quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Maar ik pulk nog steeds nagellak van m'n nagels als ik daar zin in heb
(en dan wordt Daph altijd zo boos op me)
Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)quote:Op zondag 28 maart 2010 17:20 schreef snkr-xxx het volgende:
Maar ik pulk nog steeds nagellak van m'n nagels als ik daar zin in heb
(en dan wordt Daph altijd zo boos op me)
wat voor werk doe je dna?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)
En velletjes peuteren doe ik ook nog, maar ik bijt ze niet meer!
Oh ik heb vandaag mn laatste waarschuwing gekregen op het werk, mag absoluut geen nagellak meer op![]()
Alleen nog doorzichtige :p
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd stiekem dat pulken (a)
En velletjes peuteren doe ik ook nog, maar ik bijt ze niet meer!
Oh ik heb vandaag mn laatste waarschuwing gekregen op het werk, mag absoluut geen nagellak meer op![]()
Samequote:
Horeca, dus het is wel logisch maar ik krijg vaak complimentjes van klanten, om die reden vind ik het wel jammer :pquote:
jammer, moet kunnen toch in de horeca? zoalng je geen eten klaarmaakt ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 17:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Horeca, dus het is wel logisch maar ik krijg vaak complimentjes van klanten, om die reden vind ik het wel jammer :p
Offtopic; Fok is goed om je tijd te verdrijven in de bus!
Maar dat doe ik welquote:Op zondag 28 maart 2010 17:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
jammer, moet kunnen toch in de horeca? zoalng je geen eten klaarmaakt ofzo
Nee dat is eigenlijk nog steeds zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:52 schreef princess-a het volgende:
Ik zie MinderMutsig in het eerste topic schrijven dat ze China Glaze niet mooi vind maar wel OPI zou willen hebben..
Meen me te herinneren dat die tijd wel over is (? )
Nouja dat is balen!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
probeer ik net weer aan m'n glamourmani te beginnen na de fail van van de week, flikker ik het potje met de resterende glitters weer zó over de vloer
*stampt boos weg*
Echt he, Ik ben nog steeds niet verliefd op China Glaze. De formule is zo wisselend steeds, dat gebeurt me bij OPI nooit. Zoya heb ik er maar 1 van, maar die wil niet echt drogen, met verschillende QD TC's geprobeerd. Nubar is idd geweldig, heb er ook maar vier van (duochromesquote:Op zondag 28 maart 2010 17:39 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Nee dat is eigenlijk nog steeds zo.![]()
Ik vind OPI veeeeel fijner lakken maar China Glaze komt steeds met van die verrekte mooie kleuren en OPI steeds met nóg meer rood.
Zoya vind ik trouwens ook niet echt wat qua kwast en formule dus daarvan zal ook niet zo heel veel meer bij komen. Nubar daarentegen vind ik wel weer geweldig en daar heb ik er maar drie van.![]()
Die twee RBL's die ik heb blijven overigens ook met z'n tweeën want ik heb zelden zo'n kutlak gehad. Ze zijn te mooi om weg te swappen maar anders... Ik snap de hype niet. Volgens mij heeft het meer met de prijs dan met de kwaliteit te maken. Dik én runny en verdunner helpt geen zier.
Oh en er zit ook een prachtige paarse foil bij die ik nog niet heb durven dragen omdat je zowat van je stokje gaat als je het flesje opendraait. Meest. Stinkende. Lak. Ooit!
Komt van een of andere chinese eurowinkel.
Meen je dat nou ?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
probeer ik net weer aan m'n glamourmani te beginnen na de fail van van de week, flikker ik het potje met de resterende glitters weer zó over de vloer
*stampt boos weg*
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
Pff ik had pas ook ruzie met die glitters, ik had netjes alles op een papiertje gedaan zodat ik de glitters terug in het potje kon schuiven, maar dan moest eerst het dopje eraf.. waardoor het potje uit m'n handen schoot.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:42 schreef Mirjam het volgende:
goftedomme, $#@Q#$^$#%
*stampt boos weg*
quote:Op zondag 28 maart 2010 17:49 schreef PartyHardy het volgende:
[..]
Pff ik had pas ook ruzie met die glitters, ik had netjes alles op een papiertje gedaan zodat ik de glitters terug in het potje kon schuiven, maar dan moest eerst het dopje eraf.. waardoor het potje uit m'n handen schoot.
Mn broek, bureau EN de vloer vol --> vervolgens het hele huis glitter.
Ik was ook echt verbaasd dat ik zoveel China Glaze had!quote:Op zondag 28 maart 2010 17:44 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Echt he, Ik ben nog steeds niet verliefd op China Glaze. De formule is zo wisselend steeds, dat gebeurt me bij OPI nooit. Zoya heb ik er maar 1 van, maar die wil niet echt drogen, met verschillende QD TC's geprobeerd. Nubar is idd geweldig, heb er ook maar vier van (duochromes). RBL nog niet aan gewaagd, maar ze vroegen laatst of ze Scrangie weer moesten uitbrengen dus ik houd ze als een havik in de gaten
![]()
Maar ik ben het dus aardig eens met je oordeel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |