ah, fuck dat vergeet ik inderdaad wel eens jaquote:Op woensdag 7 april 2010 10:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dat is dus echt sweet aan de 360, je eigen soundtracks gewoon kunnen maken en afspelenzoals het hoort!

nou, hieperdepiep hoera, een roze autoquote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef delano.888 het volgende:
Morgen 1e (gratis) DLC:
[ afbeelding ]
Just Cause 2: Iemand een ijsje?

quote:Op woensdag 7 april 2010 19:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
nou, hieperdepiep hoera, een roze auto

nee, gewoon iets wat iets toevoegd aan het geheel, zie mijn eerdere posts, nieuwe missies, nieuwe verhaallijnen, dingen die dit geweldige eiland verdienen...quote:Op woensdag 7 april 2010 19:55 schreef SoldMayor het volgende:
[..]

Gratis dlc
altijd goed toch?
Wat verwacht je dan?
Nog een eiland er bij ofzo

Niks aan toe te voegen.quote:Chances are that most of these items are already on the disc and are just waiting for an unlock code (that's how the Chevalier Classic worked), so once again we're left with paying for content we already own, but cannot currently access. Lovely. Once upon a time these kinds of items were rewards for an in-game job well done. Now they're a reward for opening your wallet or purse. My, how times change.

... Good god wat een beest.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:00 schreef delano.888 het volgende:
Morgen 1e (gratis) DLC:
[ afbeelding ]
Just Cause 2: Iemand een ijsje?

Leuk, die quote, maar in dit geval is het gratis (van ie ijswagen), en over de komende content kan nog niet gezegd worden of het al op de disc staat.quote:

) en ook de auto botsingen zien er afentoe vreemd uit (met een brommertje tegen de achterkant van een auto aanrijden waardoor die auto een frontflip maakt?
) en ook de auto botsingen zien er afentoe vreemd uit (met een brommertje tegen de achterkant van een auto aanrijden waardoor die auto een frontflip maakt?  ) maar als je op een Boeing kan staan, die in de lucht kan kapen en vervolgens dat ding bij zo'n kolonel in z'n reet kan rammen terwijl je net op tijd eruit springt met je parachute... Geweldig
) maar als je op een Boeing kan staan, die in de lucht kan kapen en vervolgens dat ding bij zo'n kolonel in z'n reet kan rammen terwijl je net op tijd eruit springt met je parachute... Geweldig  

Ik heb Quicktime al maar voor Quicktime Pro moet ik betalen ...quote:

idd, zelfde geld voor je stopcontacten, je kabel-aansluiting en je telefoon-aansluiting.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:07 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Ik heb Quicktime al maar voor Quicktime Pro moet ik betalen ...
Ben het met je eens dat het een aparte strategie is maar iets nieuws is het niet.

Jaja maar dat zijn verleende diensten die je huurt, de materiaal is al aanwezig.quote:Op donderdag 8 april 2010 13:11 schreef Cryothic het volgende:
[..]
idd, zelfde geld voor je stopcontacten, je kabel-aansluiting en je telefoon-aansluiting.
Zitten ook allemaal al in je huis... maar zonder te betalen heb je er niks aan.

Nee, gehuurdquote:Op donderdag 8 april 2010 13:35 schreef Cryothic het volgende:
Voor zover ik weet, is de content op die disk nog steeds niet jou eigendom.

Kan je wel dom smilies gaan posten maar hij heeft wel gelijk.quote:

Ik heb het hier niet over copyrights en dit soort zaken maar over de content op de disc, dat je daar 60 euros voor betaald om het spel te kunnen spelen en 10% niet kunt gebruiken want er zit een slotje achter, je moet dus extra gaan betalen om dat te kunnen gebruiken.quote:Op donderdag 8 april 2010 14:15 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kan je wel dom smilies gaan posten maar hij heeft wel gelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |