ik sta nu een 5.2quote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.
Sta nu een 7,2.. En met een 1,8 sta ik een 5 en heb al 2 compensatiepunten (heb ook een 5 voor Engels), dus ik ben d'r niet bang voor.
ik sta maar een 5.8quote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.
Sta nu een 7,2.. En met een 1,8 sta ik een 5 en heb al 2 compensatiepunten (heb ook een 5 voor Engels), dus ik ben d'r niet bang voor.
Juist, dat is de instellingquote:Op maandag 31 mei 2010 11:08 schreef Peter1612 het volgende:
Ik ga gewoon voor de 10, niet dat ik dat ga halen, maar ik ga er wel voor!
Current ratio: gewenste waarde tussen 1 en 1,5quote:Op maandag 31 mei 2010 11:22 schreef denniss93 het volgende:
hoe zit et nou precies met de current en de quick ratio? wanneer is een onderneming liquide bij beide?
Zou vrij geniaal zijn als je een 8 voor je SE-deel staat en een 1 voor je CE haalt.quote:Op maandag 31 mei 2010 11:25 schreef Etsu het volgende:
Mag wel, maar gemiddelde mag geen 3 zijn.
Dus als je een 8 hebt voor SE.
En je haalt een 1 voor CE
8 + 1 = 9
9 / 2 = 4,5
En dat is een 5 en het mag.
Mijn dank is grootquote:Op maandag 31 mei 2010 11:24 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Current ratio: gewenste waarde tussen 1 en 1,5
De waarde van de current ratio per bedrijf en branche mag verschillen. Een handelsonderneming met gemakkelijk te verkopen goederen mag wel een current ratio van 1 hebben, terwijl een fabrikant van moeilijk te verkopen goederen zeker een current ratio van 2 moet hebben.
Quick ratio; gewenste waarde tussen 0,5 en 1
Is uw quick ratio groter dan 1, dan kan er sprake zijn van een teveel aan liquide middelen. Is dit tijdelijk, dan hoeft u hier niet per se iets aan te doen. Is het overschot structureel, dan kunt u denken aan beleggen of extra investeringen. U kunt ook kiezen voor het versneld aflossen van uitstaande leningen, zodat uw financieringskosten omlaag gaan.
Edit; kleine toevoeging..
ik denk het niet. ze zetten meestal wel bij die vragen: geef je antwoord met berekeningquote:Op maandag 31 mei 2010 12:25 schreef AE86_Trueno het volgende:
Mag je dat progje in je GR gebruiken bij het uitrekenen van de samengestelde interest? En dan enkel antwoord met uitleg opschrijven zonder de berekening?
held!quote:Op maandag 31 mei 2010 12:03 schreef Rauwkost het volgende:
Okee, ik heb net nog een lijstje gemaakt met berekeningen etc. in een notefolio bestandje:
http://www30.zippyshare.com/v/3425024/file.html
misschien heb je er nog iets aan
formuleblad?quote:Op maandag 31 mei 2010 11:58 schreef Etsu het volgende:
Gewoon die formules in je GR stoppen (voor zekerheid, misschien staat het niet op je formuleblad), en invullen meer (als het gevraagd wordt ofcourse) en een conclusie trekken. Kan je best veel punten mee scoren.
Vond hem ook goed te doen!quote:
Dat ik me hier druk om heb zitten maken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |