omfg nu al?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:25 schreef Joene het volgende:
Goed dam tot dam vol , geen startnr dus. Misschien nog de bussinessloop
Ik hoorde ergens dat er 16000 mensen mee konden doen aan de dtd, dat betekent dus dat deze over al deze groepen verdeeld moeten worden (waarbij de wedstrijdlopers even verwaarloosd worden). Dit zijn dus 16000 man over 17 groepen verdeeld, wat neerkomt op 941 mensen per groep. Er zijn dus maar 3x941=2824 echte liefhebbers die mogen starten bij dit evenement en de overige 13176 plaatsen worden aan bedrijven verkocht.quote:startvak 1: wedstrijd vrouwen prominenten
startvak 1: wedstrijd mannen + overige vrouwen
startvak 2: wedstrijd businessloop
startvak 3: trimloop leden Le Champion
startvak 4: recreatie businessloop, arrangement verenigingen
startvak 5: recreatie businessloop Goede Doelen 1
startvak 6: recreatie businessloop Goede Doelen 2
startvak 7: recreatie businessloop 1, sponsors Dam tot Damloop
startvak 8: recreatie businessloop 2, sponsors Dam tot Damloop
startvak 9: recreatie businessloop 3
startvak 10: recreatie businessloop 4
startvak 11: recreatie businessloop 5
startvak 8: recreatie businessloop 6
startvak 9: recreatie businessloop 7
startvak 10: recreatie businessloop 8
startvak 11: recreatie businessloop 9 (Ahold)
startvak 9: trimloop 1
startvak 10: trimloop 2
startvak 11: trimloop 3
Aantal km per maand. Ja, ik ga het wel wat rustiger opbouwen vanaf nuquote:Op donderdag 1 april 2010 11:16 schreef beertenderrr het volgende:
wat staat er op de y-as? Het aantal uur per maand? Je bent iig flink bezig geweest
Zonde man.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:11 schreef bananablues het volgende:
Wilde nog even illustreren met een plaatje van afstandmeten.nl waarom ik overtraind ben :
[ afbeelding ]
Ineen keer van 2 hardlooptrainingen en 2 zwemtrainingen per week naar 3 hardlooptrainingen (waarvan 2 intensief) 3x zwemmen is heel erg domIk wil natuurlijk weer veel te graag
Overigens heb ik in Jul, Dec en Feb het niet goed bijgehouden dus die zijn niet representatief.
Ja, rust neem ik nu ook volop en dan zien we daarna wel weer verder. Lichaam is toch wel belangrijker. Maar leerzaam is het wel; ik weet nu naar welke signalen ik moet kijken. Bijv een week lang redelijk stijve spieren is niet echt goedquote:
Er kunnen 35.000 mensen meedoen met de dam tot dam loop. De 16.000 is waarschijnlijk het aantal businesslopers. Vergeet niet dat vorig jaar er ook een zaterdagavond loop was met 25.000 man waarvan de meeste voor de gewone trimloop waardoor de verdeling business/trimloop op de zondag mogelijk aangepast is.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:33 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
omfg nu al?![]()
![]()
naja, eigenlijk niet eens zo verwonderlijk nu ik het boekje van vorig jaar erbij pak![]()
[..]
Ik hoorde ergens dat er 16000 mensen mee konden doen aan de dtd, dat betekent dus dat deze over al deze groepen verdeeld moeten worden (waarbij de wedstrijdlopers even verwaarloosd worden). Dit zijn dus 16000 man over 17 groepen verdeeld, wat neerkomt op 941 mensen per groep. Er zijn dus maar 3x941=2824 echte liefhebbers die mogen starten bij dit evenement en de overige 13176 plaatsen worden aan bedrijven verkocht.
Ik weet niet hoe jullie hier over denken, maar ik vind het echt een zeer slechte ontwikkeling. Dat er business lopers zijn, kan ik nog mee leven, maar deze verhouding is echt absurd. De dam tot damloop is geen hardloopfeest meer, maar een veredelde reclame optocht
Graag! Ik bied me aan bij deze!quote:Op donderdag 1 april 2010 12:54 schreef ForrestX het volgende:
Ik heb wellicht een startnummer over voor de Dam tot Dam
Ik ben uitgenodigd voor een goed doel te lopen...met voordelen van dien zoals eerder starten...
Zodra ik het eea definitief heb, laat ik het hier wel weten!
Ik twijfel, maar ik denk dat ik mee ga lopen met de Batavierenrace. Die is de dag voor die van Enschede.quote:Op donderdag 1 april 2010 14:02 schreef 1517 het volgende:
[..]
Graag! Ik bied me aan bij deze!
Zijn hier deelnemers van de halve Hengelo en hele of halve Enschede?
Zojuist eindelijk de bevestiging gehad dat ik er bij zitquote:Op donderdag 1 april 2010 12:03 schreef beertenderrr het volgende:
ow dat zijn er iets meer dan volgens mijn berekening, en maar goed ook. Toch blijft het een slechte zaak dat deze loop zo georganiseerd wordt. Hopelijk blijft de zevenheuvelenloop wel voor het volk
@mouzzer, ja ik denk dat je gelijk hebt, ik was iets te voorbarigik hoop voor je dat je erbij zit
Hengelo dan?quote:Op donderdag 1 april 2010 14:24 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik twijfel, maar ik denk dat ik mee ga lopen met de Batavierenrace. Die is de dag voor die van Enschede.
Die is over 9 dagen al en ik ben nu rust aan het houden ivm een opkomende shin splint (scheenbeenvliesontsteking) in mijn rechter scheenbeen. Vorig jaar ook al gehad, ga echt even een tijdje niet lopen..quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:42 schreef 1517 het volgende:
[..]
Hengelo dan?
http://www.halvevanhengelo.nl/
daar zijnquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:30 schreef No-P het volgende:
De 305 heb je voor 160 euro.
Dam tot Damloop erg veel bedrijfslopers. Vraag me af hoe dat met de zevenheuvelenloop zal zijn. Die loop zal waarschijnlijk mijn eerste "langere" loop worden sinds ik weer wat serieuzer ben gaan hardlopen.
Ah die indeling op streeftijd is inderdaad beter. Via mijn werk vorig jaar deden er wel behoorlijk veel teams mee, maar die starten dus ook op streeftijd. Welk % moet je ongeveer aftrekken van je tijd in vergelijking met een volledig vlak parkoers?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:37 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
daar zijngeen
businessrun startvakken en kan iedereen zich gewoon inschrijven
. Indeling vindt plaats op basis van streeftijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |