Ik heb tot nu toe elke keer hardloopjack, hardloopshirtje en lange tight aan qua kleding..Ook als de zon schijnt. Je kan best snel afkoelen, vooral met die wind op dit momentquote:Op donderdag 1 april 2010 11:53 schreef KingOfMars het volgende:
Wat is aan te raden qua in de regen lopen? Gewoon in je normale kleren of toch ff een jack aan ivm afkoeling? Zit aan het begin van Evy dus nog veel stukken wandelen enzo... ?
Zo!quote:Op donderdag 1 april 2010 11:57 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ben tot nu toe elke keer in driekwartsbroek en sportshirt met korte mouwen gegaan, ik warm echt heeeeel snel op dus met een jack aan ga ik dood normaal gesproken (onder het rennen dus).
Nu al vol! WAT? Shiiitttt.quote:Op donderdag 1 april 2010 11:37 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
ik vond het wel meevallen, de temperatuur kan het zwaar maken. Het is wel een eindje lopen, maar er zitten geen gigantische hoogteverschillen in. Er zijn vele zwaardere lopenOverigens, de 10 engelse mijl zit nu al vol
mocht je je nog niet ingeschreven hebt, hoop ik voor je dat dit via een bedrijf kan.
Hoe verzamel jij deze gegevens?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:48 schreef GotC het volgende:
Evy les 8 gedaan, was goed te doen ondanks de mindere weersomstandigheden (harde wind, regen).
Met plaatje uiteraard:
[ afbeelding ]
Met wat voor een GPS tracker loop je? De jouwe heeft volgens mij nl. net als mijn Garmin 405 een overschatting van hoogtemeters. Of ben je op golvend terrein gaan lopen?quote:Op donderdag 1 april 2010 11:48 schreef GotC het volgende:
Evy les 8 gedaan, was goed te doen ondanks de mindere weersomstandigheden (harde wind, regen).
Met plaatje uiteraard:
[ afbeelding ]
Als ik me niet vergis loopt ze met een applicatie "Cardio Trainer" geinstalleerd op een HTC Legendquote:Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Met wat voor een GPS tracker loop je? De jouwe heeft volgens mij nl. net als mijn Garmin 405 een overschatting van hoogtemeters. Of ben je op golvend terrein gaan lopen?
Met HTC Legend + Cardio Trainer. Liep vandaag over licht golvend terrein, grotendeels gelijk. Dat stukje waar het ineens de hoogte in vliegt klopt precies, liep een heuveltje opquote:Op donderdag 1 april 2010 12:46 schreef Coelho het volgende:
[..]
Met wat voor een GPS tracker loop je? De jouwe heeft volgens mij nl. net als mijn Garmin 405 een overschatting van hoogtemeters. Of ben je op golvend terrein gaan lopen?
Ik zet de Cardio Trainer aan (met tegelijkertijd de muziek van Evy), doe m'n HTC in m'n jaszak en gaanquote:
Ik ben gisteren geweest. Alles was er nog. Een shirt en een windjack meegenomen. Om mezelf nou helemaal de ziekte te gaan kopen bij zoiets..quote:Op donderdag 1 april 2010 22:42 schreef dyna18 het volgende:
Ik was vanochtend om 9 uur bij de Lidl en daar stonden 6 mensen tegelijkertijd in de bak te graaien.
En de meeste namen 3 a 4 dingen mee, dus geen wonder dat het snel is uitverkocht.
Dit soort akties moet je gewoon snel bij zijn.
Ja, gewoon de eerste keer over die drempel heen. Daarna komt het vast weer goedquote:Op vrijdag 2 april 2010 16:01 schreef Marurk het volgende:
Iemand tips om mij weer aan het rennen te krijgen?
Ik moet weer gaan beginnen vind ik, maar toch heb ik geen zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |