Ze kijken hier naar de allelfrequentie. zoals gezegd, elk mens heeft 2 allelen voor 1 gen (1 op chromosoon van pap en 1 op chromosoom van mam). Omdat je de allelfrequentie in een populatie bepaald, en elk mens dus 2 allelen heeft, is de steekproefgrootte 207 (de helft van de 414 allelen).quote:Op maandag 17 mei 2010 18:23 schreef Micson het volgende:
[..]
Bioloogje of iemand anders die er verstand van heeft, kunnen jullie even kijken?
Jezus wie bedenkt dat nouquote:Op maandag 17 mei 2010 18:38 schreef mastaraymond het volgende:
[..]
Je moet 1,3*10^-5 * 2^3 doen.. Aangezien je van de Loci op twee verschillende chromosomen voorkomt. Heb hem ook fout..
quote:Op maandag 17 mei 2010 18:44 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Jezus wie bedenkt dat nou
Degenen die hem goed hebben hebben gewoon goed gegokt dus.
Dat vind ik nou liefquote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt de rest fout dus ik gun het je.
Inderdaad, moest echt alles 5 keer lezen. Die hersendoorbloedingspillen van een vriendin werkten ook weer niet optimaal dus.quote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb vooral veel fout bij de 2e helft van het examenKon me niet meer concentreren na die focking 2 uur
Ik dus niet. Ik had gewoon op mijn boerenverstand uit moeten gaan, want er worden constant mensen opgepakt omdat hun sperma ergens rondslingert. Maar C klonk ook logisch, dat 't niet kon omdat er de helft van allelen in zat.quote:
k was al klaar na 1.5 uurquote:Op maandag 17 mei 2010 18:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb vooral veel fout bij de 2e helft van het examenKon me niet meer concentreren na die focking 2 uur
En die van vorig jaar was zo fucking simpel. Dat is toch met die mieren en acacia's als eerste opdracht? Daar had ik een 7 voor ofzo.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik hoop op een mooie N-term. Vorig jaar was het een 1,4 en dan heb ik net een voldoende
zie boven.quote:Op maandag 17 mei 2010 19:15 schreef Perquisite het volgende:
Waarom was vraag 34 B en niet C? Die vraag over de kans.
Maar juist de moeilijke vragen worden hier besproken hequote:Op maandag 17 mei 2010 19:19 schreef Momo... het volgende:
Ik had met het oefenen altijd tussen de 8 en 8,5 ongeveer, nu durf ik het niet eens na te kijken. Alles wat ik hier al lees heb ik fout gedaan
quote:
quote:
Is het niet zo dat als je hem goed hebt dat je dan wel punten krijgt? Was bij SE's wel altijd zo bij ons in ieder geval.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |