Ja....quote:
Dus je gaat daar als je zwanger bent je babykamer shoppenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 18:10 schreef Soneal het volgende:
[..]
Ja....![]()
Dat een kind zoiets bedenkt kan ik van een kleintje nog wel waarderen (gewoon om het feit dat hij het bedenkt) maar dat je dat als ouder dan ook toestaat, en zelfs helpt, of nog erger; als volwassene je eigen ijsje van ¤ 0,50 gaat bijvullen vind ik zo smerig![]()
En ik ben dol op Ikea, ik kom er minimaal 1 keer per maand, maar waarschijnlijk zeker 2 keer per maand, maar heb nog nooit zo'n softijsje genomen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Snoopy27 het volgende:
Ik heb 2 uur geleden een dikke + geplast....![]()
Had het helemaal niet verwacht, dacht dat ik buikgriep had! Het is langzaam aan het bezinken en zoals internet het nu zegt is de datum 1 december. Ik roep nu dus steeds dat ik een sintcadeau in mijn buik heb
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:17 schreef Snoopy27 het volgende:
Ik heb 2 uur geleden een dikke + geplast....![]()
Had het helemaal niet verwacht, dacht dat ik buikgriep had! Het is langzaam aan het bezinken en zoals internet het nu zegt is de datum 1 december. Ik roep nu dus steeds dat ik een sintcadeau in mijn buik heb
Eens hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 08:54 schreef Soneal het volgende:
Nee, maar het kan....
Maar ik geloof niet dat ik doodga als ik 8 maanden geen McFlurry mag, ik had met die zwangerschap in november wel met zoonlief afgesproken dat hij een McFlurry voor me zou gaan halen na de bevalling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |