quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is dat een verkapte doodsverwensing, dat mijn laatste uur heeft geslagen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, geniet van je laatste uurtjes.. verlaat fok!
Nee, ik ben veranderd, ik zeg echt geen "jij gaat het einde van de dag niet halen" meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing, dat mijn laatste uur heeft geslagen?
Nee, pfff.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef Ayca het volgende:
Je zegt het niet.. maar je denkt het nog wel....
Tja, er zijn zoveel verschillende Alevieten.. Maar als we er van uitgaan dat iedere Aleviet de 5 basisregels van de Koran verwerpt, dan kun je denk ik zeggen dat het geen moslims zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoi
zijn alevieten nou wel of geen moslims?
en nee dit is geen manier om ruzie te zoeken
volgens mij houdt ze niet van liedjes waar haar naam in voor komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi Aycaaa.
Ik moest net aan jou denken door dit lied:
Hahaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi Aycaaa.
Ik moest net aan jou denken door dit lied:
Maar horen ze zich er in principe wel aan te houden? Dat is iets dat ik nog steeds niet snap. Er zijn toch ook alevieten die bijvoorbeeld bidden, dat zouden ze toch niet doen als het niet hoort volgens het "alevitisme".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, er zijn zoveel verschillende Alevieten.. Maar als we er van uitgaan dat iedere Aleviet de 5 basisregels van de Koran verwerpt, dan kun je denk ik zeggen dat het geen moslims zijn.
Die zangeres heet Ayçaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij houdt ze niet van liedjes waar haar naam in voor komt.
Ik snap het ook niet helemaal. Voor zover ik het weet is het een regel binnen het Alevitisme dat je de 5 basisregels van de Islam verwerpt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar horen ze zich er in principe wel aan te houden? Dat is iets dat ik nog steeds niet snap. Er zijn toch ook alevieten die bijvoorbeeld bidden, dat zouden ze toch niet doen als het niet hoort volgens het "alevitisme".
Heb je een bron of heb je dit gewoon van alevieten zelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Voor zover ik het weet is het een regel binnen het Alevitisme dat je de 5 basisregels van de Islam verwerpt.En het verwerpen van een woord van de Koran maakt je al een niet-moslim, dus...
Lekker zo'n slappe durumquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga mijn Durum die ik heb meegenomen uit Duitsland opeten.
en dat is nu nog steeds lekker?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
afiyet olsun.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Bahquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is het probleem, Alevieten hebben geen apart boek waar ze hun eigen regels in hebben vastgesteld. Daarom is het zo moeilijk om een definitie van het Alevitisme te geven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb je een bron of heb je dit gewoon van alevieten zelf?Ik heb een nieuwe Turk leren en ahum.. vanzelfsprekend komt het geloof ter sprake, deze Turk zegt een aleviet te zijn, maar weet volgens mij zelf niet eens wat het inhoud. Ik hoor namelijk van de ene aleviet dat ze wel bidden en van de andere niet.
Jaaa, want er zat geen saus of salade in. Het is alleen een lavas bazlama (Turkse wrap) met vlees.quote:
Geen idee, ik weet wel dat het donervlees in Duitsland echt veel lekkerder is. Het is ook echt gemaakt van stukken vlees en niet van gehakt, zoals in Nederland.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat veel donervlees in Nederland gewoon uit Duitsland kwam. En dat het vaak varkensvlees is in plaats van lam.
Ik eet nu biggetjes van katje. Alleen zijn apekoppen wel lekkerder.
We worden gewoon keihard genept hier. En het is vaak ook nog eens zo duurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat het donervlees in Duitsland echt veel lekkerder is. Het is ook echt gemaakt van stukken vlees en niet van gehakt, zoals in Nederland.
Dat is dan weer wel waar.. moslims hebben de Koran als bron terwijl de alevieten hiervan afwijken maar zelf geen eenduidige bron hebben. Maar toch blijf ik het raar vinden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:16 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat is het probleem, Alevieten hebben geen apart boek waar ze hun eigen regels in hebben vastgesteld. Daarom is het zo moeilijk om een definitie van het Alevitisme te geven.
Joah maar de laatste keer dat ik er naar heb geluisterd is al een tijdje geldenquote:
Dat zeggen alle donertenteigenaren, onderzoek liet toch echt iets anders zien.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:31 schreef Ayca het volgende:
Volgens mij valt het wel mee hoor hoevaak er varkensvlees in zit.
Je kan je vlees laten testen om te kijken of het echt varkensvlees vrij is, maar of het halal is zul je nooit weten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
Nja idd, kijk wij gaan er gewoon van uit dat als de fabrikant zegt dat het halal vlees is dat, dat dan zo is. Veel meer kunnen wij niet doen.
Misschien had ik het wel over onze (verre) Turkse oosterburen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:14 schreef Ayca het volgende:
Wik vindt zijn voorouders niet te vertrouwen!
Welnee, door al die volksverhuizingen weet niemand het meer, we zijn allemaal Germanenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:39 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn Duitsers de voorouders van de Nederlanders dan?
Ja, dat dacht ik ook. Dat Duitsers net als Nederlanders, Engelsen, Friezen enz. gewoon een deel uitmaken van de Germanen, en dus niet dat alle Germaanse volken afstammen van de Duitsers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welnee, door al die volksverhuizingen weet niemand het meer, we zijn allemaal Germanen
Nee, Turken zijn allemaal 1 pot nat, Germanen nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, dat dacht ik ook. Dat Duitsers net als Nederlanders, Engelsen, Friezen enz. gewoon een deel uitmaken van de Germanen, en dus niet dat alle Germaanse volken afstammen van de Duitsers.
Net zoals alle buiten Turken niet afstammen van de Turken uit Turkije.
Liegbeest!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]Waarom ga je op de grond liggen Wikkie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:55 schreef Ayca het volgende:
[..]
Waarom ga je op de grond liggen Wikkie?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Nee, Turken zijn allemaal 1 pot nat, Germanen niet
Lees een boek, ga lekker fokken, vermaak ons, ga koekjes bakken, ga op je hoofd staan, etc. etc.quote:
vermaak ons, vermaak onsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees een boek, ga lekker fokken, vermaak ons, ga koekjes bakken, ga op je hoofd staan, etc. etc.
Ja, maar Fok vind ik de laatste tijd niet meer zo leuk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lees een boek, ga lekker fokken, vermaak ons, ga koekjes bakken, ga op je hoofd staan, etc. etc.
Na bijna een jaar in het Turken topic, waar we het zowat elke dag over eten hebben, moet hij het toch wel weten.quote:
Geen flauw idee wat het is, maar maak het maar. Maar op je hoofd staan is ook heel vermakelijk hoor (tip!).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:01 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, maar Fok vind ik de laatste tijd niet meer zo leuk.![]()
Zal ik kazandibi maken? Ik heb zo'n mix meegenomen uit Deutschland.
Een ekte of een ekt stadsmeisje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef Julis het volgende:
Het was leuk! Mooi weer gehad, heerlijk. En ik moet toegeven... een stad is veel leuker dan een dorp. Ik ben een ekte stadsmeisje geworden
. Vooral dat metrosysteem is handig
!
Hoe gaat het met jullie?
Mooiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:02 schreef Julis het volgende:
Het was leuk! Mooi weer gehad, heerlijk. En ik moet toegeven... een stad is veel leuker dan een dorp. Ik ben een ekte stadsmeisje geworden
. Vooral dat metrosysteem is handig
!
Hoe gaat het met jullie?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Geen flauw idee wat het is, maar maak het maar. Maar op je hoofd staan is ook heel vermakelijk hoor (tip!).
een ekte ekte.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een ekte of een ekt stadsmeisje?
En zie je nou wel, er gaat niks boven de stad.
Heb ik wat gemistquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef Ayca het volgende:
Ik zie Wik nu door zijn studentenkamer op zijn handen lopen
Ik ben nog in Egypte hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:07 schreef Ayca het volgende:
Ik zie Wik nu door zijn studentenkamer op zijn handen lopen
Eet een grapefruit!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een wondje in de hoek van mijn mond. Dat is echt super irritant.
Ik was een keer uitgeschoten met scheren, had ik zo'n wondje op mijn lip dat elke keer weer openging. Ik weet hoe het voelt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:11 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb een wondje in de hoek van mijn mond. Dat is echt super irritant.
Wik zei dat op je hoofd staan een goed plan wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:13 schreef Julis het volgende:
[..]
Maar ik snap de grap niet![]()
! Wik in je hoofd
?!
Als je op je hoofd staat gebruik je je handen helemaal niet. Tenminste, als je een echte pro bent niet!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wik zei dat op je hoofd staan een goed plan wasdus toen zag ik Wik zo op zijn handjes lopen
Ach soquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:14 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wik zei dat op je hoofd staan een goed plan wasdus toen zag ik Wik zo op zijn handjes lopen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:28 schreef Julis het volgende:
Haten is...Oh jou haat ik niet. Jij bent lief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jou haat ik niet. Jij bent lief.
Dan doe ik het maar goed:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh jou haat ik niet. Jij bent lief.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn wondje kan de negatieve energie hier niet aan. Ik ga weg.
Jij doet het fout.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dan doe ik het maar goed:
hatun is verlatun !!!
Je moet wat je hier leest ook niet hardop voorlezenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:29 schreef TheMagnificent het volgende:
Mijn wondje kan de negatieve energie hier niet aan. Ik ga weg.
Hahahahahahahahahahahahaa.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Je moet wat je hier leest ook niet hardop voorlezen.
Niveau met watquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Niveau -1
Uw huidige positie: -568
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:56 schreef Julis het volgende:
Dit klinkt heel zielig... Je hoeft niet een hoekje te staan. Het is je al vergeven.
Dit is gemeen, maar ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Verlos je van je ketens Rook. Durf gewoon te zeggen: ''Ik ben een nicht en ik ben er trots op!''
Ik ben er geen, maar anders was ik ook niet trots hoor, alsof ik trots ben omdat ik hetero benquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Verlos je van je ketens Rook. Durf gewoon te zeggen: ''Ik ben een nicht en ik ben er trots op!''
Uiteraard heb ik niets tegen andersgeaarden/-denkenden/-gelovigen/-rassigen. Of moet ik dat er steeds als disclaimer bij zetten?quote:
Je vindt het toch ook niet leuk om als meisje uitgemaakt te worden. Niet dat je iets tegen meisjes hebt, maar omdat je dat gewoon niet bentquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uiteraard heb ik niets tegen andersgeaarden/-denkenden/-gelovigen/-rassigen. Of moet ik dat er steeds als disclaimer bij zetten?
Je hebt gelijk. Het kan bot overkomen, maar daar ben ik me gelukkig ook van bewust.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:12 schreef Julis het volgende:
[..]
Je vindt het toch ook niet leuk om als meisje uitgemaakt te worden. Niet dat je iets tegen meisjes hebt, maar omdat je dat gewoon niet bent. Maar ik weet heus wel dat je niets tegen andersgeaarden/-denkenden/-gelovigen/-rassigen hebt
. Zo ben jij niet (zolang ik je ken).
Dat maakt het wel extra bot, of niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het kan bot overkomen, maar daar ben ik me gelukkig ook van bewust.
Niets mis mee met een beetje bot zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Het kan bot overkomen, maar daar ben ik me gelukkig ook van bewust.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Dat maakt het wel extra bot, of niet?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Dit is een slowchat, TM Rookert. Het niveau hoort laag te zijn.
Echt verschrikkelijk gewoon.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
Een snor vind ik eigenlijk altijd ranzig als de haren langer dan 3mm zijn ofzo
En bij die 13-jarige jochies die zo'n donssnorretje hebben, bah
Ik zou constant ervan niezen, terwijl ik nog na geniet van de lunch van eergisterenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:37 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik vind een 'Enver Paşa'-snor ander best stoer.
[ afbeelding ]
Bij mijn weten gewoon een Turkije-Turk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:39 schreef Bortecinem het volgende:
Ik las ergens dat Enver Pasa een moslim Gagauz was, klopt dat?
Scheer ze maar weer allemaal over één kam, Hollanderquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Bij mijn gewoon een Turkije-Turk.
Puddingk!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie ook zo dol op chemisch eten?
Ik heb vorig jaar bij scheikunde iets gemaakt dat Frambozenzeep heetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:45 schreef Bortecinem het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn jullie ook zo dol op chemisch eten?
Agar agar verwerken ze ook in eten? Dus het was gewoon een frambozen puddinkje?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:46 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar bij scheikunde iets gemaakt dat Frambozenzeep heet
Was gewoon frambozen met agar-agar zodat er een gelei ontstond en daarom heette het zeep, ofzo
Ja, best lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:47 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Agar agar verwerken ze ook in eten? Dus het was gewoon een frambozen puddinkje?
Gelatine komt van varkenshuid ofzo af dacht ik, dus...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar in Azië gebruiken ze vaak agar agar ipv gelatine.
Eet je geen gelatine dan?
Wikiquote:De meeste gelatine in voeding is afkomstig van huiden van varkens. Soms kalveren, (soms gevogelte of vis) en van capsules van runderbotten.
Ik bedoelde de puddinkjes die je postte.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zou kunnen. Maar in Azië gebruiken ze vaak agar agar ipv gelatine.
Eet je geen gelatine dan?
Lastigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde de puddinkjes die je postte.
Ik vermijd inderdaad gelatine. In Nederland is het bijna altijd van varkens afkomstig.
Waarom verpest jij ook alles?!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:53 schreef Bortecinem het volgende:
Een gelovige, extreem Turkije liefhebbende, Pakistaan die ik ken raakte helemaal in trance toen ik hem vertelde dat Turken niet letten op halal vlees, als ze maar geen varkensvlees hoeven te eten. Hij snapte echt niet hoe het kon, volgens mij heeft zijn Turkije-liefde een deuk opgelopen nu.
Dat zijn Aziatische puddinkjes, vandaar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik bedoelde de puddinkjes die je postte.
Ik vermijd inderdaad gelatine. In Nederland is het bijna altijd van varkens afkomstig.
Bak wat koekjes om hem te troostenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Wist ik veel dat hij dat zou erg zou vinden.
Hahaha.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:03 schreef Rookert het volgende:
Ik ga tukken, morgen half 7 op om een wedstrijd te roeien in Tilburg
Eet smakelijk
Gelatine wordt niet alleen van botten gemaakt; er is vaak ook kraakbeen en (varkens)huid in verwerkt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat zijn Aziatische puddinkjes, vandaar.
Waar staat in de Koran dat je geen botten mag eten? Volgens mij staat er specifiek dat alleen varkensvlees is verboden.
Lekker.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelatine wordt niet alleen van botten gemaakt; er zit vaak ook kraakbeen en (varkens)huid in verwerkt.
Een leuk boek uit je boekenkast. Bij voorbaat eentje die je nog niet gelezen hebt.quote:
Ik heb alle boeken in mijn kast al gelezen... Daarom vroeg ik ook of je een tip had..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Een leuk boek uit je boekenkast. Bij voorbaat eentje die je nog niet gelezen hebt.Ik weet natuurlijk niet welke boeken jullie hebben, dus kan ik je niet echt een tip geven.
Pff, ik zou het niet weten. Wat zijn goede boeken voor jouw leeftijd? Misschien kom ik er later wel op terug. Nu ga ik ervandoor. Trusten.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik heb alle boeken in mijn kast al gelezen... Daarom vroeg ik ook of je een tip had..dan kan ik die wellicht kopen.
Oke, slaap lekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Pff, ik zou het niet weten. Wat zijn goede boeken voor jouw leeftijd? Misschien kom ik er later wel op terug. Nu ga ik ervan door. Trusten.
Edit: Ja, in het Nederlands.
Wel moe. Lange dag! Jij niet moe dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:35 schreef Ayca het volgende:
Ben je moe? zo ja: ga slapen. Anders kun je mij nog gezelschap houden
Grove dingen? klinkt leukquote:Op zaterdag 27 maart 2010 08:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Ayça, je moet Joe Speedboat van Tommy Wieringa lezen, echt hilarisch geschreven. Je moet alleen wel tegen wat grove dingen kunnen.
Is er nog een bron langs geweest?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:35 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zeggen alle donertenteigenaren, onderzoek liet toch echt iets anders zien.
Neequote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:28 schreef msnk het volgende:
Wow, alweer een hele topic vol
[..]
Is er nog een bron langs geweest?
Ik geloof anders best dat het zo is. Maar het schijnt ook vooral bij goedkope donertenten voor te komen, omdat lamsvlees te duur is om voor 1 of 2 euro per doner kebab te verkopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:29 schreef Ayca het volgende:
[..]
Neeik had wel die aflevering van keuringsdienst van waarde gezien, maar daar werden maar 10 zaken bezocht
dusja...
Kloptquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik geloof anders best dat het zo is. Maar het schijnt ook vooral bij goedkope donertenten voor te komen, omdat lamsvlees te duur is om voor 1 of 2 euro per doner kebab te verkopen.
Aah, ook mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 11:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Ziet er goed uit, dat lijstje. Kijk ook eens naar de rustigere liedjes van Thrice zoals Night Diving, Atlantic, Red Sky en Beggars. Of Sparta - without a sound.
daedalus is ook rustig en mooiquote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:51 schreef Julis het volgende:
[..]
Aah, ook mooi. Vooral Red Sky en Without a sound.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2010 13:02:39 ]
'Gek' is een groot woord, maar ik kan zijn werk wel waarderen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:00 schreef Bortecinem het volgende:
Zijn er hier mensen die ook gek zijn op Asik Veysel?
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:02 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
'Gek' is een groot woord, maar ik kan zijn werk wel waarderen.
Rustige liedjesquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:02 schreef Ayca het volgende:
[..]
daedalus is ook rustig en mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niks met Asiks?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:05 schreef msnk het volgende:
Ik heb niks met welke Asik dan ook. Ook niet erg verwonderlijk, ik snap toch niks van de teksten
Dom dom kursunu, is dat van origine een nummer van een Asik? Ik dacht 't wel toch
ik moest lachenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:06 schreef Bortecinem het volgende:
OMG OMG OMG er vloog net een mega grote hommel mijn kamer in. Damn, wat een geluid maken die beesten.
Hehe, dat kanquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:06 schreef msnk het volgende:
Ja de derby.. Ik weet het niet, ben veel meer gefocust op Ajax
Ik zei toch niksquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:18 schreef Bortecinem het volgende:
Ik maakte maar een grap hoor. Niet iedereen hoeft dezelfde muzieksmaak te hebben.
Welk gedeelte van het begin precies? De gitaar rifs, de beginnende vocals of ?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:22 schreef Ayca het volgende:
Het begin van In Exile doet me aan een ander lied denkeniemand een idee welk lied?
gitaarquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Welk gedeelte van het begin precies? De gitaar rifs, de beginnende vocals of ?
Jij bent grappig.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:25 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Uff salak. Ik bedoelde dus dat ik maar een grap maakte toen ik 'erg' zei.
Dat kan wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |