whehe mja die mafketel van mij knabbelt het hele jaar door op ijsblokjes.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef pinquit het volgende:
haha huup! wie weet. t knauwerige ervan herken ik wel van mn papa ook.
quote:
Kijk nou, ze houdt van me! Waar is die bumba-feestmuts gebleven als je 'm nodig hebtquote:
Ja, leg dat nou eens uit, want dat vraag ik me af. Is jouw man Turks en jij NL?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:58 schreef Basboussa het volgende:
hullooooooooooooooooooo
heb mijn deels turkse kind op bed gelegd (oma van manlief kom van Turks cyprus)
euh ja ik weet niet. Als ik naar B's familie kijk dan is Indo een rekbaar begripquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef pinquit het volgende:
nou, jouw B ziet er toch gewoon indo uit? bij mij zie je het pas als je me naast mn vader zet
Das mooi, dan noem ik je vanaf nu Annie, want moet altijd te lang nadenken bij het schrijven van je nickquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef Basboussa het volgende:
Mijn vent is Palestijns (met Iraans, Turks, Russisch bloed) en ik ben Hollandse Annie
of Bassie!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Das mooi, dan noem ik je vanaf nu Annie, want moet altijd te lang nadenken bij het schrijven van je nick
Zo lang het geen Adriaan is.... Daar luister ik niet naar, hoor... Adriaanquote:
Kun je geen Nederlandse les geven aan expat-kindertjes ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Basboussa het volgende:
Iemand nog een briljant idee voor een bijbaan/geldverdienen/dagbesteding/houdmevandestraatactiviteit?
Solliciteren loopt op niets uit (al 2.5 jaar niet), kinderopvang/babysitten probeer ik ook al een tijdje, maar bij gebrek aan sociaal netwerk is dat ook niet succesvol, ik studeer online, maar dat is bijna afgelopen en de gezelschapsindustrie trekt me niet zo...
Nederlandse les voor kleinkinderen van Nederlandse immigranten of voor verzorgend personeel van demente bejaarde Nederlandse immigranten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:16 schreef Basboussa het volgende:
Iemand nog een briljant idee voor een bijbaan/geldverdienen/dagbesteding/houdmevandestraatactiviteit?
Solliciteren loopt op niets uit (al 2.5 jaar niet), kinderopvang/babysitten probeer ik ook al een tijdje, maar bij gebrek aan sociaal netwerk is dat ook niet succesvol, ik studeer online, maar dat is bijna afgelopen en de gezelschapsindustrie trekt me niet zo...
idd gewoon mailen Oekequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:22 schreef De_Taartjesfee het volgende:
in zulke gevallen moet je altijd mailen oeke, dat bieden op marktplaats vind ik altijd maar flauw..
Dat wilde ik doen, maar dan moet je nogal in de Heer zijn... En ik ben wel erg in de Heer, maar ik denk niet dat die oude mensjes zien dat het dezelfde Heer is....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:22 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Nederlandse les voor kleinkinderen van Nederlandse immigranten of voor verzorgend personeel van demente bejaarde Nederlandse immigranten.
quote:Holland Christian Homes was incorporated in 1969 for the purpose of providing accommodation and care for the elderly. Our concern is for the physical, emotional and spiritual needs of the individual. HCH serves the Christian community. It has and will continue to have a majority of occupants who are of Dutch descent and of the Reformed Christian faith.
draag je n hijaab? Anders hoeft niemand te weten dat jij je Heer anders noemt toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef Basboussa het volgende:
[..]
Dat wilde ik doen, maar dan moet je nogal in de Heer zijn... En ik ben wel erg in de Heer, maar ik denk niet dat die oude mensjes zien dat het dezelfde Heer is....
Staat hier een enorm Nederlands bejaardenhuis in de buurt:
[..]
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:26 schreef oeke het volgende:
Bassboussa, klederdracht is vaak hardstikke mooi! Ik hou ervan! En ik wil bv graag nog eens zo'n Urker vissersbroek. Als ik 10 kilo ben afgevallen. If ever.
Nou ja, maar dat wil toch niet zeggen dat ze geen wensen meer zouden mogen hebben over bepaalde zakenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Linda2205 het volgende:
die ouwetjes mogen toch blij zijn dat er iemand komt om te helpen
Ja, dan zonder die lelijke kop erbij en de rest van die kleding en dan Birkenstocks eronder en een leuk strak haltertopje erop. En dus mega-slank zijn.quote:
psies, het 'huis' heeft een visie, en dat christelijke zorg voor bejaarden van met name Nederlandse afkomst. Het christelijke is voor hen erg belangrijk, nog belangrijker dan het Nederlandse. Dat is hun goed recht, maar toen ik belde werd mij verteld dat ze dus mij geen positie (vrijwillig/betaald) konden aanbieden, als ik niet hun visie kon onderschrijven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, maar dat wil toch niet zeggen dat ze geen wensen meer zouden mogen hebben over bepaalde zaken
hihi ik wilde net zeggen, dan moet je er wel gezelliger bij kijken hoor!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:35 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, dan zonder die lelijke kop erbij en de rest van die kleding en dan Birkenstocks eronder en een leuk strak haltertopje erop. En dus mega-slank zijn.
nouja, natuurlijk wel. Maar ik snap niet hoe je iemand die op vrijwille basis komt helpen, afwijst, omdat hij of zij zogenaamd niet in dezelfde God geloofdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ja, maar dat wil toch niet zeggen dat ze geen wensen meer zouden mogen hebben over bepaalde zaken
die strikken!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef Basboussa het volgende:
ik vind dit zo mooi, weet niet eens waarom:
[ afbeelding ]
waarschijnlijk ruiken ze niet zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef huuphuup het volgende:
[..]
die strikken!
het zijn net cadeautjes
mja psies.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:41 schreef oeke het volgende:
Weet je, die harembroeken en die vissersbroeken doe gewoon niet zoveel goeds voor je als je geen hele slanke taille hebt. Het maakt je nog rechter dan je al bent. Het doet geen goed voor taillelozen zoals ik een beetje ben.
Ik vind de stof van zo'n vissersbroek gewoon tof, blijft het mooi stijf staan, zeg maar.
Dat is ook zo, maar geloof wordt hier veel actiever beleefd dan in een gemiddeld bejaardenhuis in NL. Dat een vrijwilliger met je bidt, bijvoorbeeld, na het gezicht wassen, is hier heel normaal. En goede christenen, en andere mensen, daar zit in hun belevingswereld echt nog een wereld van verschil....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die zorg nodig hebben (bejaarden, zieken) over het algemeen helemaal zo kritisch niet zijn. Het zijn de mensen die zo een tehuis runnen en personeelsbeslissingen nemen, die bepalen dat je niet bij hun visie past.
ja, en dat vind ik dus niet kunnen. Is men zo sociaal om te komen helpen, mag het niet. Maar goed..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen die zorg nodig hebben (bejaarden, zieken) over het algemeen helemaal zo kritisch niet zijn. Het zijn de mensen die zo een tehuis runnen en personeelsbeslissingen nemen, die bepalen dat je niet bij hun visie past.
ja toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
waarschijnlijk ruiken ze niet zo
maar het stofje is leuk!
ik zag het vandaag nog in een advertentie van de thuiszorg hier staan "onze werknemers dienen lid te zijn van de gemeenschap van de gereformeerde kerk" oid. (weet niet precies hoe die zwartekousen-stroming hier heet).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:46 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
ja, en dat vind ik dus niet kunnen. Is men zo sociaal om te komen helpen, mag het niet. Maar goed..
Ik moet opeens denken aan de ongetrouwde demente vrouw waar je het helemaal bij verbruid had als je haar mevrouw noemde in plaats van juffrouw, en die alle donkergekleurde personeelsleden 'Schijthuis!' achterna riep. En dan met een heel plat Amsterdams accentquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:42 schreef miss_sly het volgende:
100% Palestijns, handwerk, per plaats verschillend designquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef oeke het volgende:
Linda, ik zou me er niet teveel over op winden.Maar ik begrijp je heel goed.
Bas, is dat Palestijns? Nee toch?
Dat is idd het enige waar ze nog wat invloed op kunnen hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan de ongetrouwde demente vrouw waar je het helemaal bij verbruid had als je haar mevrouw noemde in plaats van juffrouw, en die alle donkergekleurde personeelsleden 'Schijthuis!' achterna riep. En dan met een heel plat Amsterdams accent![]()
En aan de demente dame die erg hing aan haar abonnement op de NRC, een andere krant wilde ze niet. En de meneer die alleen de katholieke geestelijk verzorger vertrouwde.
Mensen die zorg nodig hebben zijn soms juist erg kritisch/kieskeurig omdat dat het enige is dat ze nog over hebben.
whoohoo!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
TF, bedankt voor de tip! Ik kreeg meteen reactie en hij is voor mij!
Woehoe Oeke!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Dank dat jij het beter kan verwoorden dan ik!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:54 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik moet opeens denken aan de ongetrouwde demente vrouw waar je het helemaal bij verbruid had als je haar mevrouw noemde in plaats van juffrouw, en die alle donkergekleurde personeelsleden 'Schijthuis!' achterna riep. En dan met een heel plat Amsterdams accent![]()
En aan de demente dame die erg hing aan haar abonnement op de NRC, een andere krant wilde ze niet. En de meneer die alleen de katholieke geestelijk verzorger vertrouwde.
Mensen die zorg nodig hebben zijn soms juist erg kritisch/kieskeurig omdat dat het enige is dat ze nog over hebben.
hey dat klinkt als die van mij...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:38 schreef freecell het volgende:
oonoooooooo
ik zag uit naar het weekend, lekker samende dingen doen....
Tara buikgriepje![]()
Hij heeft me vannacht 4x wakker gemaakt, liep demonstratief te zuchten toen IK de nachtvoeding deed en hrrft wel 37,6...
Serieus, ik heb de leukste man op aarde, maar ziek kost hij meer energie dan 2 kinderen samen....
En dat ik nog steeds stuwing heb en dus ook wat koortsig ben maakt niet uit. No way dat hij zn bed uit komt.....
oeh lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:41 schreef Muks het volgende:
[..]
hey dat klinkt als die van mij...
Heel veel sterkte meid, volgens mij is het echt iets van mannenmuffins staan in de oven
Oeh wat wil je, wensen? Zullen we foto's gaan zoeken? Doe iets heel anders, een nieuw hoofd is zo fijn!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:23 schreef Linda2205 het volgende:
oh estrys, stom zeg!
Oxy, veel plezier vandaag!
Ik ga zo naar de kapper, maar ik weet niet waar ik m'n bossie stro eens in zal laten veranderen
Nou, niet kort, makkelijk te onderhouden en nog mogelijkheid tot een staartje. Geen krullen of kleur, daar had de kapper geen tijd voorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:44 schreef moussy het volgende:
[..]
Oeh wat wil je, wensen? Zullen we foto's gaan zoeken? Doe iets heel anders, een nieuw hoofd is zo fijn!
Wij hadden gister een fancy fair op school.. ik heb daar 3 uur zitten schminken en nu heb ik spierpijn![]()
Was leuk, was in het them azië Afrika, we hadden een kameel ingehuurd waar je een rondje mee kon lopenén je werd op de foto gezet door iemand die ex-fok! is. alleen komt mijn kind niet in de krant omdat ze raar haar had
![]()
Laagjes in je haar?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:55 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Nou, niet kort, makkelijk te onderhouden en nog mogelijkheid tot een staartje. Geen krullen of kleur, daar had de kapper geen tijd voor
En hoezo heeft je meis raar haar?
KimHoe krijgt ze dat voor elkaar?
agossie, ze is wel een beetje brokkenpilootje de laatste tijd he ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:49 schreef k_i_m het volgende:
Hallo. Mijn kind is vannacht in het donker op het tafeltje naast mijn bed geklapt en nu heeft ze een dikke blauwe streep op haar wang. En elke keer als ik het zie springen de tranen in mijn ogen.
ja dat is ook zo, vroeger had ik zo'n broek en die stond echt leuk. Van S. Oliver was die, sindsdien nooit meer een soortgelijke gevonden die net zo goed zatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:48 schreef oeke het volgende:
Volgens mij Huup, hoef je helemaal niet in legging te lopen, maar zouden van die Marlene Dietrich broeken je heel goed staan. Beetje smal gesneden op d bovenbeen en wijd om de enkel. Mooie stof en een omslagje bij de enkel. En hij moet mooi zitten om je middel/heupen. Dus niet te strak of te wijd.
Verjaardagskadootje: koptelefoonquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:11 schreef oeke het volgende:
Vriendlief moet vanavond draaien en in nu de hele tijd plaatjes op aan het zetten en na 3 tellen weer uit en de volgende. Gek word ik daarvan.
inderdaadquote:
ja dat dan weer welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:20 schreef oeke het volgende:18 kilo, daar ga je wel heel statig van schrijden.
bulletproofquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:20 schreef oeke het volgende:18 kilo, daar ga je wel heel statig van schrijden.
Meer een Merijnenstijntjequote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:28 schreef RockabeIIa het volgende:
Muks, je mag je been wel es scheren!
Die is met zijn hoofd op een pilon geland met gym, met schoolquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:42 schreef innepin het volgende:
Muks wat heeft je zoon uitgespookt dan![]()
RockaAwww haarspray, dat moet pijn gedaan hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo iets maar dan veeeeel kleiner (0.5-0.5 cm schat ik)
[ Bericht 3% gewijzigd door Lois op 27-03-2010 16:27:40 ]soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
Oei...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
muksie frankensteintje
Ik had dus een uurtje terug de jongste in de tub. De oudste gaat dat altijd op onderzoek en dingetjes uitvreten en dit keer ging dat ook mis. Ik hoor 'm nog zo praten 'Wat is dit nou voor een flesje? Waarom staat dat hier?' en voor ik kon vragen wat voor een flesje het was stond ie al te huilen en kwam met ogen dicht naar me toe gelopen. HaarsprayGelukkig was het dat maar. Ik hoop zo dat hij er van geleerd heeft...
Niet altijd even makkelijk, dingetjes alleen doen met 2 kiddo's
ik zou vandaag ook pannenkoeken gaan bakken, maar ik ben gasloos en vloerloos in de keukenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:18 schreef moussy het volgende:
Mijn kinderen zitten bij de buren, omdat ze daar pannekoeken gaan eten![]()
Kan ik mooi iets 'viezigs' gaan eten, gebakken lever of zo
Die kinquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:30 schreef E.T. het volgende:
gatver, kan die foto niet onder een spoiler? Die is echt goor
ik vind die laatste foto echt heel onsmakelijk.. belichting, nattigheid, close-up.. Ik vind het echt goor..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Die kin
Valt wel mee toch?
En ik wil ook nieuw haar, maar voorlopig zie ik het nog niet gebeuren.
Moooiiii, die varanen daar, en ik was erg verrast daar neushoorn-leguanen te zien, die zie je niet vaak, en voor mij was het de eerste keer dat ik ze daar zag.quote:
Vast welquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef Fannie het volgende:
Staat jouw haar niet leuk in laagjes geknipt Free?
Die nattigheid is lijm. Maakt dat het minder goor?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
ik vind die laatste foto echt heel onsmakelijk.. belichting, nattigheid, close-up.. Ik vind het echt goor..
Kan je d'r een link van maken? Spoilers werken hier nietquote:
Jaquote:
Vind ik ook !!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:30 schreef E.T. het volgende:
gatver, kan die foto niet onder een spoiler? Die is echt goor
Net! En ik moet toch nog, naar Etos!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed oxy!![]()
Heb je de actie van de etos gezien?
Ja das natuurlijk ook geen lever!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:00 schreef Fannie het volgende:
gebakken lever vind ik niet zo, maar gebakken kippelevertjes....jammie![]()
Dieren met haren, als je daar katten, hamsters, cavia's, konijnen mee bedoelt okeequote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:23 schreef Oxymoron het volgende:
Jadieren met haren vind ik schattig, dieren met schubben tof!
![]()
Nee, maar wel lekker, met tomaatjes en uien en champignons en paprika en een scheutje wijn enzoquote:
kippenlever is toch ook gewoon leverquote:
Ik lust veel maar leverquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:18 schreef moussy het volgende:
[..]
kippenlever is toch ook gewoon lever
Ik maak lever, van welk dier ook, op verschillende manieren.
klaarmaken en opetenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:21 schreef Muks het volgende:
[..]
Ik lust veel maar leverLeverpastei... soms maar verder
![]()
Wat doe je er dan mee als ik vragen mag ?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:24 schreef moussy het volgende:
[..]
klaarmaken en opetenals ik hier al mijn lever-recepten ga planten is het hier net CUL.
In jouw tijd waren er nog niet zo veel auto's dat je er van schrok?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef Rewimo het volgende:
Zo'n kin heb ik ook gehad als kind. Was een auto tegengekomenBoem over mijn stuur en met mijn kin op het asfalt. 4 hechtingen
Kippenlever is ook lever ja, zo bedoelde ik dat ook nietquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:18 schreef moussy het volgende:
[..]
kippenlever is toch ook gewoon lever
Ik maak lever, van welk dier ook, op verschillende manieren.
moest er wel om lachen eigenlijk..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
In jouw tijd waren er nog niet zo veel auto's dat je er van schrok?![]()
wtf heb ik last van vandaagsorry!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:34 schreef RockabeIIa het volgende:
In jouw tijd waren er nog niet zo veel auto's dat je er van schrok?![]()
wtf heb ik last van vandaagsorry!
Doe dan alleen de lekkerste! Het hoeft geen compleet kookboek te wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:24 schreef moussy het volgende:
klaarmaken en opetenals ik hier al mijn lever-recepten ga planten is het hier net CUL.
x2quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Doe dan alleen de lekkerste! Het hoeft geen compleet kookboek te worden
Oja, das brullen inderdaad....quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed oxy!![]()
Ben nu 'haar naam was Sarah' aan het lezen, wat zielig
Misschien moet je dat gewoon eens even niet stiekem zijn!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Oja, das brullen inderdaad....
En lever lust ik wel, maar ik maak het zelf niet eigenlijk. TARA lust het echt niet.
TARA zijn oma belde net trouwens. TARA 'nou, ik ben ziek, blablablabla' even stil 'Free? Nee, daar is niks mee aan de hand hoor, alles prima!'
En daar zat ik dan, met mijn stuwing, koorts ervan, koppijn en een hormoonwisseling door het stoppen waardoor ik al de hele dag om alles brul. En hij is vandaag nog niet onder zijn dekentje op de bank uitgeweest....
Het is dat hij echt een beetje te slap is om een end te kunnen lopen, anders had ik hem voor minstens een uur buitengesloten gok ikIk ben stiekem nog steeds kwaad...
Hahaha, hilarisch filmpje blijft datquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:05 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ah, eeuwig dank. Ik was het bijna vergeten!
nou idd.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:19 schreef Muks het volgende:
Freecell knap van je dat je niks laat merken, ik was geloof ik allang uit mijn vel gesprongen !voor jou
been there, done thatquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:16 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gewoon eens even niet stiekem zijn!
Als je er nou ' zieke mannen en mannen boven de 50 kg' van maakt zijn we het weer eensquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:20 schreef RockabeIIa het volgende:
Zieke mannen...
Uberhaupt mannen
ahum...
mannen boven de 1.50m bedoel ik!
boven de 20 kg komt eerder hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
been there, done that
Werkt niet als hij zichzelf zielig vindt
[..]
Als je er nou ' zieke mannen en mannen boven de 50 kg' van maakt zijn we het weer eens
Uhm...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:33 schreef freecell het volgende:
[..]
been there, done that
Werkt niet als hij zichzelf zielig vindt
[..]
Als je er nou ' zieke mannen en mannen boven de 50 kg' van maakt zijn we het weer eens
ja mooi boek! en zielig iddquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:25 schreef YPPY het volgende:
Klinkt goed oxy!![]()
Ben nu 'haar naam was Sarah' aan het lezen, wat zielig
Lekker, Karin! Hopen op mooi uitwaaiweer en relaxen!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:13 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
ja mooi boek! en zielig idd
wij hebben net een weekendje weg geboekt! Ameland it is!over 2 weken al!
Die van mij werkt wel, maar als die dan thuiskomt gaat hij al steunend en kreunend op de bank liggen, en er komen allemaal zeer oprechte sterfscenes voorbij. En dan 's ochtends weer gaan werken. En dan beweren dat ik die pijntjes allemaal niet zou aankunnenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 22:20 schreef innepin het volgende:
En ik doe even mee in de-parade voor Tara.
Zieke mannen
![]()
ik heb een uitzondering op de regel hier, meneer is nooit ziek en als ie dat wel is moet ik 'm het bed in dwingen, en werken doet ie toch wel altijd, hij is serieus sinds ik 'm ken denk ik één keer ziek thuis gebleven![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:37 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik moét dit even laten zien hoor, ben er heel trots op! Morgen is mijn nichtje jarig, en mijn schoonzus vroeg of ik misschien een Upsy Daisy taart kon maken. Dit is het resultaat:
[ afbeelding ]
Ja echt. Heb de hele nacht liggen draaien en woelen en ben pas na 5 uur in slaap gevallenquote:Op zondag 28 maart 2010 08:59 schreef oeke het volgende:
Beter toch de hele nacht jurkjes kunnen naaien?
He bah. Was je ontregeld doordat je op de bank had geslapen misschien?quote:Op zondag 28 maart 2010 09:02 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ja echt. Heb de hele nacht liggen draaien en woelen en ben pas na 5 uur in slaap gevallen
Ja, absoluutquote:Op zaterdag 27 maart 2010 21:08 schreef pessie het volgende:
[..]
Uhm...
"Kan ik hier dan nooit eens alleen ziek zijn"...
Of ben ìk nu gemeen?
ze was vrijdag jarig, maar toen deden we niksquote:Op zondag 28 maart 2010 10:32 schreef huuphuup het volgende:
oh is nienke vandaag jariggefeliciteerd dan nogmaals ET en Swets!
ah okay, ik dacht al.quote:Op zondag 28 maart 2010 10:34 schreef E.T. het volgende:
[..]
ze was vrijdag jarig, maar toen deden we niks![]()
Tnx allen
quote:
Here the same....quote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef mikoxx het volgende:
spuugziet er lekker uit! Heb je al een stukkie geproefd?
En een feestje bij E.T. Gefeliciteerd!
Karin naar Ameland, lekker jah! Zonder kids dan??
Zomertijd = lastig hoor. Voor mezelf niet zo, maar ons ritme is kwijt. Ben druk op zoek![]()
Swinging Tess
hier ook..quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 13:20 schreef mikoxx het volgende:
spuugziet er lekker uit! Heb je al een stukkie geproefd?
En een feestje bij E.T. Gefeliciteerd!
Karin naar Ameland, lekker jah! Zonder kids dan??
Zomertijd = lastig hoor. Voor mezelf niet zo, maar ons ritme is kwijt. Ben druk op zoek![]()
Swinging Tess
Thanks all, er spookt me al de hele dag het zinnetje door het hoofd wat Sugar ooit eens postte, "en dan ben je jarig....en je bent er niet eens"quote:Op zondag 28 maart 2010 21:02 schreef YPPY het volgende:
Dat is een rare dag Karin, hopelijk heb je het toch ook een beetje kunnen 'vieren', dat je haar gekend hebt.
nou moe, stom zeg!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef Rewimo het volgende:
Karin, sterkte! Ballonnen en taart, heel speciaal
Onze aanhanger is gejat vannacht
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nou moe, stom zeg!
mijn broer zijn fiets is gejat vannacht, samen met de andere 6 fietsen die op een rijtje stonden![]()
Lekker ventje Mikoxx......7 jaar en in pa zijn auto rondcrossen....
Die moeder is ook wel een beetje maf andersquote:Op zondag 28 maart 2010 21:03 schreef mikoxx het volgende:
sterkte dames die het kunnen gebruiken. Nare dagen....![]()
Ik las dit op nu pfff...zal je gebeuren zeg!
Mweh, samenvatting: TARA is ziek, ik ben ziek en stuwing nog steeds en Florian huilt veel, moet nog ff wennen aan fv met zijn darmpjes... En ik ben voor het eerst sinds 2007 voed en zwanger-loos. Dat geeft nogal een hormoonschok, dus ik jank de hele dag. Zoietsquote:Op zondag 28 maart 2010 21:15 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat lijkt me een rare gewaarwording ja, als je de auto door de garagedeuren ziet sjeezen
Hoe is het met je Free? Kun je je een beetje vinden in het Kvgebeuren? Geen keus he....
Jammer dat het zo moest gaan.
Ik fantaseer een combi-crime... eerst die aanhanger en daar die 6 fietsen op...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
nou moe, stom zeg!
mijn broer zijn fiets is gejat vannacht, samen met de andere 6 fietsen die op een rijtje stonden![]()
Lekker ventje Mikoxx......7 jaar en in pa zijn auto rondcrossen....
Agossie....Ik kan je alleen maar eenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef freecell het volgende:
Mweh, samenvatting: TARA is ziek, ik ben ziek en stuwing nog steeds en Florian huilt veel, moet nog ff wennen aan fv met zijn darmpjes... En ik ben voor het eerst sinds 2007 voed en zwanger-loos. Dat geeft nogal een hormoonschok, dus ik jank de hele dag.
geen idee eigenlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef mikoxx het volgende:
Freecell![]()
wat zal je vader raar opgekeken hebben.
Hoe kom je daar nu aan Vicky?
ik zie hem!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik fantaseer een combi-crime... eerst die aanhanger en daar die 6 fietsen op...
Ja!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef mikoxx het volgende:
Freecell![]()
wat zal je vader raar opgekeken hebben.
Aha! Ze hebben de huif eraf gehaald en er een reservewiel opgeschroefd. Ja, zo herkennen we hem nooit meer natuurlijkquote:
ja een beetje dief is wel slim natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 21:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Aha! Ze hebben de huif eraf gehaald en er een reservewiel opgeschroefd. Ja, zo herkennen we hem nooit meer natuurlijk
mjaquote:Op zondag 28 maart 2010 21:29 schreef mikoxx het volgende:
lig hier in een deuk joh! Uit een eend gerold, klinkt heul apart zeg maar
K_i_mquote:
Ja, da's wel lastig ja. die groten weet ik wel, die redden zich en die zijn wel vaker zelf ook eens weg. Maar die kleine van ons.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:39 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Nou die dagen heb je maar mooi weer te pakken Buuv!
oh ik heb al zo'n zin in ons weekendje!
(alleen zo lang zonder de kids....aiai)
uiteindelijk zijn ze ook gebaat bij een uitgewaaide mama...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, da's wel lastig ja. die groten weet ik wel, die redden zich en die zijn wel vaker zelf ook eens weg. Maar die kleine van ons.Hij heeft het fijn hoor, en dit is is echt even nodig voor mij, maar het is wel ff slikken soms. Ze zijn zo verweven met me.
Oh, lekker. Die met die nuts? Eh, deze?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
K_i_mik heb vanmiddag een Australian ijsje op
zo heb ik er dus totaal geen moeite mee als Amber gaat logeren... Tess is een ander verhaal.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ja, da's wel lastig ja. die groten weet ik wel, die redden zich en die zijn wel vaker zelf ook eens weg. Maar die kleine van ons.Hij heeft het fijn hoor, en dit is is echt even nodig voor mij, maar het is wel ff slikken soms. Ze zijn zo verweven met me.
Een schepijsje, chocolade en amarenequote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oh, lekker. Die met die nuts? Eh, deze?
[ afbeelding ]
Ik ben al halverwege mijn tweede boek!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:46 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat kun je iemand dan missen he debuurvrouw!Probeer toch lekker te genieten van het even helemaal niks hoeven. Maar zo te lezen lukt dat goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |