Wat ga jij die grapplehook missen. Ezio doet het nog op de oude manier, steen voor steen omhoog klimmen.quote:Op dinsdag 6 april 2010 13:53 schreef vosss het volgende:
Ik heb hem na een uur of 40 even aan de kant gelegd voor Assassins Creed II.
Ik pik hem later wel weer op denk ik
Nog altijd 0 missies gedaan.... Maar wel 10 Colonels genekt, en ik heb 4 strongholdsquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:33 schreef zatoichi het volgende:
ik loop ongeveer 1 op 1, per uur speeltijd een procentje; aardig gemiddeld zo te zien
Ik zat niet vast, het was meer, dat ik guerilla like uit een boom begon te scheiten maar terwijl de boom omviel ik gewoon een minuut of 2 lang, al zwevend, tegenstanders aan het afscheiten was, zonder enige beschutting. Dit soort bugs doet me best wel een beetje denken aan GTA:SA en SR (console versies dan)quote:Op woensdag 7 april 2010 00:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
Tsjah ik bleef ook eens vastzitten, bij BC2 ook het geval in een MP session. Geen enkele game is perfect.
Yeuh ik heb em terug. 41% en 43 uur gespeeldquote:Op dinsdag 6 april 2010 15:14 schreef trance_fan het volgende:
Ik ben mijn savegame kwijt. en ik was op 40%
Is hij zomaar ineens terug of is daar iets voor? Toch wel leuk om te weten mocht het mij ook is overkomen.quote:Op woensdag 7 april 2010 02:19 schreef trance_fan het volgende:
[..]
Yeuh ik heb em terug. 41% en 43 uur gespeeld
Ik kan nu tot max level 4 volgens mijquote:Op dinsdag 6 april 2010 22:04 schreef JK het volgende:
Ik heb nu al Heat level 5 als ik alleen al langs een propaganda trailer rijd.. pfff dat afschudden wordt steeds lastiger zo! En dan heb ik niet eens veel missies gedaan.. laten het er incl. de 2 startmissies eens iets van.. 8 zijn geweest en dan nu al op volle sterkte als je alleen al LANGS rijd. Of is er nog meer dan heat 5?
Ja dat vind ik wel erg jammer van dit spel, als je in een willekeurig voertuig zit van de overheid (straaljager bijv) dan blijf je minimaal gele heat houden, en mocht iemand je zien, ben je gelijk de lul.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:31 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kan nu tot max level 4 volgens mij
Maar ik kan nog wel langs propaganda trailers rijden geloof ik.
Je moet het alleen niet doen in een auto van het leger
Dat is juist mooiquote:Op woensdag 7 april 2010 08:32 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik wel erg jammer van dit spel, als je in een willekeurig voertuig zit van de overheid (straaljager bijv) dan blijf je minimaal gele heat houden, en mocht iemand je zien, ben je gelijk de lul.
Ja, maar ja... krijg je van die Panuansche radio... zal wel hetzelfde klinken als die propaganda karren... dan zet ik toch de radio uitquote:Op woensdag 7 april 2010 09:27 schreef Klonk het volgende:
merk net pas dat ik nog iets mis, gewoon een lekker muziekje tijdens het rijden
Dat is dus echt sweet aan de 360, je eigen soundtracks gewoon kunnen maken en afspelenquote:Op woensdag 7 april 2010 09:27 schreef Klonk het volgende:
merk net pas dat ik nog iets mis, gewoon een lekker muziekje tijdens het rijden
Dat zou best kunnen, als je heat 2 hebt, en met een militaire heli er vandoor denkt te gaan komen ze ook al met andere heli's achter je aan.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:23 schreef JK het volgende:
[...]
@Cryothic; je kan nog lachen als je heat 5 hebt.. pffff niet normaal wat men dan allemaal op je afvuurt. En voor je van die heat af bent... maar dat lag misschien aan het feit dat ik wegvloog met een militaire helikopter.
ah, fuck dat vergeet ik inderdaad wel eens jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is dus echt sweet aan de 360, je eigen soundtracks gewoon kunnen maken en afspelenzoals het hoort!
nou, hieperdepiep hoera, een roze autoquote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef delano.888 het volgende:
Morgen 1e (gratis) DLC:
[ afbeelding ]
Just Cause 2: Iemand een ijsje?
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, hieperdepiep hoera, een roze auto
nee, gewoon iets wat iets toevoegd aan het geheel, zie mijn eerdere posts, nieuwe missies, nieuwe verhaallijnen, dingen die dit geweldige eiland verdienen...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
Gratis dlc
altijd goed toch?
Wat verwacht je dan?
Nog een eiland er bij ofzo
Niks aan toe te voegen.quote:Chances are that most of these items are already on the disc and are just waiting for an unlock code (that's how the Chevalier Classic worked), so once again we're left with paying for content we already own, but cannot currently access. Lovely. Once upon a time these kinds of items were rewards for an in-game job well done. Now they're a reward for opening your wallet or purse. My, how times change.
... Good god wat een beest.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef delano.888 het volgende:
Morgen 1e (gratis) DLC:
[ afbeelding ]
Just Cause 2: Iemand een ijsje?
Leuk, die quote, maar in dit geval is het gratis (van ie ijswagen), en over de komende content kan nog niet gezegd worden of het al op de disc staat.quote:
Ik heb Quicktime al maar voor Quicktime Pro moet ik betalen ...quote:
idd, zelfde geld voor je stopcontacten, je kabel-aansluiting en je telefoon-aansluiting.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb Quicktime al maar voor Quicktime Pro moet ik betalen ...
Ben het met je eens dat het een aparte strategie is maar iets nieuws is het niet.
Jaja maar dat zijn verleende diensten die je huurt, de materiaal is al aanwezig.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, zelfde geld voor je stopcontacten, je kabel-aansluiting en je telefoon-aansluiting.
Zitten ook allemaal al in je huis... maar zonder te betalen heb je er niks aan.
Nee, gehuurdquote:Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Voor zover ik weet, is de content op die disk nog steeds niet jou eigendom.
Kan je wel dom smilies gaan posten maar hij heeft wel gelijk.quote:
Ik heb het hier niet over copyrights en dit soort zaken maar over de content op de disc, dat je daar 60 euros voor betaald om het spel te kunnen spelen en 10% niet kunt gebruiken want er zit een slotje achter, je moet dus extra gaan betalen om dat te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan je wel dom smilies gaan posten maar hij heeft wel gelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |