Ja, ik dacht dat ik dat reageren uit had staan. Was dus ook erg verbaasd dat jij er een bericht in had weten te plaatsen. En dan nog zo'n raar bericht ookquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:02 schreef Repeat het volgende:
Zit jij nou berichten van mij van je fotoboek te verwijderen dotkoen?
Volgens mij had ik erbij moeten zijnquote:Op woensdag 31 maart 2010 01:01 schreef MaxC het volgende:
Vandaag bij college, een plaatje van een foetus van 20 weken overleden door een navelstrengverstrengeling. De hoogleraar heel droog, ja dit is uhm... een... Intra-uteriene suicide
Ik kwam niet meer bij![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef Christiaan het volgende:
Ik kan de videocolleges niet meer versneld afspelen. Dit gaat traag.
Die studenten van tegenwoordigquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:33 schreef Christiaan het volgende:
Ik kan de videocolleges niet meer versneld afspelen. Dit gaat traag.
welke onderwerpen?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:54 schreef Christiaan het volgende:
Matigjes. Net wel of net niet, al denk ik meer net niet...
Tentamen staat nog niet online trouwens
Endocrinologie en farmacologie. Welke mongool verzint er een multiple choice vraag met 'Welk van de vier onderstaande oorzaken is de minst voorkomende oorzaak van het Syndroom van Cushing" ffs.quote:
Whehe "Noem twee ethische bezwaren tegen het gebruik van de pil"quote:Op donderdag 1 april 2010 17:28 schreef Kassaa het volgende:
[..]
Endocrinologie en farmacologie. Welke mongool verzint er een multiple choice vraag met 'Welk van de vier onderstaande oorzaken is de minst voorkomende oorzaak van het Syndroom van Cushing" ffs.
Wacht even ging dat over de anticonceptiepil?quote:Op donderdag 1 april 2010 17:29 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Whehe "Noem twee ethische bezwaren tegen het gebruik van de pil"
LOL, ik had eerst iets over de upregulatie van adrenerge receptoren en vervolgens iets geprobeerd met een door prednison geinduceerde immuungemedieerde vasoconstrictie resulterend in een verhoogde vaatweerstandquote:Op donderdag 1 april 2010 17:31 schreef Christiaan het volgende:
Dit was trouwens ook een gemene kutvraag:
Vraag 8 (3 punten) Rode draad Farmacologie & Farmacotherapie
Verklaar hoe gebruik van prednison hypertensie kan doen ontstaan (3 punten).
Antwoord:
Prednison heeft ook ongeveer 20% mineralocorticosteroïde activiteit (bindt ook aan mineralocorticosteroïdreceptor), hetgeen leidt tot retentie van natrium en dus water.
Waller 508, 510
Ja maar dit is toch gewoon een nazivraag voor zo'n driepunter?! Dit is vragen naar kleine lettertjes.quote:Op donderdag 1 april 2010 17:49 schreef Kassaa het volgende:
[..]
LOL, ik had eerst iets over de upregulatie van adrenerge receptoren en vervolgens iets geprobeerd met een door prednison geinduceerde immuungemedieerde vasoconstrictie resulterend in een verhoogde vaatweerstand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |