Beterschap voor Hannah!
Die reacties zijn te verwachten idd Claudia. Aan de ene kant jammer, aan de andere kant vind ik het nog wel terecht ook. Die meeste mensen weten natuurlijk het verschil tussen draagdoeken en draagzakken niet en zien na het horen van het nieuws over de draagzakken jou met iets lopen wat er op lijkt en proberen je op hun manier te informeren / te waarschuwen. Ze hebben misschien zelfs het idee dat ze nog een goede daad verrichten ook!

Ik ben ook erg benieuwd wat voor reacties ik vanuit mijn omgeving ga krijgen op het dragen. Ik gok op hele gemengde reacties!
D. is trouwens nú al latent fan van draagdoeken.
Een tijdje geleden, toen ik hem al voorzichtig aan het voorbereiden was op de komst van draagdoeken

, meldde hij dat hij dat dragen niks vond, maar als 't veilig zou zijn en ik zou 't leuk vinden dan moest ik dat natuurlijk vooral doen. Gisteren zei hij dat hij zich wel kan voorstellen dat dragen heel erg fijn is, omdat het misschien wel een beetje lijkt op het buidelen wat we in het ziekenhuis doen en dat dat momenteel toch wel het hoogtepunt van zijn dag is. Hij weet het zelf nog niet, maar hij is helemaal om.

Nog even en het wordt vechten om wie er mag dragen.