Alle begin is moeilijk: Succes!quote:Op maandag 12 april 2010 11:56 schreef MrData het volgende:
Ik moet er ook aan geloven, ik ga vanavond beginnen aan les 1
Had ik een tijdje terug ook een paar keer last van.... vooral onderaan de scheen. Toen ben ik wat meer op mijn 'loopstijl' gaan letten, miss een tip voor jouquote:Op maandag 12 april 2010 17:43 schreef Skv het volgende:
Net even 3,5 kilometer gelopen, nu weer last van de scheen (na 2 weken rust..)
Zo ik ben terugquote:
kan een gevolg zijn van:quote:Op maandag 12 april 2010 17:43 schreef Skv het volgende:
Net even 3,5 kilometer gelopen, nu weer last van de scheen (na 2 weken rust..)
Jij loopt ook wel vaak ofniet? En 2x op 1 dag?quote:Op dinsdag 13 april 2010 11:02 schreef Flappekz het volgende:
* Flappekz is best trots op zijn les 13
[ afbeelding ]
Hoe kom ik er nou écht achter wat pijn aan je schenen is? Huisarts gaan oid?quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
kan een gevolg zijn van:je schoenen (welke schoenen heb je?) je loopstijl (zoals eerder gezegd werd) Je schenen moeten nog wennen aan de krachten van de belasting door het hardlopen shin splints
http://www.blessureaanwij(...)eenbeenirritatie.htm
Ik hoop voor je dat het niet het laatste is, maar mocht dit zo zijn, vooral niet gaan forceren! Je zit zo een jaar thuis.
Het is het laatste. Vorig jaar ook gehad. Dacht dat ik na 2 weken stilzitten wel weer zou kunnen. Heb zondag nog een 10KM op het programma staan, maar die ga ik sowieso skippen. Denk dat ik maar 4 weken rust inlas nu: alleen zwemmen.quote:Op maandag 12 april 2010 21:41 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
kan een gevolg zijn van:je schoenen (welke schoenen heb je?) je loopstijl (zoals eerder gezegd werd) Je schenen moeten nog wennen aan de krachten van de belasting door het hardlopen shin splints
http://www.blessureaanwij(...)eenbeenirritatie.htm
Ik hoop voor je dat het niet het laatste is, maar mocht dit zo zijn, vooral niet gaan forceren! Je zit zo een jaar thuis.
Hehe, ik loop slechts 3 keer per week hoor, de data die je ziet ook is van mn vriendin. We gebruiken hier geen speciale site voor, maar een telefoon met GPS en een applicatie op die telefoonquote:Op dinsdag 13 april 2010 14:46 schreef Stefanovich het volgende:
[..]
Jij loopt ook wel vaak ofniet? En 2x op 1 dag?
En welke site is dat? Ziet er goed uit...
quote:Op woensdag 14 april 2010 10:21 schreef Adelante het volgende:
Les 14 voltooid
Ging minder soepel dan vorige keer, maar dat kan er mee te maken hebben dat ik nu 1 kilo zand in m'n longen hebEen van de sportvelden waar ik langs loop werd omgeploegd en de wind stond verkeerd. Op naar vrijdag met een stukje van 7 minuten.
Respect voor jou!quote:Op woensdag 14 april 2010 11:13 schreef tass het volgende:
Nou de knoop doorgehakt: ik ga het ook maar doen![]()
Een kleine 20 jaar geleden een coopertest moeten lopen en op mijn tandvlees gehaald, maar eigenlijk nooit een goeie manier gehad en gevonden om gewoon rustig aan te beginnen.
Ik zeg wel eerlijk dat ik rook, maar door jarenlang sportschool training weet ik dat ik minstens een halfuur van te voren en na afloop niet moet roken. Dat zal het probleem niet zijn. Mijn doorzettingsvermogen is altijd mijn probleem geweest. Maar ik hoop dat met de steun van Evy die naar ik begrijp letterlijk ook op je inpraat hoop ik dat het wat beter zal gaan als vroeger.
Download loopt en ik ben zeer benieuwd hoe het klinkt![]()
Morgen eerst eens naar de winkel om naar een goeie schoen te gaan kijken......
Verder respect voor jullie die dit doen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |