Oh laat maar, ik zie net dat je antwoord gaf op iemand die Percent heeft:Pquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:59 schreef Lisa- het volgende:
[..]
Ik weet niet of het bij Percent ook zo in de boeken staat als bij In Balans, maar je hebt toch In Balans? Vandaar dat ik je had gequote...
Volgens mij staat daar bij die hoofdstukken of het CE of SE stof is tochquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:40 schreef AE86_Trueno het volgende:
Nee ROC ter AA. Ik weet niet eens welke hoofdstukken we moeten kennen (In Balans), dat is ons nooit gezegd [ afbeelding ]
Van Huibje Stoffels neem ik aan?quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:09 schreef conobram het volgende:
Verdorie, ik ben Stichting & Vereniging kwijt. Wat zijn daar de belangrijkste onderwerpen van?
Yes, de boekjes van Huib natuurlijk. Bedankt, dit zal ik dan uit mijn samengevat boekje vissen. Straks maar eens beginnenquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:10 schreef Jorian29 het volgende:
[..]
Van Huibje Stoffels neem ik aan?
In ieder geval hier de hoofdpuntjes
- De Rechtsvormen, je weet wel, BV, NV, V.o.f., Eenmanszaak enz.
- Leasen, Operationeel of Financieel
- Liquiditeits -balans/-begroting
- Overzicht+begroting ontvangsten en uitgaven
- Kasstelsel
- de staat van baten en lasten
- periodetoerekeningsstelsel (geen flauw idee wat dat is eerlijk gezegd)
Dit is misschien erg handig voor het leren![]()
klikkieklik
Van de Huib Stoffels boekjes moet je het volgende weten:quote:Op donderdag 27 mei 2010 17:47 schreef Treces het volgende:
Welke "katernen" moeten we dan kennen? Welke onderwerpen zeg maar?
Thanks, hier heb ik wat aanquote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef conobram het volgende:
Van de Huib Stoffels boekjes moet je het volgende weten:
[ afbeelding ]
Helaas heb ik die boekjes niet. Ik heb de methode Percent.quote:Op donderdag 27 mei 2010 19:31 schreef conobram het volgende:
[..]
Van de Huib Stoffels boekjes moet je het volgende weten:
[ afbeelding ]
Je mag je GR gewoon meenemen en dus gebruiken maar waar de neuk ga je Calc intersect gebruiken?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:11 schreef Treces het volgende:
Mag je bij het examen M&O rekenen met Calc Intersect (op je GR)? Wij mochten namelijk bij onze SE's geen GR gebruiken en onze M&O lerares heeft ook geen idee hoe een GR werkt.
http://www.examenbundel.nl/assets/geco/examenbundel/havo_examens_2009_I/CE_2009_HAVO_M&O_I.pdfquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:12 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Je mag je GR gewoon meenemen en dus gebruiken maar waar de neuk ga je Calc intersect gebruiken?
Daar heb je geen intersect voor nodigquote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:17 schreef Treces het volgende:
[..]
http://www.examenbundel.nl/assets/geco/examenbundel/havo_examens_2009_I/CE_2009_HAVO_M&O_I.pdf
Vraag 15.
Met Calc Intersect kan het ook, en dat is een manier die er zowat in geramd is op mijn school. Maar toch bedankt!quote:Op vrijdag 28 mei 2010 15:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Daar heb je geen intersect voor nodig
X x 1,045^10 + X x 1,045^5 = 10 000
1,045^10 = 1,55296
1,045^5 = 1,24618
1,5296+1,24618 = 2,7991
2,7991X = 10 000
10 000 / 2,7991 = 3572,58 euro.
Welke opleiding ben je van plan om te gaan volgen dan?quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:09 schreef Dr.Stinson het volgende:
Ik moet voor dit examen een 1.0 halen.(sta een 8,7 en heb volgens mij geen onvoldoendes)
Maar wil toch graag mijn beste vak ook graag met een heel goed cijfer afsluiten, mijn vervolgopleiding heeft ook veel met dit vak te maken.
Sportgezondheid en management.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 16:16 schreef Thien het volgende:
[..]
Welke opleiding ben je van plan om te gaan volgen dan?
En idd, krijg je er een formule kaart erbij?
is altijd welkom inderdaadquote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:25 schreef denniss93 het volgende:
heeft iemand ergens een word bestand met alle formules en berekeningen enzo? Dat zou erg handig voor mij zijn voor op de GR aangezien ik altijd al die formules door elkaar haal
Of heeft iemand een begrippenlijst? Heb daar bij economie ook veel aan gehad (thnx again Dr.Stinson)
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:07 schreef conobram het volgende:
Ik met een 5,2Ik moet dus een 5,8 halen
In samenvatting zit niks nuttigs, denk dat je beter de boeken en berekeningen kan nalopen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:42 schreef Jorian29 het volgende:
Ligt het nou aan mij of stelt dit examen geen reet voor? Samengevat doorbladerend kom ik dingen tegen waarvan ik denk, dit weet mijn zusje van 12 ook wel. Alleen die balansen en begrotingen zijn soms pittig, maar verder moet je gewoon logisch nadenken bij het woord.
Ik wel op SE.. Hoop het niet.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 15:46 schreef AE86_Trueno het volgende:
Denk het niet.. wij hebben dat nooit gehad.. [ afbeelding ]
heb ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 14:29 schreef Etsu het volgende:
Als jullie zo in jullie boek doorbladeren hé, hebben jullie dan ook: what the hell is dit?Als ik zo alles doorblader, ben ik alles vergeten en heb geen idee wat de betekenissen inhouden, hoe het in elkaar zit etc.
wat je verwacht en wat er werkelijk is gebeurt?quote:Op zondag 30 mei 2010 10:57 schreef Etsu het volgende:
Wat is 't verschil tussen voorcalculatie en nacalculatie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |