quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Is dat een verkapte doodsverwensing, dat mijn laatste uur heeft geslagen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wik, geniet van je laatste uurtjes.. verlaat fok!
Nee, ik ben veranderd, ik zeg echt geen "jij gaat het einde van de dag niet halen" meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is dat een verkapte doodsverwensing, dat mijn laatste uur heeft geslagen?
Nee, pfff.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:58 schreef Ayca het volgende:
Je zegt het niet.. maar je denkt het nog wel....
Tja, er zijn zoveel verschillende Alevieten.. Maar als we er van uitgaan dat iedere Aleviet de 5 basisregels van de Koran verwerpt, dan kun je denk ik zeggen dat het geen moslims zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoi
zijn alevieten nou wel of geen moslims?
en nee dit is geen manier om ruzie te zoeken
volgens mij houdt ze niet van liedjes waar haar naam in voor komt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi Aycaaa.
Ik moest net aan jou denken door dit lied:
Hahaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
Hoi Aycaaa.
Ik moest net aan jou denken door dit lied:
Maar horen ze zich er in principe wel aan te houden? Dat is iets dat ik nog steeds niet snap. Er zijn toch ook alevieten die bijvoorbeeld bidden, dat zouden ze toch niet doen als het niet hoort volgens het "alevitisme".quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Tja, er zijn zoveel verschillende Alevieten.. Maar als we er van uitgaan dat iedere Aleviet de 5 basisregels van de Koran verwerpt, dan kun je denk ik zeggen dat het geen moslims zijn.
Die zangeres heet Ayçaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
volgens mij houdt ze niet van liedjes waar haar naam in voor komt.
Ik snap het ook niet helemaal. Voor zover ik het weet is het een regel binnen het Alevitisme dat je de 5 basisregels van de Islam verwerpt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Maar horen ze zich er in principe wel aan te houden? Dat is iets dat ik nog steeds niet snap. Er zijn toch ook alevieten die bijvoorbeeld bidden, dat zouden ze toch niet doen als het niet hoort volgens het "alevitisme".
Heb je een bron of heb je dit gewoon van alevieten zelf?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Voor zover ik het weet is het een regel binnen het Alevitisme dat je de 5 basisregels van de Islam verwerpt.En het verwerpen van een woord van de Koran maakt je al een niet-moslim, dus...
Lekker zo'n slappe durumquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga mijn Durum die ik heb meegenomen uit Duitsland opeten.
en dat is nu nog steeds lekker?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
afiyet olsun.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Bahquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Dat is het probleem, Alevieten hebben geen apart boek waar ze hun eigen regels in hebben vastgesteld. Daarom is het zo moeilijk om een definitie van het Alevitisme te geven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Heb je een bron of heb je dit gewoon van alevieten zelf?Ik heb een nieuwe Turk leren en ahum.. vanzelfsprekend komt het geloof ter sprake, deze Turk zegt een aleviet te zijn, maar weet volgens mij zelf niet eens wat het inhoud. Ik hoor namelijk van de ene aleviet dat ze wel bidden en van de andere niet.
Jaaa, want er zat geen saus of salade in. Het is alleen een lavas bazlama (Turkse wrap) met vlees.quote:
Geen idee, ik weet wel dat het donervlees in Duitsland echt veel lekkerder is. Het is ook echt gemaakt van stukken vlees en niet van gehakt, zoals in Nederland.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik dacht dat veel donervlees in Nederland gewoon uit Duitsland kwam. En dat het vaak varkensvlees is in plaats van lam.
Ik eet nu biggetjes van katje. Alleen zijn apekoppen wel lekkerder.
We worden gewoon keihard genept hier. En het is vaak ook nog eens zo duurquote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Geen idee, ik weet wel dat het donervlees in Duitsland echt veel lekkerder is. Het is ook echt gemaakt van stukken vlees en niet van gehakt, zoals in Nederland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |