Ja maar ik blijf me verder toch wel aan het schema houden. Liever langzaam opbouwen dan te snel. Af en toe een minuutje erbij smokkelen maar verder gewoon braaf doen wat Evy zegt.quote:
Bij les 26 kan je het nummer Love Generation niet meer horenquote:
Vandaag bij Aldi, morgen bij Lidlquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:04 schreef Skv het volgende:
De zon schijnt weer, dus met mijn goed humeur zomerspul aangeschaft!
Waar kan ik goedkoop een fijn hardloopshirt kopen? Ik heb voor deze maand nu wel weer genoeg geld aan hardlopen uitgegeven..
[ afbeelding ]
Bij runnersworld aan de kuipersdijk. Of anders die hardloopzaak aan de heurne, heb ik vanmiddag nog een goed shirt van Gore met korte mouw gescoord met 30% kortingquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:04 schreef Skv het volgende:
De zon schijnt weer, dus met mijn goed humeur zomerspul aangeschaft!
Waar kan ik goedkoop een fijn hardloopshirt kopen? Ik heb voor deze maand nu wel weer genoeg geld aan hardlopen uitgegeven..
[ afbeelding ]
wat hebben ze daar?quote:
broeken (tights), shirts en jacks bij Aldi en Lidl.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef 1517 het volgende:
[..]
Bij runnersworld aan de kuipersdijk. Of anders die hardloopzaak aan de heurne, heb ik vanmiddag nog een goed shirt van Gore met korte mouw gescoord met 30% korting
[..]
wat hebben ze daar?
Staat dat ook op internet? Zo dat ik het even kan bekijken voordat ik naar de aldi knapquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:12 schreef E.T. het volgende:
[..]
broeken (tights), shirts en jacks bij Aldi en Lidl.
Prima kwaliteit en prima prijsjes
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/index13.shtmlquote:Op woensdag 31 maart 2010 15:15 schreef 1517 het volgende:
[..]
Staat dat ook op internet? Zo dat ik het even kan bekijken voordat ik naar de aldi knap
Ik vrees wel dat het al op is. Vanochtend vroeg was er in de Aldi hier nog maar 1 shirtje over, terwijl de actie vandaag was begonnen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:15 schreef 1517 het volgende:
[..]
Staat dat ook op internet? Zo dat ik het even kan bekijken voordat ik naar de aldi knap
Hmm, ziet er wel leuk uit. Maar ik heb er helaas niks aan. Lange broeken hou ik niet van en tights ook niet. Hou het gewoon bij mijn standaard nike broekiequote:Op woensdag 31 maart 2010 15:17 schreef E.T. het volgende:
[..]
http://www.aldi.nl/OFFER_NL_MI/index13.shtml
en
http://www.lidl.nl
Kuipersdijk ben ik geweest vandaag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:08 schreef 1517 het volgende:
[..]
Bij runnersworld aan de kuipersdijk. Of anders die hardloopzaak aan de heurne, heb ik vanmiddag nog een goed shirt van Gore met korte mouw gescoord met 30% korting
[..]
wat hebben ze daar?
Lidle morgen, Aldi vandaag.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:50 schreef Skv het volgende:
Zijn die dingen van de Lidl vandaag al te koop? Of morgen pas?
Dan zou ik maar vroeg gaan, als ik jou was....quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef GotC het volgende:
Misschien als ik niks te doen heb morgen dat ik effe langs de Lidl ga. Hebben in principe geen kleding nodig, maar iets extra is altijd handig.
Flappekz heeft nu 2 hardloopshirts en een jack, en draagt z'n eigen trainingsbroek.
Ik heb 2 hardloopshirts, 1 sportbh, een jack en een lange tight (btw)
Vandaag het zinnetje ook, dat als ik zin erin hebquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik maar vroeg gaan, als ik jou was....
Dan reken ik nergens opquote:Op woensdag 31 maart 2010 16:00 schreef GotC het volgende:
[..]
Vandaag het zinnetje ook, dat als ik zin erin heb
Ik heb op het moment een paar hardloopschoenen, een paar zooltjes, een strakke lange broek, een hardloopshirt met rits en lange mouwen, twee windjacks, een shirt met korte mouwen, een zweetband, een haarband, 2 handschoenen, 2 paar hardloopsokken, een gordel met drinkflesjes, een iPhone-armband, een applicatie op mijn iPhone om te tracken en een hartslagmeter + horloge en heel veel minder geld dan toen ik begon.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:59 schreef GotC het volgende:
Misschien als ik niks te doen heb morgen dat ik effe langs de Lidl ga. Hebben in principe geen kleding nodig, maar iets extra is altijd handig.
Flappekz heeft nu 2 hardloopshirts en een jack, en draagt z'n eigen trainingsbroek.
Ik heb 2 hardloopshirts, 1 sportbh, een jack en een lange tight (btw)
Ik heb kleding van Nike en Asics schoenen.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:05 schreef Joene het volgende:
ik heb de spullen van de aldi gehaald windjack + shirt prima spulzit ook fijn
Wie weet, wie weet.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:09 schreef beertenderrr het volgende:
mochten er nog mensen zijn die in het najaar de klassieker van Nederland willen lopen, morgen gaat de inschrijving van de dam tot damloop open. Deze zit zeer waarschijnlijk voor het eind van pasen al vol, en is dus zonde om te missen.
Datum: zondag 19 september 2010
Afstand: 10 engelse mijl (16,1 km)
Kosten: 18 euro (exclusief chips/shirts/etc)
Aangezien het programma van Evy bst lang is, hebben jullie nog alle tijd om te trainen en een mooi doel om naar toe te werken. En het excuus van ik ga op vakantie deze zomer telt niet en is juist in je eigen voordeel. Als je naar het strand gaat, dan is trainen op het strand super goed voor je conditie. Ga je naar de bergen, dan is hardlopen ook goed voor je vanwege de ijle lucht en de bergen.
Oftewel, geen excuses deze zomerEn echt, het is een aanrader.
Nou, Evy is van 0-10km al minimaal 20 weken. Om er dan in 6 weken nog 6km extra op wedstrijdnivo uit te persen lijkt me wat hoog gegrepen eigenlijk.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:09 schreef beertenderrr het volgende:
Oftewel, geen excuses deze zomerEn echt, het is een aanrader.
Da's les 8quote:Op donderdag 1 april 2010 08:36 schreef Flappekz het volgende:
Vandaag les 7, heul vaak 2 minuten rennen
Best aardig, stond alleen een windkracht 8 ofzo en ik begon wat te enthousiast met de eerste paar keer twee minuten, zodat ik wat minder snel moest aan het eind. Maar die les is goed te doenquote:Op donderdag 1 april 2010 08:38 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die bedoelde ik eigenlijk ook. Hoe ging ie gisteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |