abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79695885
De PVV wil straks de Koninklijke marechaussee door bepaalde wijken heen laten 'marcheren', hij laat zich onwelgevallig vaak erg negatief uit over een bevolkingsgroep, veel mensen hier ook maken zich daar zorgen om, en dan nog zeggen de pro-Wildersaanhangers: "Nou ja, we zien wel, als het kut wordt, doen we over vier jaar wel weer iets anders."

Ik snap dat dus niet, hè, dat je nog zo blind kunt vertrouwen op iemand waarbij juist eerder alle alarmbellen af zouden moeten gaan.

Al vind je dat de andere politieke partijen gefaald hebben, en ben je over een heleboel ontevreden, zelfs dan...want dat is het vaak: ontevredenheid.

Ik kan dat echt geen kritische houding noemen hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 05:28:15 #127
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_79695916
quote:
Op maandag 29 maart 2010 04:54 schreef OeJ het volgende:
De PVV wil straks de Koninklijke marechaussee door bepaalde wijken heen laten 'marcheren', hij laat zich onwelgevallig vaak erg negatief uit over een bevolkingsgroep, veel mensen hier ook maken zich daar zorgen om, en dan nog zeggen de pro-Wildersaanhangers: "Nou ja, we zien wel, als het kut wordt, doen we over vier jaar wel weer iets anders."

Ik snap dat dus niet, hè, dat je nog zo blind kunt vertrouwen op iemand waarbij juist eerder alle alarmbellen af zouden moeten gaan.

Al vind je dat de andere politieke partijen gefaald hebben, en ben je over een heleboel ontevreden, zelfs dan...want dat is het vaak: ontevredenheid.

Ik kan dat echt geen kritische houding noemen hoor.
Wat moeten we anders? We zijn wanhopig omdat de gevestigde partijen er een zooitje van hebben gemaakt in dit land en geen echte wil tonen om hun fouten goed te maken. Wat dat betreft is de PvdA net de katholieke kerk.
pi_79695944
quote:
Op maandag 29 maart 2010 05:28 schreef voice-over het volgende:

[..]

Wat moeten we anders? We zijn wanhopig omdat de gevestigde partijen er een zooitje van hebben gemaakt in dit land en geen echte wil tonen om hun fouten goed te maken. Wat dat betreft is de PvdA net de katholieke kerk.
Begin eens met logisch nadenken.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:02:23 #129
268409 voice-over
pi_79695949
quote:
Op zondag 28 maart 2010 21:00 schreef Zienswijze het volgende:
Waarom hoor ik de linksen nooit zware kritiek op de islam leveren?
Dat vraag ik mij ook af. Tientallen jaren werden christenen belachelijk gemaakt door de linkse kerk die emancipatie een belangrijk goed vindt. Maar bij de Islam die openlijk oproept tot het discrimineren van vrouwen en homo's houden de sociaal-democraten hun mond. Wat is de reden daar van? Juist, electoraal gewin.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:03:10 #130
268409 voice-over
pi_79695950
quote:
Op maandag 29 maart 2010 05:59 schreef OeJ het volgende:

[..]

Begin eens met logisch nadenken.
Je bedoelt stemmen op een linkse partij?

Weer dat misplaatste superioriteitsgevoel-toontje.
pi_79695951
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:02 schreef voice-over het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook af. Tientallen jaren werden christenen belachelijk gemaakt door de linkse kerk die emancipatie een belangrijk goed vindt. Maar bij de Islam die openlijk oproept tot het discrimineren van vrouwen en homo's houden de sociaal-democraten hun mond. Wat is de reden daar van? Juist, electoraal gewin.
En Wilders is jou nu niet naar de mond aan het praten, wil je dat beweren?
pi_79695956
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:03 schreef voice-over het volgende:

[..]

Je bedoelt stemmen op een linkse partij?

Weer dat misplaatste superioriteitsgevoel-toontje.
Dat zal dan terecht zijn.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:08:30 #133
268409 voice-over
pi_79695960
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:03 schreef OeJ het volgende:

[..]

En Wilders is jou nu niet naar de mond aan het praten, wil je dat beweren?
Ik heb 100% gelijk en Wilders heeft 100% gelijk. Dus wie praat wie na?

Wie beweert dat de immigratie van de afgelopen 40-50 jaar een succes is geweest voor Nederland is compleet achterlijk.
quote:
Het onderzoek leverde twee belangrijke conclusies op. Ten eerste leveren niet-Westerse immigranten geen voordeel op voor de Nederlandse economie. Zij kosten de Nederlandse staat in totaal 43.000 euro gedurende hun hele leven. Ten tweede draagt immigratie niet bij aan het opvangen van de gevolgen van de vergrijzing.
CPB: Immigrant kost 43.000 euro
  maandag 29 maart 2010 @ 06:10:31 #134
268409 voice-over
pi_79695963
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:05 schreef OeJ het volgende:

[..]

Dat zal dan terecht zijn.
Een inhoudsloze reactie die het ongelijk van jouw beweringen staaft.
pi_79695968
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:08 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik heb 100% gelijk en Wilders heeft 100% gelijk. Dus wie praat wie na?

Wie beweert dat de immigratie van de afgelopen 40-50 jaar een succes is geweest voor Nederland is compleet achterlijk.
[..]

CPB: Immigrant kost 43.000 euro
Laat ik voorop stellen dat ik geen last heb van falende immigratie, althans het interesseert me niet, maar goed, ik las ergens dat in sommige wijken in Amsterdam wel veel problemen zijn, mbt criminaliteit.

Ik heb die vergelijking al eerder gemaakt, maar speciaal voor jou, in Amerika hanteren ze ook een harde aanpak, zijn er die opvoedingskampen, zware gevangenisstraffen en strenge scholen, maar ook een corrupte (lees: racistisch) politie, is het criminaliteitscijfer hoger dan hier, en detectiepoorten op scholen, en camera's door heel de stad - terwijl dat bijvoorbeeld in Londen dus geen fuck helpt. Nou, wat een zegen! Nu mag jij weer.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:14:03 #136
268409 voice-over
pi_79695971
quote:
Op zondag 28 maart 2010 20:58 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja want christenen zijn al-tijd tolerant tov homoseksuelen. Per definitie. Net zoals moslims per definitie bezig zijn met een grote samenzwering om ons middels hun baarmoeders te bedwingen. Die nemen geen kinderen, die nemen minaretten op pootjes.
Dus jij raadt homo's aan te gaan leven in moslimlanden?

Jij haalt er ook van alles bij om de Islam superieur te stellen aan het christendom.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:18:26 #137
268409 voice-over
pi_79695978
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:13 schreef OeJ het volgende:

[..]

Laat ik voorop stellen dat ik geen last heb van falende immigratie, althans het interesseert me niet, maar goed, ik las ergens dat in sommige wijken in Amsterdam wel veel problemen zijn, mbt criminaliteit.

Ik heb die vergelijking al eerder gemaakt, maar speciaal voor jou, in Amerika hanteren ze ook een harde aanpak, zijn er die opvoedingskampen, zware gevangenisstraffen en strenge scholen, maar ook een corrupte (lees: racistisch) politie, is het criminaliteitscijfer hoger dan hier, en detectiepoorten op scholen, en camera's door heel de stad - terwijl dat bijvoorbeeld in Londen dus geen fuck helpt. Nou, wat een zegen! Nu mag jij weer.
Als in de USA dezelfde linkse principes zouden worden gehanteerd als in Nederland mbt criminaliteit, was de USA al lang ten onder gegaan.

Een kinderverkrachter die levenslang krijgt, zal nooit meer kinderen verkrachten. Een moordenaar zal na zijn executie nooit meer moorden. Een winkeldief die voor de 3e maal betrapt is, zal 25 jaar nooit meer kunnen stelen.
pi_79695988
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:18 schreef voice-over het volgende:

[..]

Als in de USA dezelfde linkse principes zouden worden gehanteerd als in Nederland mbt criminaliteit, was de USA al lang ten onder gegaan.

Een kinderverkrachter die levenslang krijgt, zal nooit meer kinderen verkrachten. Een moordenaar zal na zijn executie nooit meer moorden. Een winkeldief die voor de 3e maal betrapt is, zal 25 jaar nooit meer kunnen stelen.
En je hebt daar dus ghetto's met bijna alleen zwarte mensen, omdat zij nog niet zo lang geleden, en waarschijnlijk nog steeds, in de hoek werden gezet, en Geert Wilders die doet momenteel niet anders, maar dan met moslims. Dat vind jij een vooruitgang om ook die kant op te gaan?
  maandag 29 maart 2010 @ 06:24:50 #139
268409 voice-over
pi_79695997
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:21 schreef OeJ het volgende:

[..]

En je hebt daar dus ghetto's met bijna alleen zwarte mensen, omdat zij nog niet zo lang geleden, en waarschijnlijk nog steeds, in de hoek werden gezet, en Geert Wilders die doet momenteel niet anders, maar dan met moslims. Dat vind jij een vooruitgang om ook die kant op te gaan?
Geert Wilders heeft veel betere ideeën: criminele Marokkanen met dubbel paspoort het land uitzetten. Al dat smerige, Noord-Afrikaanse tuig dat toch nooit van plan is hun leven te beteren en dat met de nek door ons wordt aangekeken, eindelijk opgerot.
pi_79696010
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:24 schreef voice-over het volgende:

[..]

Geert Wilders heeft veel betere ideeën: criminele Marokkanen met dubbel paspoort het land uitzetten. Al dat smerige, Noord-Afrikaanse tuig dat toch nooit van plan is hun leven te beteren en dat met de nek door ons wordt aangekeken, eindelijk opgerot.
Met zo'n grondhouding geef je bij voorbaat al geen kansen meer (ook niet op een goeie baan), weet je bijna zeker dat ze in de criminaliteit belanden, wordt jouw buurt alleen maar onveiliger van hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:33:30 #141
268409 voice-over
pi_79696026
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:28 schreef OeJ het volgende:

[..]

Met zo'n grondhouding geef je bij voorbaat al geen kansen meer (ook niet op een goeie baan), weet je bijna zeker dat ze in de criminaliteit belanden, wordt jouw buurt alleen maar onveiliger van hoor.
Een goede baan? Ja, laten we slecht gedrag gaan belonen. Dat helpt.
pi_79696031
En al die "heilige" Nederlanders zien ruime kans om alle goede banen op te eisen, want die bevolkingsgroep staat toch al in de verdrukking. En ondertussen maar klagen hoe slecht zij het doen.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:34:57 #143
268409 voice-over
pi_79696033
Voor alle duidelijkheid: niet criminele Marokkanen mogen van mij blijven hoor.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:36:53 #144
268409 voice-over
pi_79696046
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef OeJ het volgende:
En al die "heilige" Nederlanders zien ruime kans om alle goede banen op te eisen, want die bevolkingsgroep staat toch al in de verdrukking. En ondertussen maar klagen hoe slecht zij het doen.
Niet waar. Surinamers, Chinezen, Afghanen, Turken noem maar op hebben ook goede banen. Tja, het woord Marokkaan heeft tegenwoordig dezelfde lading als Mexicaanse griep. Niet onterecht als je het mij vraagt.
pi_79696047
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:
Mensen ruiken bloed bij een gewond dier, of gewonde dieren, zoals Wilders het nu wegzet krijg je, dat kan ik je nu al vertellen hele scheve verhoudingen.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:41:34 #146
268409 voice-over
pi_79696071
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:37 schreef OeJ het volgende:

[..]

Mensen ruiken bloed bij een gewond dier, of gewonde dieren, zoals Wilders het nu wegzet krijg je, dat kan ik je nu al vertellen hele scheve verhoudingen.
Acht criminele Marokkanen op straat ruiken ook bloed als ze 's avonds één Hollander zien lopen.
pi_79696080
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:41 schreef voice-over het volgende:

[..]

Acht criminele Marokkanen op straat ruiken ook bloed als ze 's avonds één Hollander zien lopen.
Nou ja, ik zou alleen nog eens kritisch nadenken of Wilders wel al die verbeteringen gaat brengen die jij denkt te krijgen met hem aan de macht. Ik geloof er geen reet van.
  maandag 29 maart 2010 @ 06:49:03 #148
268409 voice-over
pi_79696097
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:43 schreef OeJ het volgende:

[..]

Nou ja, ik zou alleen nog eens kritisch nadenken of Wilders wel al die verbeteringen gaat brengen die jij denkt te krijgen met hem aan de macht. Ik geloof er geen reet van.
Ik geloof het ook niet zo maar in de andere partijen heb ik nog minder vertrouwen.

Laten we wel zijn, het politieke stelsel van nu is van een achterlijkheid die niet te beschrijven is. Ik word nu al moe bij de gedachte aan de lijsttrekkersdebatten op TV waar 8 fractieleiders door elkaar heen tetteren zonder dat de kijker snapt waar de verschillen liggen.
pi_79696102
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:49 schreef voice-over het volgende:

[..]

Ik geloof het ook niet zo maar in de andere partijen heb ik nog minder vertrouwen.

Laten we wel zijn, het hele politieke stelsel van nu is van een achterlijkheid die niet te beschrijven is. Ik word nu al moe bij de gedachte aan de lijsttrekkersdebatten op TV waar 8 fractieleiders door elkaar heen tetteren zonder dat de kijker snapt waar de verschillen liggen.
Ik vertrouw de andere partijen ook niet, maar ik zie juist weer nog veel meer bezwaren met Wilders.
pi_79703223
quote:
Op maandag 29 maart 2010 06:34 schreef voice-over het volgende:
LINKSE RAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')