Nee, het is iets van mijn moeder. Die wist altijd het perfecte in iets geniaals om te zetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:53 schreef Demise het volgende:
[..]
Dat is net zo ketters als Ben&Jerry's twintig seconden in de magnetron zetten en er vervolgens een halve bus slagroom opspuiten. Je verpest het perfecte!
Ik heb het net nog uitgeprobeerd ook (op de tucjes van mijn broertje), maar nee. 't Is niet mijn favoriete smaakcombinatie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:10 schreef Rucky het volgende:
[..]
Nee, het is iets van mijn moeder. Die wist altijd het perfecte in iets geniaals om te zetten.
Tja, ieder zijn smaak.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:13 schreef Demise het volgende:
Ik heb het net nog uitgeprobeerd ook (op de tucjes van mijn broertje), maar nee. 't Is niet mijn favoriete smaakcombinatie.
Nee, tong80 komt in mijn topicquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:34 schreef tong80 het volgende:
Kennen jullie de Tuk ?
Moet je ook niet alles in één keer van nuttigen.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:50 schreef Ezio het volgende:
[..]
Nee, tong80 komt in mijn topic
Mijn topic wat doe je
quote:
Ik eet gewoon chipsquote:
Daar zit veul minder smaak aan dan aan tucquote:
...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Daar zit veul minder smaak aan dan aan tuc
Pleonasmequote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:18 schreef Ezio het volgende:
Klacht: Tuc is zo verslavend dat ik er niet mee kan stoppen
Dat woord moest ik opzoekenquote:
Jaloers!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:00 schreef epicbeardman het volgende:
gelukkig hebben we een voorraadje
[ afbeelding ]
Vandaag 2 pakken leeggeschranstquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:57 schreef Fortitude het volgende:
Eens. Vooral paprika.
Even 1tje pakken. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1. En nog 1.
En dan zijn ze ongeveer op.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |