Denk het.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Vraag 24:
Ik had een Notariele akte ipv statuten
dit is toch ook goed?
Dit vond ik op internet op : www.oprichtenvereniging.nlquote:
een paar fikse rode strepen denk ikquote:Op maandag 31 mei 2010 18:06 schreef DiemenZijde het volgende:
even een korte vraag: ik heb de eerste vier vragen de berekening fout maar ik heb wel 4 keer voordelig ingevuld, levert dat wat op?
Haha ja op exact dezelfde manier, ik had niet door dat je andere negatieve saldo ook mee moest berekenen. Maar ach, de poging was goedquote:Op maandag 31 mei 2010 18:29 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Even terzijde:
hebben jullie vraag 29 ook allemaal fout..![]()
ik deed gewoon 6054/800.. xD
haha ik dacht ook all. dit is te makkelijk maarja..quote:Op maandag 31 mei 2010 18:33 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Haha ja op exact dezelfde manier, ik had niet door dat je andere negatieve saldo ook mee moest berekenen. Maar ach, de poging was goed
Moet genoeg zijn denk ik! Dat zal voor mij beetje de bovengrens zijn qua punten denk ik.. afhankelijk van de bui waarin mijn leraar is (:quote:Op maandag 31 mei 2010 18:34 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
[..]
haha ik dacht ook all. dit is te makkelijk maarja..
beter dan niets (A)...
toch nog ongeveer 44 punten bij elkaar gesprokkelt
eigenlijk is het 0.1 te weinig om een 7 te blijven staan haha xDquote:Op maandag 31 mei 2010 18:49 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Moet genoeg zijn denk ik! Dat zal voor mij beetje de bovengrens zijn qua punten denk ik.. afhankelijk van de bui waarin mijn leraar is (:
Mede-faler.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:52 schreef Mark0990 het volgende:
Het ging zo slecht bij mij. Heb bij twee opgaven gewoon vrijwel niets ingevuld. Ik heb tussen de 20 en 30 punten, denk ik. Zucht. Wel eindelijk klaar nu.
Maar de normering is never nooit niet 0,0 ^^quote:Op maandag 31 mei 2010 18:54 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
[..]
eigenlijk is het 0.1 te weinig om een 7 te blijven staan haha xD
dat heb ik dus ook ingevult XDquote:Op maandag 31 mei 2010 18:04 schreef Dr.Lektroluv het volgende:
Vraag 24:
Ik had een Notariele akte ipv statuten
dit is toch ook goed?
Inderdaad. En ik verbaasde mij over de grote hoeveelheid vragen met slechts 2 punten. Waarom slechts 2 punten over die vraag dat je een lijn in de grafiek moest tekenen. En ook slechts 4 punten voor het invullen van balans. Dat ging overigens ook niet helemaal goed. Het ging mis bij de drie buitendeuren en dacht 3 te vermenigvuldigen met 50 huizen. Dat bleek anders te moeten.quote:Op maandag 31 mei 2010 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mede-faler.
Waarom hebben ze niks over current ratio, quick ratio in staan enzo? Ik vind dat wel 'n beetje raar...
2 punten voor de grafiek vind ik wel redelijk, het is maar een lijntje.quote:Op maandag 31 mei 2010 19:02 schreef Mark0990 het volgende:
[..]
Inderdaad. En ik verbaasde mij over de grote hoeveelheid vragen met slechts 2 punten. Waarom slechts 2 punten over die vraag dat je een lijn in de grafiek moest tekenen. En ook slechts 4 punten voor het invullen van balans. Dat ging overigens ook niet helemaal goed. Het ging mis bij de drie buitendeuren en dacht 3 te vermenigvuldigen met 50 huizen. Dat bleek anders te moeten.Hoop wel wat punten te krijgen voor de rest van de balans.
Je zegt iets heel doms, lees nog maar eens goedquote:Op maandag 31 mei 2010 19:49 schreef Etsu het volgende:
Iemand zin om te bellen naar LAKS?
Ik heb een fout gevonden..
In informatiebron 5 staat in de balans 24 000 euro bij lening.
Onderaan bij de sterretjes staat 42 000 euro.
Dus je weet niet precies of je 42 000 of 24 000 euro moet nemen, en het correctiemodel zegt 24 000.
Of zeg ik wat doms?
Vaak (niet altijd) is het zo dat men 1 punt voor de berekening en 1 punt voor het trekken van de goede conclusie krijgt (dus eindantwoord). Meerdere punten is namelijk ook vaak meerdere (denk)stappen in de opgave.quote:Op maandag 31 mei 2010 20:24 schreef Crack_ het volgende:
Je kreeg voor heel veel vragen 2 punten maar dan moet je ook echt alles goed hebben of niet?
Maar dat staat niet in het correctiemodel? Maar mijn leraar heeft eens gezegd dat als je het antwoord goed had, zonder berekening, dat het dan fout wordt gerekend.. Want je kan wel makkelijk gaan gokken..quote:Op maandag 31 mei 2010 20:32 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
Vaak (niet altijd) is het zo dat men 1 punt voor de berekening en 1 punt voor het trekken van de goede conclusie krijgt (dus eindantwoord). Meerdere punten is namelijk ook vaak meerdere (denk)stappen in de opgave.
Staat inderdaad niet in het correctiemodel, maar als jij een goeie berekening hebt toegepast of juist alleen een goed eindantwoord hebt dan kun je alsnog een punt toegekend krijgen. Tenminste dat zei míjn leraar dan weer... ik denk dat het situatie-afhankelijk is. Je kunt lang niet alle opgaves met elkaar vergelijken, en de antwoorden ook niet. Er zullen situaties zijn waar jij de helft van de punten krijgt toegekend, omdat je toch een deel in de goeie richting zat o.i.d. Tenminste zo is het mij uitgelegd..quote:Op maandag 31 mei 2010 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar dat staat niet in het correctiemodel? Maar mijn leraar heeft eens gezegd dat als je het antwoord goed had, zonder berekening, dat het dan fout wordt gerekend.. Want je kan wel makkelijk gaan gokken..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |