Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Fijn, nee, dat zeg ik ook niet, maar Lindsey draaide helemaal door. Kelly zou d'r schouders er voor ophalen.
Al vanaf haar geboorte, nou kind wat heb je er een last van gehad als 2 jarige
Ze filmen voor heel het land zelfs dingen als de bevalling aan toe, kom op zeg...en dan beginnen over privacy.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:31 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Tuurlijk, dat er over hun geschreven wordt kunnen ze niet anders verwachten. Maar als er alleen maar grove leugens over hun geschreven wordt, zoals ze zelf zeggen, kan ik me voorstellen dat ze daar eens flink van balen.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:13 schreef Inca het volgende:
En Lindsy maar klagen maar wel tekenen voor nieuwe seizoen
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef dewintermuis het volgende:
Kan iemand even een kruis door bompa trekken? :|
Precies.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:37 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Waarom? DIt is toch ook nog gewoon het topic voor het oudere seizoen?
Ik vond Nicolas anders weer vermoeiend en weer ouderwets flauw tegen Debby.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Nicolas en Debby grapjes maakten?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Nog meer zwart geld....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:31 schreef Noek het volgende:
Je stopt ook een kwartje in Carmen en het huilt hè? Schattig vind ik dat.
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat erom dat het belachelijk is dat die 2 een "voorkeurs behandeling" krijgen. Waarom moet de rest wel in de file blijven staan en zij niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef OxygeneFRL het volgende:
Alsof ze wat anders nuttigs aant doen waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |