http://www.krapuul.nl/col(...)en-verloren-intrige/quote:Afshin Ellian geeft giftig advies aan “Sint” Job Cohen. Stuiptrekkingen van een verloren intrige.
Zou NRC-columnist Afshin Ellian misschien de Krapuul-scoop over de gemiste heiligverklaring in Los Angeles van “Sint” Geert hebben gelezen? De vroegere radio-agitpropper van de Tudeh (Iraanse Communistische Partij) vanuit Kabul heeft het vandaag over “Sint” Job (Cohen).
Het is helemaal niet zeker of Cohen de minister president wordt....quote:Op zondag 28 maart 2010 08:02 schreef voice-over het volgende:
[..]
Maar onze toekomstige minister-president is gek op thee.
Niet zeker maar wel mogelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 08:35 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker of Cohen de minister president wordt....
Wilders, de radicale duif, drinkt thee met terreur. Met Wilders worden we de schoothond van Israel.quote:Op zondag 28 maart 2010 08:35 schreef ANTI-ALLES het volgende:
[..]
Het is helemaal niet zeker of Cohen de minister president wordt....
Geert beweert dat hij de minister president moet worden. Wat ik me dan afvraag is dat je een pschychische gestoorde persoon, die in zijn jeugd flink gepest is je minister president van een land moet maken....
Met JP zijn we de schoothonden van Amerika geworden en doen we aan veel ergere terreur mee dan israel ooit kan aanzwengelen. Als dat de enige consequentie van Wilders als premier zou zijn, zou ik het nog niet zo erg vinden. Helaas zijn er een paar andere zaken te overwegen...quote:Op zondag 28 maart 2010 09:38 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Wilders, de radicale duif, drinkt thee met terreur. Met Wilders worden we de schoothond van Israel.
Da's idd waar ja.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met JP zijn we de schoothonden van Amerika geworden en doen we aan veel ergere terreur mee dan israel ooit kan aanzwengelen. Als dat de enige consequentie van Wilders als premier zou zijn, zou ik het nog niet zo erg vinden. Helaas zijn er een paar andere zaken te overwegen...
Ben benieuwd wat het theekransje van de PvdA hier tegenover wil stellen.quote:PVV: Marechaussee in probleemwijken
AD
28-3-2010
DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid wil meer geld om de politie in heel Nederland uit te kunnen breiden. Agenten moeten ook echt op straat zijn. In probleemwijken moet het mogelijk zijn om de Koninklijke Marechaussee te laten bijspringen. Er moet een nationale politie komen en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie kunnen opgaan in één ministerie van Veiligheid.
Dat zijn enkele speerpunten uit het verkiezingsprogramma dat PVV-leider Geert Wilders zondag naar buiten bracht. Zijn hele programma komt op zijn vroegst medio april. Om hoeveel extra geld het gaat kon Wilders nog niet zeggen, omdat dit onder meer afhangt van de berekeningen van het Centraal Planbureau (CPB) van het hele programma.
Wat Wilders betreft, moet de politie zich vooral richten op het vangen van boeven en niet zozeer op overtredingen. De quota voor het schrijven van bonnen kunnen dan ook verdwijnen. Marokkaanse criminelen of van andere buitenlandse komaf wil de PVV kunnen uitzetten.
Dat zullen dan de 300000 mensen zijn die de pvv nu al vaarwel hebben gezwaaid in de laatste drie weken. Let op, volgende week zijn er weer 65000 pleitequote:Op zondag 28 maart 2010 11:29 schreef voice-over het volgende:
Grappig, al die beledigingen van links aan het adres van Wilders-aanhangers. Die aanhangers stemden 4 jaar geleden massaal op de PvdA maar daar worden de Cohen-aanbidders niet graag aan herinnerd.
Liever dat dan de slaven van de Islam.quote:Op zondag 28 maart 2010 09:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Met JP zijn we de schoothonden van Amerika geworden ...
Jij bent echt naiëf. Alsof daarmee de enorme onvrede over de multiculturele misstanden pleite is.quote:Op zondag 28 maart 2010 11:41 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Dat zullen dan de 300000 mensen zijn die de pvv nu al vaarwel hebben gezwaaid in de laatste drie weken. Let op, volgende week zijn er weer 65000 pleite
Dat hoor je me niet zeggen. Mensen lijken te kiezen voor inhoud ipv holle retoriekquote:Op zondag 28 maart 2010 11:57 schreef voice-over het volgende:
[..]
Jij bent echt naiëf. Alsof daarmee de enorme onvrede over de multiculturele misstanden pleite is.
Ik moest bij het lezen van dit stuk onmiddelijk het elitaire gebral van mensen die vinden het morele gelijk aan hun zijden te hebben denken. Alles wat Wilders roept is per definitie onzin, maar inhoudelijk wordt er geen kritiek geleverd. Er wordt simpelweg gesteld dat wat hij zegt onjuist is en van daaruit wordt verder geredeneerd. Wat duitse filosofen noemen en het intellectuele plaatje is compleet. En dan roepen dat Wilders zich berust op morele verontwaardiging, wat een bord voor je kop heb je dan zeg.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:10 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik moest bij het lezen van dit stuk eigenlijk meteen aan jou en je klonen denken. Ik zou er een kopje thee bij pakken. Het is nml geen oneliner.
Het ressentiment regeert
De troeven van Geert Wilders
Verhaal
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:06 schreef poon het volgende:
[..]
Ik moest bij het lezen van dit stuk onmiddelijk het elitaire gebral van mensen die vinden het morele gelijk aan hun zijden te hebben denken. Alles wat Wilders roept is per definitie onzin, maar inhoudelijk wordt er geen kritiek geleverd. Er wordt simpelweg gesteld dat wat hij zegt onjuist is en van daaruit wordt verder geredeneerd. Wat duitse filosofen noemen en het intellectuele plaatje is compleet. En dan roepen dat Wilders zich berust op morele verontwaardiging, wat een bord voor je kop heb je dan zeg.
Onderbouwd door te verwijzen naar de Grondwet, Internationaal Volkenrecht en de nodige internationale verdragen. Maar die zijn natuurlijk ook 'onzin'.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:06 schreef poon het volgende:
[..]
Ik moest bij het lezen van dit stuk onmiddelijk het elitaire gebral van mensen die vinden het morele gelijk aan hun zijden te hebben denken. Alles wat Wilders roept is per definitie onzin, maar inhoudelijk wordt er geen kritiek geleverd. Er wordt simpelweg gesteld dat wat hij zegt onjuist is en van daaruit wordt verder geredeneerd. Wat duitse filosofen noemen en het intellectuele plaatje is compleet. En dan roepen dat Wilders zich berust op morele verontwaardiging, wat een bord voor je kop heb je dan zeg.
Wilders wil dan ook de grondwet aanpassen. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar dan moet je dat zeggen en beargumenteren. Nu wordt de PVV achterban weggezet als afgunstige mensen die door hun eigen falen anderen de schuld geven. Dat is een mening die op dit forum ook nogal eens gebezigd wordt. En dat vind ik typerend, hautain en je ondermijnt daarmee de integriteit van PVV-aanhangers en hun motieven. Bovendien sluit je je ogen voor (potentiele) problemen en doet alles wat niet in je straatje past af als gebakken lucht zonder er krittisch naar te kijken.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Onderbouwd door te verwijzen naar de Grondwet, Internationaal Volkenrecht en de nodige internationale verdragen. Maar die zijn natuurlijk ook 'onzin'.
Ik zeg gewoon mailen: Mail aan Geertquote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Laten we de discussie overigens eens proberen breder te maken. Een nieuwsfeitje, dat mijn aandacht trok:
Veel dronken automobilisten in Rotterdam
ROTTERDAM - De politie heeft zaterdagavond en -nacht in Rotterdam West veertig automobilisten betrapt op rijden onder de invloed van alcohol. Dat is aanzienlijk meer dan bij eerdere, soortgelijke controles. „Dit is echt een exces”, aldus een politiewoordvoerster zondag.
Please Wait ...
Een 25-jarige Rotterdammer werd aangehouden nadat hij agenten had beledigd. Het was de vijfde keer in twee jaar tijd dat de beginnend bestuurder betrapt werd op rijden onder de invloed. Een man op de Mecklenburglaan kreeg een lekke band door een aanrijding, waarna hij doorreed. Een getuige waarschuwde de politie, die de man later elders aantrof. De 51-jarige Rotterdammer had bijna drie keer te veel gedronken.
Er werden honderden automobilisten gecontroleerd op de Claes de Vrieselaan, de Rochussenstraat en de Beukelsdijk.
Wat zijn de plannen van Wilders op het gebied van verkeersveiligheid? Ik denk namelijk niet dat dit allemaal moslims waren, want moslims drinken niet. Wat stelt Wilders voor om hieraan te doen? Zwalkende automobilisten direct onder vuur laten nemen door commando's? Auto's waarvan wordt vermoed dat de bestuurder dronken is, door een Apache van de weg laten blazen?
Ik ben benieuwd...
quote:Laten we de discussie overigens eens proberen breder te maken.
Ik voorzie een hoogstaande discussie.quote:Zwalkende automobilisten direct onder vuur laten nemen door commando's? Auto's waarvan wordt vermoed dat de bestuurder dronken is, door een Apache van de weg laten blazen?
De Grondwet aanpassen zoals Wilders wil, is al eens geprobeerd. In Duitsland, in 1935. Ik leef liever niet in een land, dat bij de rest van de wereld associaties oproept met nazi-Duitsland, thank you very much.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef poon het volgende:
[..]
Wilders wil dan ook de grondwet aanpassen. Daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar dan moet je dat zeggen en beargumenteren.
Misschien gewoon de regels die er nu zijn hanteren/handhaven? Zijn er andere partijen die een grootschalige hervorming op het gebied van verkeersveiligheid voor ogen hebben?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Laten we de discussie overigens eens proberen breder te maken. Een nieuwsfeitje, dat mijn aandacht trok:
Wat zijn de plannen van Wilders op het gebied van verkeersveiligheid? Ik denk namelijk niet dat dit allemaal moslims waren, want moslims drinken niet. Wat stelt Wilders voor om hieraan te doen? Zwalkende automobilisten direct onder vuur laten nemen door commando's? Auto's waarvan wordt vermoed dat de bestuurder dronken is, door een Apache van de weg laten blazen?
Ik ben benieuwd...
Ik trek alleen het beleid breder door. Harder optreden: Soldaten in wijken, Marechaussee in wijken, gericht schieten op betogers. Ik zie niet in, waarom dronken automobilisten (of automobilisten waarvan men den kt dat ze dronken zijn) hierop een uitzondering zouden moeten vormen. Aanpakken die handel. Niks meer cursussen of puntjes van het rijbewijs af. Gewoon afknallen die potentiele moordenaars!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:18 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik zeg gewoon mailen: Mail aan Geert
[..]
[..]
Ik voorzie een hoogstaande discussie.
quote:PVV: Marechaussee in probleemwijken DEN HAAG - De Partij voor de Vrijheid wil meer geld om de politie in heel Nederland uit te kunnen breiden. Agenten moeten ook echt op straat zijn. In probleemwijken moet het mogelijk zijn om de Koninklijke Marechaussee te laten bijspringen. Er moet een nationale politie komen en de ministeries van Binnenlandse Zaken en Justitie kunnen opgaan in één ministerie van Veiligheid.
Nee, maar de huidige regelingen zijn natuurlijk veel te soft. Kom op zeg. Als je gericht op betogers schiet (die niet eens potentieel dodelijk zijn), dan moet je automobilisten, die dronken een wapen besturen, toch minstens gelijk van de weg knallen voordat ze schade aanrichten?quote:Op zondag 28 maart 2010 13:25 schreef poon het volgende:
[..]
Misschien gewoon de regels die er nu zijn hanteren/handhaven? Zijn er andere partijen die een grootschalige hervorming op het gebied van verkeersveiligheid voor ogen hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |