quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Je kunt het ook via een live stream op hun site kijken. Bovenin op 'Canlı' klikken en je dan (gratis) aanmelden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nu ben ik er weer.
Wij hebben geen haberturk jammer genoeg.
Het komt wel goed schatjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:53 schreef Ayca het volgende:
Ik dacht laat ik helpen maar ik heb het een beetje verpest
Ik ga het bewerken, een momentjequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
We kunnen het ook wel gewoon zo laten...heb ik geen problemen mee..
Ik weet het nietquote:Op zondag 28 maart 2010 00:07 schreef Ayca het volgende:
Geweldig
Waar gaan we het vannacht over hebben?
Ja, heel leuk!quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:49 schreef Ayca het volgende:
Goedemorgen!oh crap het is al middag
![]()
mijn moeder komt vanavond weer terug![]()
Ok chillquote:
ROEIWEDSTRIJD?! Dat is echt weer zoiets Nederlands.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:03 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ok chillJa ik ook, had overdag 1e roeiwedstrijd ooit, was best leuk, ging niet fantastisch, maar wel leuke ervaring en was sportief, 3x 500 meter gestart
Daarna nog met oude schoolvriend wat gedronken en pubertjes wezen observeren in een kroeg, hilarisch
Ik moet je teleurstellen... want ik ga voor Groningen juichenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:26 schreef msnk het volgende:
Maar dan kan ik tenminste daarna nog de derby kijken
Julis samen kijken?
Niet grappig of begrijp je het niet?quote:
Het is geen klompendans hoorquote:Op zondag 28 maart 2010 13:05 schreef maartjeh het volgende:
[..]
ROEIWEDSTRIJD?! Dat is echt weer zoiets Nederlands.Klinkt wel als een leuke dag!
Ik had gisteravond/vannacht een feest van een vriend van me die 21 was geworden. Heb me echt rot gelachen, wat een stelletje debielen bij elkaar. Heerlijk.
Nee, maar je snapt me wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 13:17 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is geen klompendans hoor
Weet wat je bedoelt, leuke mensen op een hoop met lol
Oh okequote:Op zondag 28 maart 2010 13:14 schreef Julis het volgende:
Wedstrijd begint om 14:30, dus we hebben nog genoeg tijd om er één te vinden!!
quote:Op zondag 28 maart 2010 14:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik wou nog even een uurtje slapen nadat ik thuiskwam, en nu kom ik net 3,5 uur later uit bed gekropen.
Hahahaquote:Op zondag 28 maart 2010 14:46 schreef wikwakka2 het volgende:
Inderdaad, er zat tijdens de vlucht een dikke, stinkende, rochelende en wild spartelende man die mij steeds aantikte als ik bijna lag te slapen.
Zelfs excuses, how thoughtfulquote:Op zondag 28 maart 2010 14:38 schreef Julis het volgende:
http://www.atdhe.net/16253/watch-ajax-amsterdam-vs-groningen(sorry voor de late reactie
)
Ja hoor, weet nu ook weer waarom ik liever KLM vlieg dan maatschappijen als EgyptAir e.d. nieuwe vliegtuigen, goeie service, op tijd vertrekken...quote:Op zondag 28 maart 2010 14:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Hahaha, maar voor de rest wel een fijne reis gehad?
Dat is mooiquote:Op zondag 28 maart 2010 14:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja hoor, weet nu ook weer waarom ik liever KLM vlieg dan maatschappijen als EgyptAir e.d. nieuwe vliegtuigen, goeie service, op tijd vertrekken....
Ik weet niet waarom hij het deed, hij was gewoon zo breed dat hij telkens mij van mijn armleuning duwde.
Ken je 'Egyptische' scheldwoordenquote:Op zondag 28 maart 2010 15:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Als je echt boos bent mag je ook wel 'verdomme' zeggen, hoor.
Ah, ok. Maar je gebruik ze niet of welquote:Op zondag 28 maart 2010 15:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Wel Arabische, de meeste zijn wel ongeveer hetzelfde (allemaal over je moeder, zus, geaardheid of je dorp) alleen de uitspraak is wat anders.
Ik ken weinig mensen die gediend zijn van grovere versies van je-moedergrappen dus nee, ik gebruik ze nooitquote:Op zondag 28 maart 2010 15:21 schreef Julis het volgende:
[..]
Ah, ok. Maar je gebruik ze niet of wel?
Huuuhquote:Op zondag 28 maart 2010 15:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Eigenlijk mag ik niet voor Ajax zijn, maar ik ben het toch.
Ik vind de 'Nationale' wedstrijden ook leukerquote:Op zondag 28 maart 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
Feijenoord is me toch een faalclub. Eigenlijk boeit voetbal mij weinig, behalve als ons nationale elftal speelt.
Hij woont misschien iets meer dan een half jaar in Rotterdam hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Huuuh! Ben jij geen ras echte Feyenoorder net als andere Rotterdammers
!?
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij woont misschien iets meer dan een half jaar in Rotterdam hè.
En Feyenoord. Tja. Ik zeg niks,
En dat is je geraden ookquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik vind de 'Nationale' wedstrijden ook leuker, maar Turkije doet niet mee met WK. Dan wordt het dus voor Nederland juichen
.
Je mag het best zeggen hoor. Dat je geen echte rotterdammer bent en dat je feijenoord niks vindt.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hij woont misschien iets meer dan een half jaar in Rotterdam hè.
En Feyenoord. Tja. Ik zeg niks,
Als ze nou allemaal Saz gingen spelen op straat of zo, had ik het nog kunnen waarderen. Maar autotoeters....quote:
inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:22 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als ze nou allemaal Saz gingen spelen op straat of zo, had ik het nog kunnen waarderen. Maar autotoeters....
Ik doe geen gevaarlijke uitspraken op het internet.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je mag het best zeggen hoor. Dat je geen echte rotterdammer bent en dat je feijenoord niks vindt.
Ondankbaar!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, laat die toeters maar thuis, toeterturkjes.
Watje.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:58 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik doe geen gevaarlijke uitspraken op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |