Niks mis met bejaarden. Laat yvonne het niet horen.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het die in Scherpenzeel wel wordt, die heeft ook2 badkamers
En een open haard. En een vaatwasser. Hoezee!
Op elke foto op die site staan bejaarden, dat dan weer wel
LOL.quote:
Klinktquote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Greys het volgende:
Ik denk dat het die in Scherpenzeel wel wordt, die heeft ook2 badkamers
En een open haard. En een vaatwasser. Hoezee!
Op elke foto op die site staan bejaarden, dat dan weer wel
Ohquote:Op zondag 28 maart 2010 17:34 schreef JJH het volgende:
[..]
LOL.
Ik ga toch gewoon patat halen. Ik heb zin in frikandellen en mexicano's. Tot over een half uurtje ofzo.
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:![]()
![]()
Ik ga vanavond weer zelf wraps makenDeze keer mét deegroller
![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
Lekker! En op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Dat en óók nog prachtige lippen!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:38 schreef Goodbye het volgende:
![]()
![]()
Ik ga vanavond weer zelf wraps makenDeze keer mét deegroller
![]()
Volgens Mr Gb dan, hèquote:
Die gast is goed he?quote:
Het is dat ik het een keer heb gegeten, maar wat ziet dat er toch enorm ranzig uitquote:Op zondag 28 maart 2010 17:45 schreef Dirkh het volgende:
Lekker! En op, dat dan weer wel.
[ afbeelding ]
Ja, vind je 't gek. Tuurlijk is ie blij.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens Mr Gb dan, hè![]()
En hij was helemaal blij toen hij hoorde dat ik weer die wraps ging maken![]()
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:50 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Volgens Mr Gb dan, hè![]()
En hij was helemaal blij toen hij hoorde dat ik weer die wraps ging maken![]()
Ik heb vaag het vermoeden dat er wel een ader of twee dichtgeslibd zijn. Maar fuck it, ben in no -time vijf kilo afgevallen, het mag een keer.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is dat ik het een keer heb gegeten, maar wat ziet dat er toch enorm ranzig uit
Zo maar afgevallen?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:55 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik heb vaag het vermoeden dat er wel een ader of twee dichtgeslibd zijn. Maar fuck it, ben in no -time vijf kilo afgevallen, het mag een keer.
En dat heb je gegeten ná....?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:51 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het is dat ik het een keer heb gegeten, maar wat ziet dat er toch enorm ranzig uit
Hihihihihiiquote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat heb je gegeten ná....?
BLIJJJJJJJJJJJJJDORP!
`quote:Op zondag 28 maart 2010 17:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Zo maar afgevallen?
Nah, ik zou het nog wel een keertje eten
Kut, hoe weet jij mijn wachtwoord?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En dat heb je gegeten ná....?
BLIJJJJJJJJJJJJJDORP!
draadloosinternet.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Landgoed 't Loo is ook nog een optie.
Die hebben gratis wifi (tisdatookalweer???) in de huisjes. Op zich wel handig als we nog met jullie wat moeten/kunnen afspreken als we daar zitten
vlammetjesquote:Op zondag 28 maart 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ik was 'd'r weer. Ik heb ook vlammetjes meegenomen.
Ja maar dat is noodzaak Greys, er moet WiFi zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:05 schreef Greys het volgende:
Landgoed 't Loo is ook nog een optie.
Die hebben gratis wifi (tisdatookalweer???) in de huisjes. Op zich wel handig als we nog met jullie wat moeten/kunnen afspreken als we daar zitten
Eetse!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:04 schreef JJH het volgende:
Ik was 'd'r weer. Ik heb ook vlammetjes meegenomen.
Natuurlijk wel. Heb geen vlammetje in huis en ze gaan halen doe ik ook nietquote:
Ik zag ze liggen en toen moest ik ze meenemen. Ik heb er zelfs m'n frikandel voor laten liggen.quote:
Dat is het verneukeratieve van lasagne.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ik zit in de lasagna luchtmaar het moet nog de oven in pfff
Al die parken hebben WiFi, maar dan alleen op bepaalde punten.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:06 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ja maar dat is noodzaak Greys, er moet WiFi zijn.
Heb echt geen flauw idee waar het isquote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al die parken hebben WiFi, maar dan alleen op bepaalde punten.
Landgoed 't Loo heeft het ook in de huisjes.
Is ook een veel mooier park eigenlijk... Wel een stuk duurder maar dat interesseert me eigenlijk niets, zo vaak ga ik niet met GB een weekend weg en met jullie een ESF meet houden.
Maar is die weer een stukkie verder weg voor Cat bv. Geloof ik.
Pffff ik heb echt het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif.
'Bij het Veluwemeer, ca. 12 km. van Zwolle'.quote:
Het ligt toch allemaal redelijk dicht bij elkaar. Maar het is natuurlijk wel afhankelijk van het soort vervoer.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Al die parken hebben WiFi, maar dan alleen op bepaalde punten.
Landgoed 't Loo heeft het ook in de huisjes.
Is ook een veel mooier park eigenlijk... Wel een stuk duurder maar dat interesseert me eigenlijk niets, zo vaak ga ik niet met GB een weekend weg en met jullie een ESF meet houden.
Maar is die weer een stukkie verder weg voor Cat bv. Geloof ik.
Pffff ik heb echt het richtingsgevoel van een aangeschoten postduif.
Huismusquote:Op zondag 28 maart 2010 18:15 schreef Greys het volgende:
[..]
'Bij het Veluwemeer, ca. 12 km. van Zwolle'.
Maar goed, dan weet je nog niets
Ik niet tenminsteHoewel 't Loo me doet vermoeden dat het in de buurt van Apeldoorn ligt ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |