Ok dan dus misschien gewoon eens hoi zeggen ? :p En tja ik ga straks maar eens fitnessen kan wel niet kiezen. Of ik ga boxen of ik ga trainen... Welke...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:01 schreef DeBassist het volgende:
[..]
wees gewoon jezelf en forceer niks![]()
als je van te voren bedenkt wat je allemaal gaat zeggen gaat het sowieso mis
ennne proberen kan altijd, je vindt vanzelf wel iemand waarmee het klikt
jaa tuurlijk moet je gewoon doen !quote:Op maandag 29 maart 2010 19:05 schreef Argo het volgende:
[..]
Ok dan dus misschien gewoon eens hoi zeggen ? :p En tja ik ga straks maar eens fitnessen kan wel niet kiezen. Of ik ga boxen of ik ga trainen... Welke...
Dan heb ik geen schouders meer over. :p En ja ik doe toch al zo rond september 1 x in de week boksen. Maar ik denk dat ik vandaag eens oversla!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:06 schreef DeBassist het volgende:
[..]
jaa tuurlijk moet je gewoon doen !
pfft ja het is maar net wat je wil. Met boksen bouw je wel heel snel zelfvertrouwen op en krijg je meer vrienden. Aan het begin wordt je waarschijnlijk wel in elkaar geslagen maar daar moet je dan maar even tegen kunnen![]()
wat dacht je van allebei ?
hee, hoi, ik hier?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar ik weet nooit wat ik tegen meisjes moet zeggen, dus tja ik heb geen geweer om mee te schieten! Heheh
trouwens geen idee of je het wat vindtquote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Dan heb ik geen schouders meer over. :p En ja ik doe toch al zo rond september 1 x in de week boksen. Maar ik denk dat ik vandaag eens oversla!
Ik ben A muzikaal. :p Dus ik weet niet wat voorn resultaat ik daarmee boek! Maar ik ga wel wat meer fitnessen daar ben ik wel goed in!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:11 schreef DeBassist het volgende:
[..]
trouwens geen idee of je het wat vindt
maar een muziekinstrument spelen is bij de vrouwen en voor je zelfvertrouwen ook echt een pluspunt
ah nog een sociaal geisoleerdequote:Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef Urquhart het volgende:
Ach, uiteindelijk sterven we allemaal eenzaam en alleen, dus een sociaal leven is sowieso overrated
ja daar was ik ook al achterquote:
Whahahahaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Argo het volgende:
Schenkstroop moet gewoon minder chips eten en afvallen!
nee ik doe toch mee?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:01 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ben ik de enige fokker die hulp durft te vragen op fok ? :p
Neuh jij stelt te hoge eisen! En ik weet niet eens hoe jij eruit ziet! Dus NEEN!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:07 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee ik doe toch mee?
maar gaan we nou naar de elf fantasy fair dan?
dan ga jij maar lekker met je gaga poppen spelenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Argo het volgende:
[..]
Neuh jij stelt te hoge eisen! En ik weet niet eens hoe jij eruit ziet! Dus NEEN!
Die heb ik niet! Ps Elfjes bestaan niet!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:15 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
dan ga jij maar lekker met je gaga poppen spelen
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:18 schreef Argo het volgende:
[..]
Die heb ik niet! Ps Elfjes bestaan niet!
Die mogelijkheid bestaat!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:21 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
nee mijn droom wat doe je??!!!!
zullen we anders meteen trouwen
nou, daten julliequote:
hoeft nietquote:Op maandag 29 maart 2010 21:14 schreef Argo het volgende:
[..]
Naah ! Ik zoek me iets in de buiten wereld. Zo hoor ik het ook te leren!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |