gewoon pas wat maken als iedereen die mee eet thuis is?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:47 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Soms komt eten niet uit een pakje Greys
Hij zit al naast me op de bank.quote:
Nouja, in mijn tempo was ik dan nu nog drie kwartier bezig geweestquote:Op zondag 28 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon pas wat maken als iedereen die mee eet thuis is?
Doe ik altijd. Of de rest vast maken en dan de laatste dingen die niet te lang warm gehouden kunnen worden pas maken als de rest thuis is.
Oh dat was optie 2 bij mij na het opwarmenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe ik altijd. Of de rest vast maken en dan de laatste dingen die niet te lang warm gehouden kunnen worden pas maken als de rest thuis is.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
MOET IEMAND DE REMCIRKEL AL DOOR GAAN BELLEN? [/hysterie]
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan mezelf wat dat betreft hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mannen wachten liever niet 2 uur op hun happie
quote:
Ik heb inmiddels 45.000 keer naar je gebeld, maar mevrouw Jongbloed zet dat ze geen Pisces29 kent.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:50 schreef Pisces29 het volgende:
MOET IEMAND DE REMCIRKEL AL DOOR GAAN BELLEN? [/hysterie]
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, ik dacht meer aan mezelf wat dat betreft hoor
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels 45.000 keer naar je gebeld, maar mevrouw Jongbloed zet dat ze geen Pisces29 kent.
Ik probeer het straks weer, kijken of ze je dan wel kent.
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Enniewee, ik ga even koken en eten. Tot laterrrrrr
Met pieken en dalen. Ik heb een tijdje gehad dat het me geen bal meer interesseerde. Maar eigenlijk ben ik wel altijd wel iemand die kookt.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:54 schreef Pisces29 het volgende:
Dirk, ben jij altijd al zo kooklustig geweest?
Nou eet er hier niet zo vaak iemand thuis behalve ik natuurlijk, dus dat scheeltquote:
Ik vond je een beetje snel.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zeg jij strooit wel met jevandaag. Ik zag blz. 6, had gekund toch
Alvast smakelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Enniewee, ik ga even koken en eten. Tot laterrrrrr
Nee.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
Nah, zo naar kom ik toch ook weer niet over?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond je een beetje snel.Het was verdorie post 254!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
Nah, zo naar kom ik toch ook weer niet over?
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Met pieken en dalen. Ik heb een tijdje gehad dat het me geen bal meer interesseerde. Maar eigenlijk ben ik wel altijd wel iemand die kookt.
Om te voorkomen dat er een verkeerd beeld ontstaat, mevrouw lekker dwars doen, het is ook niet zo dat als er onduidelijke afspraken zijn ik loop te stressen met het eten. Dan zien we wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou eet er hier niet zo vaak iemand thuis behalve ik natuurlijk, dus dat scheelt
En zo wel, dan is het wachten het gevolg van de onduidelijke tijdstippen enzo. Jammer dan.
Ze hadden geen lekker ijs.quote:
Hello! Weer teveel aardbeiencocktails gedronken?quote:
Mevrouw lekker dwars doenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:04 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Om te voorkomen dat er een verkeerd beeld ontstaat, mevrouw lekker dwars doen, het is ook niet zo dat als er onduidelijke afspraken zijn ik loop te stressen met het eten. Dan zien we wel.
Is er een afspraak zo van: Ik ben om 7 uur thuis en dan moet ik snel eten (etc) en die persoon komt dan een half uur later, nou dan kan ie het vergeten.
Ik ben wel iemand die van de afspraken is, als ie er is, dan zal je je er aan moeten houden of afbellen o.i.d.
Ik heb wel eens gehad dat ik een afspraak had met vrienden die bij mij zouden komen en we hadden plannen. Goed, die kwamen dus niet en dat kan gebeuren. Dus na een half uurtje had ik zoiets, ik ga maar eens bellen, wie weet is er wat.
Zeiden ze doodleuk: Oh we staan net in gang onze jassen aan te trekken, we komen er aan (nonchalant)
Ik heb gezegd dat ze hun jas wel weer konden ophangen en niet meer hoefde te komen, we zien jullie een andere keer wel.
Dat flikken ze me niet.
Neequote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello! Weer teveel aardbeiencocktails gedronken?
He poezenvrouwtjequote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hello! Weer teveel aardbeiencocktails gedronken?
quote:
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden geen lekker ijs.
Dus toen heb ik maar 'De echte zachtzoete anijsegeltjes drop' genomen
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh een hond erbij, leuk
Ik weet nog een tijd terug, volgens mij nog oude Bananasplit of ander progr. waarbij de hond van Albert Verlinde in een winkel in Antwerpen gezet was, te koop, vermomd onder een laag verf, dus de kleur was anders en Albert twijfelde, want de hond leek toch wel érg op de zijne
Oh, aangezien je blauw bent?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden geen lekker ijs.
Dus toen heb ik maar 'De echte zachtzoete anijsegeltjes drop' genomen
quote:
Dacht evenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Hihihihi ben bang dat ik zo bot ben erlangs te lopenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik twijfel of het met Ralph Inbar was of een ander programma, maar moet je nagaan dat je met je vriend gaat winkelen en in Antwerpen zit Whoopie in een andere kleur in een winkel, ik vond het zo'n giller, die blik van hem![]()
Zou jij Whoopie herkennen denk je?
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Hihihihi ben bang dat ik zo bot ben erlangs te lopen
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:12 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dacht evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Jaquote:
En een beker B&J is niet et groot?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Alleen Magnums enzo en die vind ik veel te groot. Na twee happen heb ik genoeg.
Oh das wel wat andersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ook als je vriend in die dierenwinkel wilt kijken? En je haar echt ziet zitten en er langs loopt?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |