quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je kunt het ook via een live stream op hun site kijken. Bovenin op 'Canlı' klikken en je dan (gratis) aanmelden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer.
Wij hebben geen haberturk jammer genoeg.
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik helpen maar ik heb het een beetje verpest
Ik ga het bewerken, een momentjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel gewoon zo laten...heb ik geen problemen mee..
Ik weet het nietquote:Op zondag 28 maart 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Geweldig
Waar gaan we het vannacht over hebben?
Ja, heel leuk!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:49 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen!oh crap het is al middag
![]()
mijn moeder komt vanavond weer terug![]()
Ok chillquote:
ROEIWEDSTRIJD?! Dat is echt weer zoiets Nederlands.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok chillJa ik ook, had overdag 1e roeiwedstrijd ooit, was best leuk, ging niet fantastisch, maar wel leuke ervaring en was sportief, 3x 500 meter gestart
Daarna nog met oude schoolvriend wat gedronken en pubertjes wezen observeren in een kroeg, hilarisch
Ik moet je teleurstellen... want ik ga voor Groningen juichenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef msnk het volgende:
Maar dan kan ik tenminste daarna nog de derby kijken
Julis samen kijken?
Niet grappig of begrijp je het niet?quote:
Het is geen klompendans hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ROEIWEDSTRIJD?! Dat is echt weer zoiets Nederlands.Klinkt wel als een leuke dag!
Ik had gisteravond/vannacht een feest van een vriend van me die 21 was geworden. Heb me echt rot gelachen, wat een stelletje debielen bij elkaar. Heerlijk.
Nee, maar je snapt me wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is geen klompendans hoor
Weet wat je bedoelt, leuke mensen op een hoop met lol
Oh okequote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef Julis het volgende:
Wedstrijd begint om 14:30, dus we hebben nog genoeg tijd om er één te vinden!!
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou nog even een uurtje slapen nadat ik thuiskwam, en nu kom ik net 3,5 uur later uit bed gekropen.
Hahahaquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Inderdaad, er zat tijdens de vlucht een dikke, stinkende, rochelende en wild spartelende man die mij steeds aantikte als ik bijna lag te slapen.
Zelfs excuses, how thoughtfulquote:Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Julis het volgende:
http://www.atdhe.net/16253/watch-ajax-amsterdam-vs-groningen(sorry voor de late reactie
)
Ja hoor, weet nu ook weer waarom ik liever KLM vlieg dan maatschappijen als EgyptAir e.d. nieuwe vliegtuigen, goeie service, op tijd vertrekken...quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, maar voor de rest wel een fijne reis gehad?
Dat is mooiquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja hoor, weet nu ook weer waarom ik liever KLM vlieg dan maatschappijen als EgyptAir e.d. nieuwe vliegtuigen, goeie service, op tijd vertrekken....
Ik weet niet waarom hij het deed, hij was gewoon zo breed dat hij telkens mij van mijn armleuning duwde.
Ken je 'Egyptische' scheldwoordenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je echt boos bent mag je ook wel 'verdomme' zeggen, hoor.
Ah, ok. Maar je gebruik ze niet of welquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel Arabische, de meeste zijn wel ongeveer hetzelfde (allemaal over je moeder, zus, geaardheid of je dorp) alleen de uitspraak is wat anders.
Ik ken weinig mensen die gediend zijn van grovere versies van je-moedergrappen dus nee, ik gebruik ze nooitquote:Op zondag 28 maart 2010 15:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar je gebruik ze niet of wel?
Huuuhquote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk mag ik niet voor Ajax zijn, maar ik ben het toch.
Ik vind de 'Nationale' wedstrijden ook leukerquote:Op zondag 28 maart 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Feijenoord is me toch een faalclub. Eigenlijk boeit voetbal mij weinig, behalve als ons nationale elftal speelt.
Hij woont misschien iets meer dan een half jaar in Rotterdam hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Huuuh! Ben jij geen ras echte Feyenoorder net als andere Rotterdammers
!?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij woont misschien iets meer dan een half jaar in Rotterdam hè.
En Feyenoord. Tja. Ik zeg niks,
En dat is je geraden ookquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind de 'Nationale' wedstrijden ook leuker, maar Turkije doet niet mee met WK. Dan wordt het dus voor Nederland juichen
.
Je mag het best zeggen hoor. Dat je geen echte rotterdammer bent en dat je feijenoord niks vindt.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij woont misschien iets meer dan een half jaar in Rotterdam hè.
En Feyenoord. Tja. Ik zeg niks,
Als ze nou allemaal Saz gingen spelen op straat of zo, had ik het nog kunnen waarderen. Maar autotoeters....quote:
inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze nou allemaal Saz gingen spelen op straat of zo, had ik het nog kunnen waarderen. Maar autotoeters....
Ik doe geen gevaarlijke uitspraken op het internet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag het best zeggen hoor. Dat je geen echte rotterdammer bent en dat je feijenoord niks vindt.
Ondankbaar!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, laat die toeters maar thuis, toeterturkjes.
Watje.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doe geen gevaarlijke uitspraken op het internet.
Maar je doet wel aan gevaarlijke uitspraken in the echte leven? Het omgekeerde van een internetheld... Bestaat daar een naam voorquote:
Een Real-Life Hero.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar je doet wel aan gevaarlijke uitspraken in the echte leven? Het omgekeerde van een internetheld... Bestaat daar een naam voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omg Gala tegen Fener.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:18 schreef Julis het volgende:
Pierre van Hooijdonk, Guus Hiddink en Van Basten zitten ook op de tribune![]()
.
Dit is geen grapje héquote:Op zondag 28 maart 2010 18:23 schreef IHVK het volgende:
[..]
Omg Gala tegen Fener.
Dat is wel ernstig!
Voor wie ben jij dan?
Weet jij voor wie ik ben dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:27 schreef Julis het volgende:
[..]
Dit is geen grapje hé?! Galatasaray natuurlijk !!!
Ja, want daarvoor kende niemand datquote:Op zondag 28 maart 2010 18:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent zeker naar Alice in Wonderland geweest.
heb jij The Matrix wel gezien?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:24 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je bent zeker naar Alice in Wonderland geweest.
'Follow the white rabbit' is de zin waarmee het voor Neo allemaal begon. Ken je klassiekers! Herkijk ze in HD!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar het is een film uit 1999 he. Ik ken alleen het grote verhaal nog.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
'Follow the white rabbit' is de zin waarmee het voor Neo allemaal begon.
Tel daar ook maar cultuurbarbaar bij op. Met je edit.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar ik ben een loser en een pussy, dus het maakt toch niks uit.![]()
Er zijn wel meer teams dan G en F.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:34 schreef Julis het volgende:
S. voor wie ben jij dan? Galatasaray of fenerb?
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn wel meer teams dan G en F.
[ afbeelding ]
Ik vind sport niet echt lame, hoor. Maar vooral internationale wedstrijden dus. Of tennis.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:37 schreef IHVK het volgende:
[..]
Korfbal![]()
Is er trouwens een sport die jij volgt, of vind je ze allemaal lame?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tennis. Ja, het is niet echt mannelijk, maar ik vind het gewoon een toffe sportquote:Op zondag 28 maart 2010 18:40 schreef IHVK het volgende:
Ik bedoel om maar te kijken dan. Ik vind voetbal ook saai meestal, behalve bij een WK of EK.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:41 schreef Julis het volgende:
Je kunt zien wie de broek hier aan heeft.
Wie dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hehe , trouwens boeiend of het mannelijk is. Als je het leuk vindt.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tennis. Ja, het is niet echt mannelijk, maar ik vind het gewoon een toffe sport.
Tennis is wel tof jaquote:Op zondag 28 maart 2010 18:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Tennis. Ja, het is niet echt mannelijk, maar ik vind het gewoon een toffe sport.
Was hij katholiek?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:46 schreef Julis het volgende:
[..]
Tennis is wel tof ja. Ik heb een jaartje op tennis gezeten. Het was wel leuk, maar de trainer van ons was stom. Hij is dan later ook ontslagen.
Hij was een gast met geblondeerd haar. Hij vond zichzelf geweldig. Hij praatte alleen over zichzelf.quote:
We zijn 2 handen op 1 buikquote:
Is hij de politiek in gegaan?quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij was een gast met geblondeerd haar. Hij vond zichzelf geweldig. Hij praatte alleen over zichzelf.
Mensen die overdreven ijdel zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Hij was een gast met geblondeerd haar. Hij vond zichzelf geweldig. Hij praatte alleen over zichzelf.
quote:Op zondag 28 maart 2010 18:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
We zijn 2 handen op 1 buik![]()
Hopelijk niet de buik van een priester
Best wel ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Superioriteit is wel aantrekkelijk natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 19:02 schreef IHVK het volgende:
Hoezo?
ik wilde zojuist mijn haar blonderen en blauwe ooglenzen kopen
Zeker. Chicks diggen dat.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:04 schreef Rookert het volgende:
[..]
Superioriteit is wel aantrekkelijk natuurlijk
Ik weet niet met wat voor chicks je omgaatquote:
Je moet verder ook heel serieus nemen wat ik zeg allemaal vandaag.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik weet niet met wat voor chicks je omgaat, maar ik vind 'natuurlijk' veel aantrekkelijker dan 'nep'.
Anders had ik echt gedacht dat jij je haren ging blonderen en blauwe lenzen ging nemenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet verder ook heel serieus nemen wat ik zeg allemaal vandaag.
En je had ook gedacht dat ik dacht dat ,meisjes/vrouwen dat mooi vinden.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Anders had ik echt gedacht dat jij je haren ging blonderen en blauwe lenzen ging nemen![]()
!
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef IHVK het volgende:
[..]
En je had ook gedacht dat ik dacht dat ,meisjes/vrouwen dat mooi vinden.
****quote:Op zondag 28 maart 2010 19:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Julis, heb jij Lig TV ofzo? Waar kijk je naar de wedstrijd?
Lolquote:Op zondag 28 maart 2010 19:24 schreef IHVK het volgende:
http://tinyurl.com/yz2xcm4
http://tinyurl.com/yftmwdb
hihiquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef IHVK het volgende:
Ze lieten Arda er niet door.
Blijkbaar ben ik onbewust voor Galatasaray.
Wat een kutpubliek daar bij GS; een beetje je eigen keeper uit lopen fluiten bij balcontact omdat ie een foutje heeft gemaakt bij het tegendoelpunt. En dit zeg ik als GS-supporter.quote:
Dat was inderdaad slecht. Ik had een beetje medelijden met de keeper.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:41 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat een kutpubliek daar bij GS; een beetje je eigen keeper uit lopen fluiten bij balcontact omdat ie een foutje heeft gemaakt bij het tegendoelpunt. En dit zeg ik als GS-supporter.
En nu hopen dat GS geen puntenverlies meer leidt. Of dat Bursaspor anders maar kampioen wordt, want Fenerbahçe als kampioen zou ik niet kunnen verdragen, denk ik.![]()
Gozune girsin..quote:
quote:
Met een Nokia N95 wel hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 08:04 schreef wikwakka2 het volgende:
Foto´s maak je met een camera, niet met een telefoon.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:05 schreef Rookert het volgende:
Zelfgenoegzame, smalend lachende jonge vrouwen
Dat is wel heel erg extreemquote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een vriend, gewoon EEN vriend, en die had mij een berichtje gestuurd op Hyves. Dus ik stuur iets terug in de zin van 'hee -naam-, kun je even op MSN komen? x'
Krijg ik na 10 minuten een privéberichtje van ene Esmeralda, wat er tussen hem en mij is, want zij 'is al met hem bezig'.
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:37 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg extreem![]()
Ok, je mag lachen
Zoo, intrigante, femme fatalequote:Op maandag 29 maart 2010 12:43 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik vermaak me wel op Hyves op die manier.
Hahaquote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef maartjeh het volgende:
[..]
![]()
Ik heb een vriend, gewoon EEN vriend, en die had mij een berichtje gestuurd op Hyves. Dus ik stuur iets terug in de zin van 'hee -naam-, kun je even op MSN komen? x'
Krijg ik na 10 minuten een privéberichtje van ene Esmeralda, wat er tussen hem en mij is, want zij 'is al met hem bezig'.
![]()
![]()
![]()
Je liegt weerquote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Ayca het volgende:
Nee echt niethij zegt please wait... en dan gaat hij weer terug naar het vorige scherm
Geef die link dan eens waar je dat hebt gelezen. Ik gebruik Chrome omdat het gewoon zó veel sneller is.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef IHVK het volgende:
chrome beetje je privacy aan google verkopen
blame it on the heroquote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef wikwakka2 het volgende:
Wat kan jij goed scherpe foto's nemen.
Die lijkt op de foto op wit, inderdaadquote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bedankt!de wijzerplaat is overigens meer zilver dan wit maar dat zie je niet echt goed
Ik heb nog nooit een telefoon gehad die fatsoenlijke foto's maakte. En als je foto's wil nemen moet je maar een camera kopen (of niet kwijtraken)quote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef Ayca het volgende:
Ja de hero is een geweldige telefoon daar niet van, maar de foto's zijn nou niet echt geweldig
Nee dat is waarquote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een telefoon gehad die fatsoenlijke foto's maakte. En als je foto's wil nemen moet je maar een camera kopen (of niet kwijtraken).
Hmm, net FF 3.6 geinstalleerd. Die personas zijn wel tof. Maar nog steeds veel langzamer dan chromequote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef IHVK het volgende:
http://coderrr.wordpress.(...)orse-than-you-think/
Hier o.a.
Heeft de hero ook hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:39 schreef IHVK het volgende:
Het is te makkelijk om nu iets over de auto- en handmatige-focus van de iPhone te zeggen natuurlijk.
Weer iemand die de voorwaarden niet heeft gelezen.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Julis het volgende:
Maar dat weet Fok! toch ook? IP adres enzo. Of kunnen ze dat niet zien
?
Weet je hoeveel tekst dat isquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weer iemand die de voorwaarden niet heeft gelezen.
En dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:50 schreef wikwakka2 het volgende:
Wacht maar, google weet waar je huis woont.
Tssk. Jij bent dus echt geen goede koppelaarquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht dat dit meer iemand voor ayca was:
[ afbeelding ]
Die is te oudquote:Op maandag 29 maart 2010 17:17 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht dat dit meer iemand voor ayca was:
[ afbeelding ]
Hij komt ook uit Samsunquote:Op maandag 29 maart 2010 17:55 schreef Ayca het volgende:
Ik vind Orhan Gencebay wel iets voor Julis...
Ik heb nog niets van ze gehoordquote:Op maandag 29 maart 2010 19:32 schreef Ayca het volgende:
Julis was jij trouwens nog aangenomen of niet?
Leuk!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef Rookert het volgende:
Julis, hoe was München?
Ik ben laat, maar ja, denk er nu aan
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh, ik dacht aan de voorkant van een trein toen je zugspitze zei.
quote:De Zugspitze is met 2962 meter hoogte de hoogste berg van Duitsland en ligt in Zuid-Beieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |