er komen vast nog slechterequote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:07 schreef badboynova het volgende:
Pas in maart, en nu al de grootste fail TT van 2010
Als ik een vrouw was geweest, dan had ik je 3 maal in de lucht verkracht als dank voor deze helden daadquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:17 schreef RitseB het volgende:
TT fix
en hoe moet ik me dat voorstellen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:35 schreef badboynova het volgende:
[..]
Als ik een vrouw was geweest, dan had ik je 3 maal in de lucht verkracht als dank voor deze helden daad.
Dat had ik niet gedaan. Ik had je van 10 km hoogte zonder parachute het vliegtuig uitgetrapt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:59 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
en hoe moet ik me dat voorstellen?
dan benik echt een flodderquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat had ik niet gedaan. Ik had je van 10 km hoogte zonder parachute het vliegtuig uitgetrapt.
dat wil je niet weten, het was iets dat flodder met poit wilde doen xxx18+ style.quote:
nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:23 schreef badboynova het volgende:
[..]
dat wil je niet weten, het was iets dat flodder met poit wilde doen xxx18+ style.
quote:
"Waar flodder poit ff gaat ******, en na 68 komt?, and again and again".quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:29 schreef badboynova het volgende:
[..]
"Waar flodder poit ff gaat ******, en na 68 komt?, and again and again".
We zijn allemaal gerickrolled Misan. Wat een bak jonguh!!!!!quote:
ja, vond ik best humor eigenlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:33 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
We zijn allemaal gerickrolled Misan. Wat een bak jonguh!!!!!
Zolang je om je eigen grapjes kan lachen, dan heb je iig plezier met al je vriendenquote:
ja en kun je voornamelijk jezelf ook vermakenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zolang je om je eigen grapjes kan lachen, dan heb je iig plezier met al je vrienden
Ik doe het over het algemeen dan niet in het openbaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ja en kun je voornamelijk jezelf ook vermaken
oh ik lach juist om mijn eigen grappen. Zou niet goed zijn als je zelf een grap maakt die je zelf niet leuk vindtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:42 schreef disjfa het volgende:
[..]
Ik doe het over het algemeen dan niet in het openbaarDat komt altijd zo gek over op andere
Zoals een beroemde wijze ooit zei:quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:44 schreef Misan het volgende:
[..]
oh ik lach juist om mijn eigen grappen. Zou niet goed zijn als je zelf een grap maakt die je zelf niet leuk vindt
quote:Op zondag 28 maart 2010 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flikker gvd tijdens de race in slaap, word ik weer wakker rijden er nog maar 14 auto's
OMFG. Wat kansloosquote:Op zondag 28 maart 2010 09:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
Flikker gvd tijdens de race in slaap, word ik weer wakker rijden er nog maar 14 auto's
nee, wakker wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 09:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
OMFG. Wat kansloos
Wakker blijven om wat auto's op een circuit rond te zien rijden.
quote:
Voor voetbal wakker worden zou ik zeker niet doenquote:Op zondag 28 maart 2010 09:51 schreef Misan het volgende:
[..]
nee, wakker worden
stukken beter dan voetbal iig
quote:
Sowieso. Sommige functies op iPod touch werken totaal niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 12:14 schreef Morthill het volgende:briljant, developer maakt een spelletje voor de iPhone, waarbij je je eigen muziek gebruikt om levels te ontwerpen. Werkt het totaal niet, muziek die ik converteer kan niet afgespeeld worden. Maakt niet uit welk format ze waren of wat dan ook
.
Ja, maar je zou verwachten dat je geen game lanceert die gewoon niet werktquote:Op zondag 28 maart 2010 12:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Sowieso. Sommige functies op iPod touch werken totaal niet.
Heb ik 7.5GB aan muziek op dat ding staan, wil ik Genius gebruiken, echt bij elk nummer:
"Er zijn te weinig nummers binnen dit genre om een playlist te maken"![]()
Het was ook een beetje zo dat ik ging kijken doordat ik vanmiddag geen tijd heb om te kijken en ik de volgende races ook moet missenquote:Op zondag 28 maart 2010 11:15 schreef Morthill het volgende:
[..]
Voor voetbal wakker worden zou ik zeker niet doenmaar goed, wakker worden voor sport is sowieso raar. Dat zou ik alleen doen als ik op voorhand wist dat het gruwelijk spannend ging worden.
Gast, het is zelfs als je je klok niet hebt aangepast al ruim middag!quote:
Nee joh mallerd.. Ben net wakker! Kan het toch nog geen middag zijn!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:40 schreef Fallen het volgende:
[..]
Gast, het is zelfs als je je klok niet hebt aangepast al ruim middag!![]()
Poit bepaald zelf hoe laat het isquote:Op zondag 28 maart 2010 13:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee joh mallerd.. Ben net wakker! Kan het toch nog geen middag zijn!
Juist!quote:Op zondag 28 maart 2010 13:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Poit bepaald zelf hoe laat het is
quote:
Versleutelde licentiebestandenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Poit het volgende:
Stervende hoeren tering WMA bestanden..
Had ik laatst ergens 100 euro aan OVI store (Nokia itunes kloon crap) gewonnen, krijg ik een mailtje dat het bijna verloopt. Ik die shit maar verbrassen en een paar albums gekocht. Aangezien m'n pc's naar de klote zijn ik bij m'n ouders langs gegaan om eerst dat strervende hoeren kut programma te downloaden en te installeren wat de hele avond leek te duren. Eenmaal geinstalleerd en ingelogged 100 euro over de balk gesmeten en de verworven muziek gedownload.. Ik die meuk op een HDtje zetten zodat ik ze eventueel op de PS3 kan afspelen lukt het niet, evenals op m'n mp3 speler evenals op m'n laptop die nu op knoppix draait.
Ik koop godver nog eens digitaal muziek, je kunt er geen flikker mee
Geen idee, zo ver ben ik nog laaaaaaang niet. Ga van de week weer eens spelen (denk ik).quote:Op zondag 28 maart 2010 14:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Versleutelde licentiebestanden
DRM
Kut Brutal Legend. Heb Ophelia verslagen, kom ik bij die Emperor Weetikhet. Wat is de beste tactiek om die te verslaan?Krijg één hoofd omlaag, waarna die kerel de zware aanval inzet en je stage binnen de minuut plat ligt
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Poit het volgende:
Had ik laatst ergens 100 euro aan OVI store (Nokia itunes kloon crap) gewonnen, krijg ik een mailtje dat het bijna verloopt. Ik die shit maar verbrassen en een paar albums gekocht. Aangezien m'n pc's naar de klote zijn ik bij m'n ouders langs gegaan om eerst dat strervende hoeren kut programma te downloaden en te installeren wat de hele avond leek te duren. Eenmaal geinstalleerd en ingelogged 100 euro over de balk gesmeten en de verworven muziek gedownload.. Ik die meuk op een HDtje zetten zodat ik ze eventueel op de PS3 kan afspelen lukt het niet, evenals op m'n mp3 speler evenals op m'n laptop die nu op knoppix draait.
Sowieso, die Nokia music store is pure baggerquote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Poit het volgende:
Heb hier alleen nog een fles Jim Beam staan. Wat een bocht eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
Veel lekkere whiskys geproefd vanmiddag
[ afbeelding ]
Aha, A-Kerk geweest mien jong? Ardberg is wel nice ja. Nog andere tips?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:37 schreef lkb9000 het volgende:
Veel lekkere whiskys geproefd vanmiddag
[ afbeelding ]
Nicequote:Op zondag 28 maart 2010 17:47 schreef lkb9000 het volgende:
Final Fantasy 7 draait op m'n telefoon nu
Die stond in het vorige topic ook al gelinkt. Is een fake gemaakt met ManyCam ofzo. Maar ondanks dat wel erg grappig, al vind ik de dikke negerin nog net wat leukerquote:
Ik kijk hem als ie hier op tv isquote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef koei het volgende:
Is er trouwens al iemand begonnen aan the pacific? Ik heb net aflevering 1 gezien en die was erg tof!
nee, ik wacht tot het seizoen compleet is. (wellicht al wel in US?)quote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef koei het volgende:
Is er trouwens al iemand begonnen aan the pacific? Ik heb net aflevering 1 gezien en die was erg tof!
7 april op veronicaquote:
Het is een mini-serie van 10 afleveringen dacht ik, dus dat zal sowieso niet zo lang duren. TV afleveringen in Nederland zijn SD en dat vind ik zonde en de blu-ray duurt nog te lang (en zal in eerste instantie achterlijk duur zijn verwacht ik). Het zijn losse afleveringen zonder cliffhanger, dus wat dat betreft ook prima om nu te kijken. Ik kan 'm iig aanraden!quote:Op zondag 28 maart 2010 18:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
nee, ik wacht tot het seizoen compleet is. (wellicht al wel in US?)
Zo ben ik nog steeds in afwachting van Lost S6.
Weet ikquote:
fake? Tering, dat kon ik er niet vanaf zienquote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef koei het volgende:
[..]
Die stond in het vorige topic ook al gelinkt. Is een fake gemaakt met ManyCam ofzo. Maar ondanks dat wel erg grappig, al vind ik de dikke negerin nog net wat leuker
quote:
Daar is ie weerquote:
welke oneliner is dat?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:07 schreef Reintji het volgende:
[..]
Erg smerig trouwens om die klont naast die hoektand te zien zitten bij alle oneliners.
Helpdesk op zondag is handigquote:Op zondag 28 maart 2010 12:27 schreef Sigmund666 het volgende:
Een App-lichter dus
Als 1000 man voor 99cent een app kopen die niet werkt, verdien je toch veel geld.
En het is niet eens het beste nummer van het albumquote:
Nee. Dat heet uitgedaagd worden en de gameplay en fun verlengen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:12 schreef Morthill het volgende:
Moeite doen voor achievementslekker gay
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Dat heet uitgedaagd worden en de gameplay en fun verlengen.
Dat is het niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:15 schreef Morthill het volgende:
[..]moeite doen voor puntjes waar je niks aan hebt en die je totaal niet verder helpen in de game
[ afbeelding ]
Ja, maar het moet wel leuk blijven natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 00:18 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Dat is het niet.
Je kunt een game wel uitspelen en weer in de kast mikken, maar juist door die achievements wordt je uitgedaagd een spel helemaal uit te spelen en elk klein hoekje te verkennen.
Ik deed het dus omdat het leuk en uitdagend was.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:26 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar het moet wel leuk blijven natuurlijkIk ga geen dingen doen die ik niet leuk vind om te doen enkel voor een achievement.
QFTquote:Op maandag 29 maart 2010 00:14 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nee. Dat heet uitgedaagd worden en de gameplay en fun verlengen.
Het engie wat gay is is luisteren wat anderen vinden wat gay is en daar naar gedragenquote:Op maandag 29 maart 2010 00:15 schreef Morthill het volgende:
[..]moeite doen voor puntjes waar je niks aan hebt en die je totaal niet verder helpen in de game
[ afbeelding ]
Weet ikquote:Op maandag 29 maart 2010 08:54 schreef Morpheus2002 het volgende:
Splinter Cell demo
Paar leuke aanbiedingen bij Zavvi vandaag trouwens!
Lenen van je ouders, Zavvi heeft zo nu en dan zeer scherpte aanbiedingenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
En morph is er ook weer een keer! Jammer dat ik geen cc heb, word dus niks bij zavvi voor mij
Ze hadden alleen een andere beloning dan achievement points moeten verzinnenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Achievements zijn best wel tof hoor soms, als je iets aparts moet doen om hem te behalen is dat best grappig om te doen. Zoals bijvoorbeeld de Agency Tower beklimmen in Crackdown. Zonder een achievement had ik dat waarschijnlijk niet eens geprobeerd. Door die achievement weet je dat het moet kunnen en dan moet en zal het lukken ook
Er zijn wat games met awards voor je avatar, maar daar houdt het bij opquote:Op maandag 29 maart 2010 09:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Ze hadden alleen een andere beloning dan achievement points moeten verzinnen
Dat is al beter dan wat punten om je e-penis te vergrotenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:16 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Er zijn wat games met awards voor je avatar, maar daar houdt het bij op
quote:Op maandag 29 maart 2010 07:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Het engie wat gay is is luisteren wat anderen vinden wat gay is en daar naar gedragen
Over het algemeen speel ik de game gewoon uit en kijk daarna nog ff welke achievements er redelijk makkelijk te halen zijn. Daar ga ik meestal ook voor. Soms direct, soms pas een half jaar later ofzo![]()
Hey, ik zeg niet dat het verkooptechnisch geen briljante uitvinding isquote:Op maandag 29 maart 2010 09:23 schreef Rossdale het volgende:
Mensen doen het er wel voor, dus het werkt
Ik had hier graag op gereageerd, maar ik ben op me werk. Dus geen tijd om dit fatsoenlijk uit te leggen.quote:
Dat maakt het dan toch niet volautomatisch gay? Ik heb games ook langer gespeeld vanwege de trophies in plaats van ze na het uitspelen in de hoek te flikkeren en nooit meer te spelenquote:Op maandag 29 maart 2010 09:28 schreef Morthill het volgende:
[..]
Hey, ik zeg niet dat het verkooptechnisch geen briljante uitvinding isSony heeft later niet voor niets zijn trophy's ingevoerd. Maar ik zou veel liever zien dat er ook echt een beloningsstructuur aan gekoppeld was. Dat je ingame items of zo vrijspeelt zoals in Mass Effect. Dan wil ik wel moeite doen, want het verandert de spelervaring
hoeren != langer speelvermaakquote:Op maandag 29 maart 2010 10:09 schreef AQuila360 het volgende:
Achievements zijn tof maar ik ga er niet voor hoeren.
Dan kun je toch beter op naar een nieuw spel?quote:
Exactly. Vroeger probeerde ik in racegames ook overal de gouden trophy's te scoren, maar daar had je nog wat aan anders dan een trophy. Punten/trophy's sparen voor je e-penisquote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dan kun je toch beter op naar een nieuw spel?
Maar sommige checken volgens mij eerst de achievementlijst en gaan aan die hand van die lijst de SP spelen zodat ze alles halen. Dat snap ik dan echt niet![]()
Ik speel gewoon eerst de SP op mijn manier uit en dan eventueel als ik hem uit heb dat ik een aantal leuke nog haal. Maar niet van die kut dingen als kill iedereen met alleen het mes of verzamel alle veren of weet ik wat.
als ik het daarvoor deed liep ik er wel gigantisch mee te koop. Voor mij is het meer dat ik ff 'trots' op mijzelf ben dat het gelukt is. Het levert mij vaak genoeg leuke avondjes op als ik met z'n 2en of meerdere een avondje achievements zit te hoeren.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Exactly. Vroeger probeerde ik in racegames ook overal de gouden trophy's te scoren, maar daar had je nog wat aan anders dan een trophy. Punten/trophy's sparen voor je e-penis
eens. die absurde dingen haal ik ook niet, het moet wel leuk blijvenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar sommige checken volgens mij eerst de achievementlijst en gaan aan die hand van die lijst de SP spelen zodat ze alles halen. Dat snap ik dan echt niet![]()
Ik speel gewoon eerst de SP op mijn manier uit en dan eventueel als ik hem uit heb dat ik een aantal leuke nog haal. Maar niet van die kut dingen als kill iedereen met alleen het mes of verzamel alle veren of weet ik wat.
Sowieso vind ik de achievements kut die je dwingen op een bepaalde manier te spelen. Dus van 100 kills met dat wapen en 100 met dat. Ik krijg liever een achievement voor een level gehaald ofzo dun kun je zelf kijken hoe je het doet.
agh als jij er gelukkig van wordt. Zou veel liever zien dat developers achievements aan echte nuttige ingame content koppelden.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:31 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
als ik het daarvoor deed liep ik er wel gigantisch mee te koop. Voor mij is het meer dat ik ff 'trots' op mijzelf ben dat het gelukt is. Het levert mij vaak genoeg leuke avondjes op als ik met z'n 2en of meerdere een avondje achievements zit te hoeren.
True. Het meest ergerlijke zijn sommige online achievements. Vooral omdat op den duur een server wordt gesloten of mensen een spel totaal niet meer spelen.quote:Op maandag 29 maart 2010 10:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik de achievements kut die je dwingen op een bepaalde manier te spelen. Dus van 100 kills met dat wapen en 100 met dat. Ik krijg liever een achievement voor een level gehaald ofzo dun kun je zelf kijken hoe je het doet.
Wishful thinking..quote:Op maandag 29 maart 2010 08:05 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)xplosies-moskou.html
Paar maanden eerder en ik was jullie ontvallenDaar moet je toch niet aan denken ofwel
!!
quote:
Zeker.. Hoorde dat er bij m'n ouders in de straat een vrouwtje zit die daarmee bijklust. Doet ze alleen maar vrouwen.. Dan toch maar een pruik op, verschil ziet ze nooitquote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Rossdale het volgende:
Vrijdag hebben wij ook een masseuse aan huis laten komen. Echt geweldig
Moet die van vorige week ook nog kijkenquote:
Ik loop al 3 weken HIMYM achterquote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet die van vorige week ook nog kijkenNog geen tijd voor gehad.
Yeh ik ook, ik was er al wel aan begonnen maar had het te druk om op te letten dus had hem maar even afgzet. Al die comedys kan je best met een half oog kijken en dat dan 2 keer ofzo, maar breaking bad wil ik even goed zienquote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Moet die van vorige week ook nog kijkenNog geen tijd voor gehad.
Straks raadt ze nog zwangerschap gymnastiek aanquote:Op maandag 29 maart 2010 11:45 schreef Poit het volgende:
[..]
Zeker.. Hoorde dat er bij m'n ouders in de straat een vrouwtje zit die daarmee bijklust. Doet ze alleen maar vrouwen.. Dan toch maar een pruik op, verschil ziet ze nooit
hoe lang duurt S05 nog?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik loop al 3 weken HIMYM achter![]()
Stiekem is het wel lekker om geen PC thuis te hebben aangezien m'n huis nu voor de verandering wel redelijk netjes is..
Ja dat zou best kunnen met m'n bierbuikjequote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Straks raadt ze nog zwangerschap gymnastiek aan![]()
Dunnoquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen met m'n bierbuikje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:14 schreef Rossdale het volgende:
Vanavond weer Breaking Bad The Pacific kijken
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:58 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Hier kan ik uren naar staren
[..]
Hier ook naar
Jaaaaaaaaaaaa ik ook!quote:
3e keer.. Eerste keer 2000 of 1999, weet niet meer precies, vorig jaar en dan nuquote:Op maandag 29 maart 2010 13:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaa ik ook!Voor de 5de keer alweer
Vroeger keek ik dat vaak op TNT, in de tijd dat we nog schotel haddenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:04 schreef Poit het volgende:
Vanavond lekker Wrestlemania kijken!!![]()
Whoop whoop!!
2 afleveringen korter dan gepland doordat Charlie te lang in rehab heeft gezeten.quote:
normaliter studeer ikquote:Op maandag 29 maart 2010 10:59 schreef Rossdale het volgende:
Wat een feest, ik mag elke doordeweekse dag werken
http://www.binsearch.info/?q=dbpoweramp&max=250&adv_age=365&server=quote:Op zondag 28 maart 2010 13:52 schreef Poit het volgende:
Precies: buikjequote:Op maandag 29 maart 2010 12:34 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja dat zou best kunnen met m'n bierbuikje
[ afbeelding ]
Nope, werken vanavondquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:38 schreef Sigmund666 het volgende:
[ afbeelding ]
De bierpens, ook wel de bierbuik, ook wel: Het horeca-gezwel.
Slim om dan vrij te nemenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:37 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Nope, werken vanavondDonderdag begint bij ons de nieuwe chef
en ik zie hem pas maandag
![]()
Zaterdag vrij genomen ivm met chouffe party op vrijdag![]()
![]()
[ afbeelding ]
ik wil ook terug naar schoolquote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een feest. Ik heb de komende 2 weken vakantie!!!!!![]()
![]()
(en donderdag weer geld)
Ik zit niet meer op school. Wil er in september weer aan gaan beginnen. Werk nu nog dans le hoereca.quote:
Ah ik in 2003, 2004, 2005, 2006 & dit jaar danquote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef Poit het volgende:
[..]
3e keer.. Eerste keer 2000 of 1999, weet niet meer precies, vorig jaar en dan nu
Heb nog steeds geen PC poppescheetjequote:Op maandag 29 maart 2010 13:35 schreef De_Kok het volgende:
[..]
http://www.binsearch.info/?q=dbpoweramp&max=250&adv_age=365&server=
http://www.dumpert.nl/med(...)ulette_blowjobs.htmlquote:Op maandag 29 maart 2010 13:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft iemand nog die link van chatroulette met die gast en die pruik? dat ie aant doen is alsof ie een blowjob krijgt
Kon hem in het vorige topic niet meer vinden, wel van dat jongetje van 8
Tuurlijk mag datquote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Slim om dan vrij te nemenLa Chouffe
![]()
en mag ik vragen welk restaurant je werkt?
btw lenny ik heb dit paar dagen geleden meegenomen;
[ afbeelding ]\
Japanse whisky... en best lekker ook!
Klinkt goed...quote:Op maandag 29 maart 2010 11:02 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een feest. Ik heb de komende 2 weken vakantie!!!!!![]()
![]()
(en donderdag weer geld)
Ekseption!!!!quote:
quote:
En waarom? Daarom! Omdat het kan.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:26 schreef Morthill het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)iss-take-iphone-game
http://downsizedgames.com/hello-kotaku/
Wat een helden, gewoon snoeihard je ex-werkgever dissen en daar geen doekjes om winden
Wtf jij werkte toch bij de NOvAAquote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Ik moet de komende tijd waarschijnlijk hard werken (van de curator) maar heb geen idee wanneer/of er betaald wordt.
Geniet er van...
Ik verdedig het fort wel...
Haha baas! Exact diezelfde heb ik gister ook een glaasje van gehad! Ook de 10 jaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:39 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Slim om dan vrij te nemenLa Chouffe
![]()
en mag ik vragen welk restaurant je werkt?
btw lenny ik heb dit paar dagen geleden meegenomen;
[ afbeelding ]\
Japanse whisky... en best lekker ook!
2004, 2008, 2009 en ik kan niet wachten op 2010quote:Op maandag 29 maart 2010 13:24 schreef Poit het volgende:
[..]
3e keer.. Eerste keer 2000 of 1999, weet niet meer precies, vorig jaar en dan nu
Nouja, als het van de curator moet dan lijkt het me wel dat er ook geld tegenover staat. Hij moet die verdeling tenslotte maken. En van de positieve kant bekeken heb je nog wel een baan de komende tijd...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Klinkt goed...
Ik moet de komende tijd waarschijnlijk hard werken (van de curator) maar heb geen idee wanneer/of er betaald wordt.
Geniet er van...
Ik verdedig het fort wel...
Op wat voor ondergrond moet je dan? Anders moet je wieltjes kopen die ook over natte oppervlakktes kunnen, ideaal kan ik je vertellenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, als het van de curator moet dan lijkt het me wel dat er ook geld tegenover staat. Hij moet die verdeling tenslotte maken. En van de positieve kant bekeken heb je nog wel een baan de komende tijd...
Ik moet over een half uurtje werkenMaar het is gelukkig mooi weer dus ik kan op mn skates! Nu alleen hopen dat het ook vanavond nog droog is, anders moet ik terug lopen zoals van de week...
Ja, geld komt uiteindelijk wel, maar dat zal pas ergens eind april zijn. Volgende week ligt er weer een stapel rekeningen die ook betaald moeten worden en dat is dus wel even lastig. Namelijk heel maart kan door het bedrijf niet betaald worden, wordt dus UWV en die hebben altijd tijd nodig. De overige uren onder curator natuurlijk ook pas. En dan nog het hele traject van inschrijven, afspraken maken, sollicitatieplicht terwijl er mogelijk een doorstart komt.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef koei het volgende:
[..]
Nouja, als het van de curator moet dan lijkt het me wel dat er ook geld tegenover staat. Hij moet die verdeling tenslotte maken. En van de positieve kant bekeken heb je nog wel een baan de komende tijd...
Ik moet over een half uurtje werkenMaar het is gelukkig mooi weer dus ik kan op mn skates! Nu alleen hopen dat het ook vanavond nog droog is, anders moet ik terug lopen zoals van de week...
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Internetfilter gaat er komen, Europese Commisie heeft groen licht gegeven. Einde van het vrije internet...
we had a nice run.
*fab*quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
Internetfilter gaat er komen, Europese Commisie heeft groen licht gegeven. Einde van het vrije internet...
we had a nice run.
Ohh was jij dat oke.. Oke!quote:
Dus tochquote:Op maandag 29 maart 2010 18:03 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.bnn.nl/sens200(...)abd269e5113091fc0df5
Dan komt er wel weer wat anders, probleem is ook dat de samenleving er veel te afhankelijk van is geworden de afgelopen twintig jaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
we had a nice run.
http://www.bnn.nl/sens200(...)10020ea6df3cda78bf9fquote:Op maandag 29 maart 2010 18:03 schreef lkb9000 het volgende:
http://www.bnn.nl/sens200(...)abd269e5113091fc0df5
Die had ik ook al gezien jaquote:Op maandag 29 maart 2010 18:18 schreef Misan het volgende:
[..]
http://www.bnn.nl/sens200(...)10020ea6df3cda78bf9f
ideaal die BNN-mail iddquote:Op maandag 29 maart 2010 18:19 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Die had ik ook al gezien jaNog bedankt voor het nieuws via facebook
TIETE!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:20 schreef Misan het volgende:
oh en http://img248.imageshack.us/i/nicolette20kluijver2020.jpg/
Voorlopig is het toch alleen voor kinderporno? Alleen maar goed, dat ze er iets aan doen!quote:Op maandag 29 maart 2010 18:15 schreef Misan het volgende:
[..]
Dan komt er wel weer wat anders, probleem is ook dat de samenleving er veel te afhankelijk van is geworden de afgelopen twintig jaar.
Zag hem al aankomenquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zag hem al aankomen! Nja zal imdb eens checken van de week
Young Onesquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:09 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Young Ones
Bottom
Als je die series hebt gemist hoor je niet bij de bazen
hmm dat klinkt wel oke, zat zelf aan : how to make it in america te denken.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Zeker een van de betere series van de laatste jaren! De beste niet-comedy ooit samen met Oz
The Hills?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm dat klinkt wel oke, zat zelf aan : how to make it in america te denken.
Kijk nu alleen maar 24 en Lost, en daar mag wel iets bij. Eigenlijk zoek ik zoiets als The OC!
One Tree Hill!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
hmm dat klinkt wel oke, zat zelf aan : how to make it in america te denken.
Kijk nu alleen maar 24 en Lost, en daar mag wel iets bij. Eigenlijk zoek ik zoiets als The OC!
One Tree Hillquote:
Grey's Anatomy vond ik de eerste 3 seizoenen echt tofquote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
One Tree Hill
Straks komt er nog iemand met Grey's Anatomy aan![]()
Ik heb er nooit iets aan gevonden. Van die perikelseries.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Grey's Anatomy vond ik de eerste 3 seizoenen echt tof
Oh die gay porn serie?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef badboynova het volgende:
this is fucking spartacus bitch, met de nadruk op fucking
Geef ik je helemaal gelijk in, maar toch heb ik het met plezier (mee)gekekenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik heb er nooit iets aan gevonden. Van die perikelseries.
Nick gaat vreemd met Darcy, John heeft ruzie met Sarah maar houdt nog van haar, Chris heeft een relatie met de ex van Brian,Jack heeft een verhouding met Brandy. Anthony is ontslagen maar verslaafd aan morfine. De moeder van Josh is gek op de vader van Nick, die een oogje op Suzanne heeft, etc etc.
Geweldige serie man!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:19 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
One Tree Hill
Straks komt er nog iemand met Grey's Anatomy aan![]()
Eén keer geloof ik met een ex. (daarom zal het nu ook wel een ex van me zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 20:29 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Geweldige serie man!Uberhaupt wel eens iets van gezien?
Ja dat klopt wel maar dat is altijd bij dit soort seriesquote:Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Eén keer geloof ik met een ex. (daarom zal het nu ook wel een ex van me zijn)
Ik heb 3 kwartier zitten kijken met een gevoel van 'waar gaat dit over?!' Want die had iets met die, en toen gebeurde er dit en dat, en mijn ex er heel enthousiast over vertellen dat die en die dit al hadden meegemaakt. En ik had zoiets van: "Juist ja".
Oud nieuws. Dat las ik vanmiddag al op zijn Twitterquote:Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
Volgens facebook is het uit tussen Poit en de Kok
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
Serieus?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef lkb9000 het volgende:
Hahah ik kom er nu achter dat Walt's advocaat in Breaking Bad, dezelfde gast is als de co-anchor van Robin uit HIMYM
Onee sorry een foutje! Hij is Artillery Arthur van HIMYM!quote:Op maandag 29 maart 2010 21:09 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Serieus?Was me echt niet opgevallen
Dat wisselt. Terugweg is bijna alleen maar asfalt (omdat het dan rustig is op de wegquote:Op maandag 29 maart 2010 16:30 schreef Nebo het volgende:
[..]
Op wat voor ondergrond moet je dan? Anders moet je wieltjes kopen die ook over natte oppervlakktes kunnen, ideaal kan ik je vertellen
het duurde inderdaad even totdat het echt op gang kwam, net 2 afleveringen gekeken en ik zit er weer helemaal inquote:Op maandag 29 maart 2010 21:57 schreef koei het volgende:
Ik vond Breaking Bad wel een goede serie, maar seizoen 1 kon me om de een of andere reden niet heel erg boeien. Seizoen 2 vond ik een stuk beter en ik ben dan ook benieuwd naar seizoen 3!
Het klinkt in ieder geval 'beter'* dan de laatste tracks van zijn hand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Gay porn is okquote:
En weer terugquote:Op maandag 29 maart 2010 08:13 schreef CraniuM het volgende:
Morge, zo vroeg op dus zo op de trein naar Amsterdam.
ik mocht niet meer aan z'n zusje zitten...quote:Op maandag 29 maart 2010 20:36 schreef lkb9000 het volgende:
Daar heb ik de eerste 5 seasons van gekochtquote:
Dus het is sowieso een verbetering!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:35 schreef Morthill het volgende:
Hmm, ik speel BloodRayne, Civ vervolgens tot na middernacht ondanks dat ik morgenochtend een tentamen heb.
It's high school all over again, but without the hair
Weer eens wat anders dan bierquote:Op dinsdag 30 maart 2010 03:05 schreef Gamer_V het volgende:
Dit FOK! helpt me net iets te goed met SOGgen
Voorlopig is het juiste woord. De grap is dat er totaal geen controle komt op welke sites er geblacklist gaan worden, wat de voorwaarden zijn en wie bepaald wat die voorwaarden zijn. En als een niet-democratisch verkozen Eurocommisaris gaat roepen dat we er maar op moeten vertrouwen dat het filter echt alleen maar voor kinderporno wordt ingezet, gaan bij mij de alarmbellen af.quote:Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Voorlopig is het toch alleen voor kinderporno? Alleen maar goed, dat ze er iets aan doen!
Coup komt er aan, tot die tijd ben ik niet openbaar tegen de overheid aan het demonstreren, plaatst me alleen maar op hun radarquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:19 schreef Morthill het volgende:
Ik vraag me altijd wel weer af. Mensen geven zo enorm af op zoveel besluiten, maar weigeren maar een vinger uit te steken om er ook echt iets aan te doen. In plaats van dat je demonstraties opzet, handtekeningen inzamelt of weet ik veel wat is het zeuren op internet. Ik snap dat je niet voor elke onenigheid de straat op gaat, maar als je echt voelt dat wat de politiek doet ingaat tegen de vrijheidsbeginselen van de maatschappij, dan moet je wmb ook gewoon een keer echt wat doen.
Wie van jullie twee is pinky?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
First we conquer gaming journalism, then we conquer the woooorld!!!
[ afbeelding ]
Die regulering is vooralsnog toch niet te handhaven, al moet ik zeggen dat een systeem dat in China gebruikt wordt daar in elk geval goed werktquote:
Qua lengte is dat wel duidelijk maar wie heeft het grootste hoofd??quote:
THE WOOOOOOOORLD!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:34 schreef Rossdale het volgende:
First we conquer gaming journalism, then we conquer the woooorld!!!
[ afbeelding ]
Ik vind Brain wel wat weg hebben van Morthill eigenlijkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Qua lengte is dat wel duidelijk maar wie heeft het grootste hoofd??
Ik heb Morthill nog nooit in het eggie gezienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:19 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik vind Brain wel wat weg hebben van Morthill eigenlijk
Stereotype baggerpuber coming your way. Je bent zeker zo'n figuur dat nog iedere dag de longen uit zijn lijf lacht om Mastermoviesfilmpjes?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:34 schreef Flodder450 het volgende:
Everybodys heard about the word
Its a bird bird bird is the word
Denk aan Harry Potter en je hebt een goed beeldquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:25 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb Morthill nog nooit in het eggie gezien
nee,niet meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:39 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Stereotype baggerpuber coming your way. Je bent zeker zo'n figuur dat nog iedere dag de longen uit zijn lijf lacht om Mastermoviesfilmpjes?
Maar Bird is the word is ook al meer dan een jaar niet grappig.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:41 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
nee,niet meer
sinds 2007 al niet meer
ik moest gniffelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:43 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar Bird is the word is ook al meer dan een jaar niet grappig.
Rickroll is al 3 jaar niet meer grappig. Jodenkoek happen met A.H. is niet meer grappig. Een melaatse die zich rot rent is niet meer grappig.
Ik ben Hairy Poiterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:40 schreef Misan het volgende:
[..]
Denk aan Harry Potter en je hebt een goed beeld
qua uiterlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |