Ok dan krijg jij het voordeel van de twijfel!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:27 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
whahahanee ik ben geen kloon en schenkstroop is gelukig geen familie
![]()
maar dit is internet en sarcasme betekend niks op "papier"
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:29 schreef okiokinl het volgende:
okee die twee samen nar de elf fair, ook weer opgelost.![]()
zie je wel, heel gezond, Fok!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ow sorry, ik vind het goed mits je niet afzichtelijk lelijk bent
Laat maar je noemt jezelf lelijk! En dan ga je hoge eisen aan mij stellen! Weet je wat laat het maar jij gaat maar alleen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef DE_krumpel het volgende:
[..]
ow sorry, ik vind het goed mits je niet afzichtelijk lelijk bent
ja duh dit blijft fok hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:41 schreef Argo het volgende:
[..]
Laat maar je noemt jezelf lelijk! En dan ga je hoge eisen aan mij stellen! Weet je wat laat het maar jij gaat maar alleen!![]()
Mede fokkers wat moet ik nu doen ? Ik ben niet wanhopig! Ps vinden jullie die baron van Bassie en Adriaan ook zon baas ?
Waarschuwing als je te lang zo doorgaatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:05 schreef Argo het volgende:
Het mooie weer begint!! En wie zit de hele dag achter zijn pc!! Ik dus!!
Ik wil eens naar buiten, maar ik weet echt niet wat ik daar moet doen!
Ik ben het moe om altijd maar binnen achter dat pctje te zitten!! Maar ik weet echt niet wat ik moet.
En als ik een leuk meisje zie durf ik niks te zeggen!!!
Klacht 1: Ik kom nooit buiten, ik weet niet wat moet doen buiten en ben in een sociaal isolement geraakt! En nu kom ik daar niet uit!
Klacht 2: Ik durf niks tegen meisjes te zeggen! Vandaar heb ik nog nooit een vriendin gehad!!
Klacht 3: Mensen gaan me nu uitschelden voor autist!
Als je tips hebt!! Laat het me weten!
Aangezien mensen dit met het schenkstroop topic vergelijken,,,, dit topic is erop geinspireerd. Maar ik lijd echt onder dit probleem, dat van geestelijke aard is. Schenkstroop moet gewoon minder chips eten en afvallen! Maar ik weet dat ik niet de enige ben en der zullen meer mede fokkers zijn die in een isolement zijn geraakt en alleen WOW spelen of andere crap doen!!
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:38 schreef Argo het volgende:
Is dat erg ? Kan jij mij hiervan redden! Ik wil er niet zo uit zien!
Neuh de laatste keer kreeg ik een boze oude vrouw achter me aan!quote:Op maandag 29 maart 2010 00:43 schreef Roken het volgende:
Misschien is bloemen plukken een leuke hobby?
quote:Op maandag 29 maart 2010 18:25 schreef Bensel het volgende:
het devies is: doe zelf iets. Als je niks doet, gebeurt er ook niks.
bij meiden is het gewoon: niet geschoten is altijd mis
Dat klopt! Maar ik weet nooit wat ik tegen meisjes moet zeggen, dus tja ik heb geen geweer om mee te schieten! Hehehquote:Op maandag 29 maart 2010 18:54 schreef DeBassist het volgende:
[..]
helemaal mee eens
moet trouwens ook zeggen dat je je een stuk minder ziek voelt als je actief bezig bent
weer lekker wezen sportscholen, lucht toch weer op
wees gewoon jezelf en forceer niksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:00 schreef Argo het volgende:
[..]
Dat klopt! Maar ik weet nooit wat ik tegen meisjes moet zeggen, dus tja ik heb geen geweer om mee te schieten! Heheh
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |