Hierzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:05 schreef Bravebart het volgende:
Waar is het lekkere weer nou weerWordt het de komende week weer de hele tijd 9 of 7 graden
Daar is het niks beter manquote:
Hier schijnt gewoon de zon hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar is het niks beter manNog bewolkter dan in Delft zelfs
quote:
Nice!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Maar toen ik wakker werd, had ik niet het idee dat ik had geslapen.
Maar na een verfrissende douche is dat gevoel alweer over.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef L.no het volgende:
[..]
Nice!
Mijn dag was saai. Niets gedaan of kunnen doen.
Ik heb werkelijk geen idee, zo eens uitrekenenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
8 + 5 + 8 + 13 + 8 + 13 = 55 punten na de kwalificatie.
Dan faalt mijn weather.com dingquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hier schijnt gewoon de zon hoor.
En hier is geen wolkje aan de hemel, dus dan weet ik niet hoe onbewolkt het in Delft is, maar...![]()
Teveel rugpijn om normaal te lopen, dus ik kan neit eens daten nu.quote:
Hetzelfde weer dus.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:27 schreef L.no het volgende:
[..]
Teveel rugpijn om normaal te lopen, dus ik kan neit eens daten nu.
Waarom in Delft?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:28 schreef L.no het volgende:
Delft.. daar stapte ik vroeger vaak uit bij hun treinstation. Mooi stadje
Mijn vriendje?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met wie zou je gaan daten dan?
Waar hangt hij uit trouwens?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Mijn vriendje?
Dan val ik hem lastig met zijn auto-dinges.
Whehequote:
Jajajajajajaquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:33 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm, blijkbaar heeft iemand me vanochtend 4x proberen te bellen maar ik ken het nummer niet eens
Daar ben ik vanavond pas joh.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JajajajajajaIk hoorde dat het regende in Overschie.
Hij laat zijn auto fixen in Driesum met zijn matties.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar hangt hij uit trouwens?
Dan gaat het jeejmèèèh los!quote:
Dat kan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:34 schreef Bravebart het volgende:
[..]
WheheHeb ik jullie misschien wel eens onbewust gezien
Als het dringend is dan bellen ze vanzelf nog een keerquote:
Gaaaaafquote:
Dan ga ik wel weerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:39 schreef L.no het volgende:
Nu komt iedereen ineens, nu klopt mijn TT niet meer.
Don't fear, jna is herequote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef L.no het volgende:
Woei, jna is er.
quote:
Hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:09 schreef PieterBas het volgende:
Goedemiddag
btw voor mij was het geen uitslaapdag
Dan ga je niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zo naar verjaardag.Helemaal geen zin in.
Maar het is al helemaal afgesproken enzo. En we blijven er ook eten.quote:
9:45 training in het bosquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef jna het volgende:
Ik heb morgen een verjaardag. M'n opa wordt 91
Lijkt me chill.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar het is al helemaal afgesproken enzo. En we blijven er ook eten.
Vet man.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:17 schreef jna het volgende:
Ik heb morgen een verjaardag. M'n opa wordt 91
Jemigquote:
Perfectquote:
ja hoor.. en waarschijnlijk morgen ook.. want damn het was pittigquote:
Ik denk dat het pas morgen wordt... of hij vind de GP van Australie belangrijkerquote:
Hoe heten ze?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:45 schreef L.no het volgende:
Zojuist 2 goudvissen voor mijn kamer gekocht. Waarom? Omdat het kan.
Tof! Welke kleur?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:17 schreef Bravebart het volgende:
Ik heb een nieuw douchegordijn, met stippen
Witquote:
Stemt je huisgenoot ook PVV?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
Huisgenoot wilde een witte, maar deze is natuurlijk veel vetter
Gelijk heb je. Anders wordt het zo saai.. alleen wit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:24 schreef Bravebart het volgende:
Huisgenoot wilde een witte, maar deze is natuurlijk veel vetter
Nee, SGP.quote:
Naja, het is een vrij donkere badkamer, dus dat het wit moest zijn was wel logisch, maar dit is natuurlijk veel vrolijkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:26 schreef L.no het volgende:
[..]
Gelijk heb je. Anders wordt het zo saai.. alleen wit.
quote:
Heul niet logisch, je hebt ook lichte kleuren wat je kan gebruiken of je kan gewoon een kleur toevoegen. Dat hoeft niet persé een hele muur vol zijn, maar een beetje kan ook. Stipjes is ook een leuke optie.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Naja, het is een vrij donkere badkamer, dus dat het wit moest zijn was wel logisch, maar dit is natuurlijk veel vrolijker
De styliste onder onsquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet logisch, je hebt ook lichte kleuren wat je kan gebruiken of je kan gewoon een kleur toevoegen. Dat hoeft niet persé een hele muur vol zijn, maar een beetje kan ook. Stipjes is ook een leuke optie.
Nah nee, het moest echt wit zijn, want dat laat het meeste licht doorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:31 schreef L.no het volgende:
[..]
Heul niet logisch, je hebt ook lichte kleuren wat je kan gebruiken of je kan gewoon een kleur toevoegen. Dat hoeft niet persé een hele muur vol zijn, maar een beetje kan ook. Stipjes is ook een leuke optie.
Dan moet je de halve muur eruit slopen, lieve schat :pquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
Je kan zelfs een horizontale rijtje van die tegels veranderen naar een lichte kleur.
Mja, ik ken je huis verder niet.
Mwa, hoe je het ook doet, het zal altijd donkerder worden dan witquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:44 schreef L.no het volgende:
Je kan zelfs een horizontale rijtje van die tegels veranderen naar een lichte kleur.
Mja, ik ken je huis verder niet.
Ik gaf een optie, dat hoeft hij niet persé te doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan moet je de halve muur eruit slopen, lieve schat :p
Wij hebben dat ook ongeveer. Mijn vader heeft daardoor een extra felle lichtje erbij gezet bij de spiegel.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mwa, hoe je het ook doet, het zal altijd donkerder worden dan witEn er zitten geen ramen in de buurt, dus je hebt alleen kunstlicht als verlichting
Plus, ik heb geen zin om tegels te gaan verven, als het al mag
Hallo Pilesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:58 schreef Piles het volgende:
Zwaaaaai
Het grasmaaiseizoen is weer begonnen![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:19 schreef jna het volgende:
Aardig van je, maar ik heb geen tuin waar je gras kunt maaien
Dat wel, 2 stuksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:21 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Auto om te wassen dan? Heb ik ook nog gedaan net
Goed plan!! Moet zo ook nog even etenquote:
Wij BBQ'den ook gewoon altijd vlakbij het kippenhok. Boeiendquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef L.no het volgende:
Vissticks.![]()
* L.no zet vissenkom even opzij
Is het een kom? Dat is zieligquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:25 schreef L.no het volgende:
Vissticks.![]()
* L.no zet vissenkom even opzij
Dat is gewoon een trauma geven aan ze.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:26 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wij BBQ'den ook gewoon altijd vlakbij het kippenhok. Boeiend
Ja, ik las net dat het niet goed voor ze was.quote:
Mensen vragen er nog steeds om, dus je zou wel gek zijn om ze niet te verkopen als winkelquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:28 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik las net dat het niet goed voor ze was.![]()
Moeten ze de kommen maar niet verkopen
Dat kan je over alles wel zeggen, maar toch verkopen ze niet alles wat los en vast zit.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Mensen vragen er nog steeds om, dus je zou wel gek zijn om ze niet te verkopen als winkel
Jawel hoor, als het niet verboden is, en er is vraag naar, dan wordt het verkochtquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat kan je over alles wel zeggen, maar toch verkopen ze niet alles wat los en vast zit.
Ik blijf het triest vinden.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Jawel hoor, als het niet verboden is, en er is vraag naar, dan wordt het verkocht
Ik ga me er verder niet druk maken hoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat kan, maar zo is de maatschappij tegenwoordig
Ik doe er niet aan meequote:
Hij heeft je gewoon geblocktquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
Dean, ik kan niets aan je verzenden.
stomme messenger
Denk al, wat ben je stil...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
Dean, ik kan niets aan je verzenden.
stomme messenger
Ben geen Luctorquote:
Welkom bij de club!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef ReWout het volgende:
Wiew lekker geen kut gedaan vandaag heerlijk
Ik juist wel, ook heerlijkquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:11 schreef ReWout het volgende:
Wiew lekker geen kut gedaan vandaag heerlijk
Ik ben net thuis.quote:
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.Maar kan volgens mij beter weer gaan.
Ok danquote:
Ik ben moe.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok dan
Hoe is het met je? Leuk feest gehad?
Nein.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben net thuis.Maar kan volgens mij beter weer gaan.
Ook moequote:
En alweer 3-0quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nu moeten ze 2 keer scoren.
Dan negeer je mijn post dan maar.quote:
Klopt sowieso niet want die tegen Newcastle staat er ook niet tussenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/seatmooistegoals/home/
Zoek je op Bergkamp, kom je de mooiste niet eens tegen... tegen Argentinië..
Dat waren zeker wel de twee mooiste.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:05 schreef jna het volgende:
[..]
Klopt sowieso niet want die tegen Newcastle staat er ook niet tussen
quote:
Het ging weer goed foutquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Peter Heerschop met Lieve Marianne van afgelopen vrijdag met de zomertijd.![]()
![]()
Mijn collega raakte er zelfs helemaal door in de war.quote:
Het was goed dat hij het zei, want ik had gewoon de wekker op wintertijd gehoudenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn collega raakte er zelfs helemaal door in de war.![]()
Morgen is het Formule 1, dus moet wel op tijd mijn wekker zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het was goed dat hij het zei, want ik had gewoon de wekker op wintertijd gehouden
Dat dusquote:
Kunnen ze een uur minder van het weekend genieten. boohoo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:36 schreef The_Dean het volgende:
Waarom klagen. Gewoon uur vooruitzetten en klaar. Alsof je er iets aan kan doen
Mietjesquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Kunnen ze een uur minder van het weekend genieten. boohoo.
Of de 6-1 pingel tegen Joegoslavië.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:02 schreef PieterBas het volgende:
http://www.rtl.nl/sport/seatmooistegoals/home/
Zoek je op Bergkamp, kom je de mooiste niet eens tegen... tegen Argentinië..
Maar weer een uur langer 's avonds van het licht.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:37 schreef L.no het volgende:
[..]
Kunnen ze een uur minder van het weekend genieten. boohoo.
Er is áltijd iemand in KLB die over íets klaagt.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar weer een uur langer 's avonds van het licht.![]()
Maar als we weer terug gaan naar de wintertijd in de herfst, dan hoor je ze niet klagen over dat uurtje extra in het weekend.
Dat is natuurlijk ook zo.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Er is áltijd iemand in KLB die over íets klaagt.![]()
Vooral met het weer bijvoorbeeld. Of het is te warm of te koud.. het is nooit goed.
Vandaag was het heerlijk weer voor een lekker fietstochtje.quote:
Ja.. dankzij KLB ben ik een zeikwijf geworden.quote:
Maar was de verjaardag gezellig?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vandaag was het heerlijk weer voor een lekker fietstochtje.Maar ik had verjaardag binnen.
Oke dan.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb een gezellige familie.![]()
quote:
Teveel shoarma?quote:
Het is al half eenquote:
Komt wel goed schatjequote:
En toen ik er extra veel knoflooksaus op deed dacht ik er niet aan dat ik morgen een verjaardag hebquote:
Nou en?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:35 schreef jna het volgende:
[..]
En toen ik er extra veel knoflooksaus op deed dacht ik er niet aan dat ik morgen een verjaardag heb
Dankjequote:
Lekker uit je bek stinken en afschijten. Garantie voor een rustige dagquote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:38 schreef jna het volgende:
[..]
Het is toch mn familie waar ik liever niet mee wil praten
Niet jouw probleem toch?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:42 schreef Bravebart het volgende:
BAM! 'Half 2' alweerZusje van huisgenoot komt morgen om 10 uur, teh horror
Mwa, punt 1, ik word er toch wel wakker van, punt 2, ik moet toch leren (quote:
Punt 1: ze is al getrouwd en zwangerquote:Op zondag 28 maart 2010 00:52 schreef The_Dean het volgende:
Punt 1: laat ze stiller zijn, of naast je kruipen.
Punt 2: ok, goed punt.
Punt 3: verhuizen kan de hele dag nog.
I rest my case.quote:Op zondag 28 maart 2010 00:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Punt 1: ze is al getrouwd en zwanger
Punt 2:
Punt 3: Dat zei ik ook al
Don't want toquote:
Ja, ga ik maar eens doen danquote:Op zondag 28 maart 2010 01:23 schreef The_Dean het volgende:
[..]
I rest my case.
Gewoon bek houden, lekker slapen en verhuizen wanneer je ooit eens wakker word
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, ga ik maar eens doen danSlaap lekker jullie
![]()
Bij mij is het nog een uur eerder.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef The_Dean het volgende:
Werd net wakker op de bank, kijk naar de klok, zie ik 02:20 staan
Dan loopt je klok een uur voorquote:Op zondag 28 maart 2010 01:30 schreef The_Dean het volgende:
Werd net wakker op de bank, kijk naar de klok, zie ik 02:20 staan
Awwwwquote:Op zondag 28 maart 2010 01:47 schreef jna het volgende:
Ik kan niet slapen want er ligt een kat naast me keihard te spinnen onder de deken
Gewoon naast je bed tyfen.quote:Op zondag 28 maart 2010 01:47 schreef jna het volgende:
Ik kan niet slapen want er ligt een kat naast me keihard te spinnen onder de deken
Onmogelijk.quote:
Niet in mijn huisquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:53 schreef jna het volgende:
Wat wil je nog meer Dean. 2 poesjes in je bed om mee te spelen
Ouch.quote:
Heb aan een wel genoegquote:Op zondag 28 maart 2010 01:53 schreef jna het volgende:
Wat wil je nog meer Dean. 2 poesjes in je bed om mee te spelen
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:56 schreef jna het volgende:
Zou ze geen frisse lucht willen onder die deken?
Stikkenquote:Op zondag 28 maart 2010 01:56 schreef jna het volgende:
Zou ze geen frisse lucht willen onder die deken?
Dushiquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 01:58 schreef jna het volgende:
Zal ik een vieze knoflookscheet laten en kijken wat er gebeurd?
Nee, alleen ik.quote:
Dat ik niet met jullie in discussie ga wil niet te zeggen dat ik toegeef aan een kat in huisquote:
Too latequote:Op zondag 28 maart 2010 03:02 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat ik niet met jullie in discussie ga wil niet te zeggen dat ik toegeef aan een kat in huis
Moet jij eens oplettenquote:
Mensen valse hoop gevenquote:
Ey, wiens huis is het eigenlijkquote:
Hoe kom je daar bijquote:Op zondag 28 maart 2010 03:08 schreef jna het volgende:
[..]
Oh zij komt bij jou wonen in Friesland? Dan verdient ze wel 2 katten
Bij de staart pakken en handmatig laten spinnenquote:
Maar ik wil dat gestink van die kattenbak niet in huis, die beesten niet in mijn bed en niet elke de dag de woonkamer uitmesten vanwege al dat haar en rotzooiquote:Op zondag 28 maart 2010 03:09 schreef jna het volgende:
[..]
Dan is het niet jouw huis dus mag ze best een kat
Een kattenbak stinkt niet, en als ie dat wel doet geef je je kat verkeerd eten. In bed hoeft niet. Je moet ook geen langharig monster nemen. Opgelost, haal die kat maar l.noquote:Op zondag 28 maart 2010 03:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar ik wil dat gestink van die kattenbak niet in huis, die beesten niet in mijn bed en niet elke de dag de woonkamer uitmesten vanwege al dat haar en rotzooi
Dat jaquote:
Zomertijdquote:
Sukkel. Had gezegd dat dit gisteren was en dat je je douchegordijn meetrok en daarom een nieuwe moest kopen. Dan had ik je meteen geloofd, nu nietquote:Op zondag 28 maart 2010 10:20 schreef Bravebart het volgende:
Ik net douchen, ging ik keihard onderuitHier een foto van het gebeuren:
[ afbeelding ]
Kakquote:Op zondag 28 maart 2010 10:31 schreef jna het volgende:
[..]
Sukkel. Had gezegd dat dit gisteren was en dat je je douchegordijn meetrok en daarom een nieuwe moest kopen. Dan had ik je meteen geloofd, nu niet
Ik keek net vanaf het moment dat Vettel er af ging...quote:Op zondag 28 maart 2010 10:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
leuke race vol spanning gezien.
Meer van zulke![]()
![]()
En geen Tilke-circuit a.u.b.
Dat is wel weer jammer inderdaad.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:45 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik keek net vanaf het moment dat Vettel er af ging...
En niet zo'n jezuskapselquote:
Die kont.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:20 schreef Bravebart het volgende:
Ik net douchen, ging ik keihard onderuitHier een foto van het gebeuren:
[ afbeelding ]
Allemaal fotosoepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |