Hou eens op, ik denk in plaatjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Net iets inderdaad. Bevallen is als een bowlingbal door een rietje persen
, na dertig is het als een bowlingbal door een hoelahoep
Shit , wie wil voor mij een nieuw topic aanmaken ... zit op mijn mobieltje te Fok!en en ben niet thuis..
Vroegâh was alles betâhhhhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef 4-elements het volgende:
Met mijn naam erbij (zoals vroegâh) zou de OP veel mooier zijn...
Probeer je dan maar geen visuele voorstelling te maken van mijn laatste post van het vorige topicquote:
t-t-t-t-t-t-t-t-te laatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Probeer je dan maar geen visuele voorstelling te maken van mijn laatste post van het vorige topic
Je bedoelt toen a_a nog geen moderator was?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je bedoelt toen a_a nog geen moderator was?
En ik ga ff langs de pinautomaat, anders wordt t geen pokeren pour moiquote:
Ik heb het OP-document aangepastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef 4-elements het volgende:
Met mijn naam erbij (zoals vroegâh) zou de OP veel mooier zijn...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
oh bah, een halve afspraak waar ik me stiekem al wat op had verheugd gaat niet door. En dat is natuurlijk wel het risico van een halve afspraak maar leuk is anders
Ik heb de wiki aangepast.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoor het wel als ik er een nieuwe OP in moet zetten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
oh bah, een halve afspraak waar ik me stiekem al wat op had verheugd gaat niet door. En dat is natuurlijk wel het risico van een halve afspraak maar leuk is anders
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het OP-document aangepast
Ik zal eens kiek'n of ik de fok wiki kan aanpassen. Gooi ik de oude OP-tekst eruit en de nieuwe erin. Iemand bezwaar?
Lush.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef GotC het volgende:
Iedereen veel plezier met tripjes naar Engeland, bioscopen, pokeren..alles!
Ik zit lekker met een Lush gezichtsmasker op de bank
Ik heb een tijdje een hele fijne shampoobar gehad, tot ze iets veranderden aan de ingrediënten.. Kon net zo goed een bosje stro op m'n hoofd plakken. Sindsdien kom ik er eigenlijk niet meer.quote:
Dat is wel zondequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een hele fijne shampoobar gehad, tot ze iets veranderden aan de ingrediënten.. Kon net zo goed een bosje stro op m'n hoofd plakken. Sindsdien kom ik er eigenlijk niet meer.
Niet zo tegen mijn verkapte TVP.quote:
Damn, dat zat ik echt 5 minuten geleden ook te bedenkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef nectarientje het volgende:
Vinden jullie die banner met dat lammetje ook zo freaky? Dat beest kijkt zo eng vind ik
Woonachtig in de buurt van de Dierenselaan? Wibra was schijnbaar overvallen en ze zochten de sneue overvallers met een heli. Echt wie gaat er een Wibra overvallen.....sjees neem de Zeeman en Action dan ook meteen mee :Squote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef nectarientje het volgende:
Iemand enig idee waarom er een politiehelikopter boven mijn huis cirkelt?
Oh echt joh! Er zitten daar toch wel betere zaken om te overvallen jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Woonachtig in de buurt van de Dierenselaan? Wibra was schijnbaar overvallen en ze zochten de sneue overvallers met een heli. Echt wie gaat er een Wibra overvallen.....sjees neem de Zeeman en Action dan ook meteen mee :S
Ik wacht nog steeds ZEER ONGEDULDIG op m'n seizoen 3quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:38 schreef nectarientje het volgende:
oh, ik vind het net een uitgestoken oog lijken![]()
Verdorie, ik had even iets van snaai moeten halen.. Ik heb alle seizoenen van Dexter op mn laptop staan nu.
Als je mazzel hebt, gaat hij genoeg geld winnen vanavond om 'm legaal te kopen voor jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef GotC het volgende:
Ik wacht nog steeds ZEER ONGEDULDIG op m'n seizoen 3
Hm en ik op mijn 1e dvd van seizoen 2 (en inmiddels ook de rest...).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds ZEER ONGEDULDIG op m'n seizoen 3
M'n schoonvader heeft m ook, maar die is m nog aan t kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt, gaat hij genoeg geld winnen vanavond om 'm legaal te kopen voor jeEn anders heb ik 'm ook
Welke dvd mis je dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm en ik op mijn 1e dvd van seizoen 2 (en inmiddels ook de rest...).
Seizoen 1 en 2 zijn me gebrachtToen bleek er een dvd te ontbreken en het wil maar niet lukken om die in mijn bezit te krijgen.
quote:
De eerste van seizoen twee.quote:
Hier in de buurt zijn al een aantal inbraken kort achter elkaar geweest , de Lidl is overvallen . Gaat fijn zo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Woonachtig in de buurt van de Dierenselaan? Wibra was schijnbaar overvallen en ze zochten de sneue overvallers met een heli. Echt wie gaat er een Wibra overvallen.....sjees neem de Zeeman en Action dan ook meteen mee :S
Je zit weer in de nachtdienst he , werk je dan altijd samen of ook alleen ? Ik heb de laatste tijd weinig films of series gezien , bedenk ik mij nu.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:29 schreef GotC het volgende:
Ik zit Seven Pounds te kijken, en het is ehm..saai. Geen ander woord voor.
Ben er sinds vanochtend uit, maarja, per ongeluk geslapen tot 16:15 dus nu wel wakkerquote:Op zaterdag 27 maart 2010 00:33 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Je zit weer in de nachtdienst he , werk je dan altijd samen of ook alleen ? Ik heb de laatste tijd weinig films of series gezien , bedenk ik mij nu.
Ik heb nog steeds van 24 seizoen zeven en een deel van seizoen acht liggen.
jups! maar is spannende serie!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:06 schreef GotC het volgende:
Hmmm..het einde van Seven Pounds was wel weer heel erg mooi
En Flash forward..daar hoor ik meer mensen over! Krijgen mensen een moment in de toekomst te zien oid toch?
Nou...totale winst = 15 euro. Haal daar 10 euro shoarmaboer af...en je hebt nog geen dvdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt, gaat hij genoeg geld winnen vanavond om 'm legaal te kopen voor jeEn anders heb ik 'm ook
Ik dacht dat je vriend anders heette.quote:
Je UI ... WAT DOE JEquote:Op zaterdag 27 maart 2010 07:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dacht dat je vriend anders heette.
Mensen wijzen op de mogelijkheid dat iets wat zo zeker lijkt in je leven, zomaar kan veranderen zonder dat je er invloed op kan uitoefenen.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef nectarientje het volgende:
de duivenoverbuurman doet zijn dansje weer
Je moet dat toch eens filmen en hier posten hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 09:34 schreef nectarientje het volgende:de duivenoverbuurman doet zijn dansje weer
Slaapproblemen?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh miss
heerlijk geslapen maar dat kwam door 3mg melatonine..... heb nu alleen moeite met wakker worden
al heel mijn levenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Slaapproblemen?
En mogguh, hardlopers
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:30 schreef GotC het volgende:
God, had ik maar een slaappil ingenomen..ben kapot! Sliep pas tegen half 5.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:35 schreef knnth het volgende:
Ik ga eens naar de stad, een mooi pak kopen.
http://www.bostontrader.nl/start.htmquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:35 schreef knnth het volgende:
Ik ga eens naar de stad, een mooi pak kopen.
dit zijn natuurlijke suplementen....dan moet je wel heeeeeeeeeeel erg je best doen om jezelf er wat mee aan te kunnen doenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:38 schreef MissMSX het volgende:
Matig hoor als je slaapproblemen hebt
Wel voorzichtig met de pilletjes doen he
omdat nederland word gereguleerd door een stelletje burgertruttenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:56 schreef GotC het volgende:
Waarom hebben ze eigenlijk niet gewoon die 3mg pilletjes in NL?
En lief van je Knuffelzacht
Ben wel op Plaats geweest maar dan heel duf naar de Suitsupply. Lekker snel. Antraciet pak, cutaway overhemd, twee dassen, broek verstellen, klaar. Moest even iets hebben voor een bruiloft en het paasweekend (klassiek concert) ... was m'n donkerblauwe pak zat en m'n andere pakken zijn niet stijf genoeg voor de gelegenhedenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
http://www.bostontrader.nl/start.htm
En dan de winkel op de Plaats.
Ik wil wel meequote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:40 schreef AirwiN het volgende:
http://www.bostontrader.nl/start.htm
En dan de winkel op de Plaats.
Ik wilde het al voorstellen ja.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik wil wel mee
Ik ga de dinsdag na Pasen op pakkenjacht, zal hier ook eens kijken
Mag ik dit keer ook mee?quote:
Ik ga niet voor mezelf op jacht maar je mag vast wel meequote:
ik sta nu in de rij bij de lidlquote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:15 schreef MissMSX het volgende:
Poehee, rondje boodschappen bijna naar bevrediging afgerond
Ben al naar de Aldi en Hoogvliet geweest vandaag. Gelukkig is het rond 13.00 uur nog te doen. Daarna is het hell.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:19 schreef Civilian het volgende:
[..]
ik sta nu in de rij bij de lidlduurt ook eeuwen..
hoogvliet ga ik nu heen maar dat vind ik minder erg als de lidlquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:33 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ben al naar de Aldi en Hoogvliet geweest vandaag. Gelukkig is het rond 13.00 uur nog te doen. Daarna is het hell.
Nog naar mn huis gezwaaid?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb me het schompes gezocht naar een tafeltje voor in de keuken, ben uiteindelijk maar naar de Karwei gefietst om hout te halen. Ik maak 'm zelf wel
Gezwaaid, overwogen aan te bellen, maar niet gedaan..quote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:39 schreef Civilian het volgende:
Nog naar mn huis gezwaaid?Of ga je naar 'n andere karwei?
Ik bijt niet (altijd) hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:17 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gezwaaid, overwogen aan te bellen, maar niet gedaan..
Je hebt ooit iets gezegd over een telefoontje vooraf zodat je kon opruimenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:19 schreef Civilian het volgende:
Ik bijt niet (altijd) hoor
Maar kgeloof dat ik toch boodschappen doen was
ook niet nodig...civi is liefquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:29 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je hebt ooit iets gezegd over een telefoontje vooraf zodat je kon opruimenEn ik ben niet heel bang voor je
Ik niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
toevallig nog mensen vnaaf in havana?
Civ is ongevaarlijk jaquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:54 schreef Knuffelzacht het volgende:
ook niet nodig...civi is lief
toevallig nog mensen vnaaf in havana?
gewoon standaard zaterdagavond als ik de website mag gelovenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 16:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Civ is ongevaarlijk ja![]()
Euhm, denk het niet.. Leuk feestje?
Ik geloof niet dat ik er ooit op een zaterdagavond geweest ben. Wat voor publiek & muziek moet ik aan denken?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
gewoon standaard zaterdagavond als ik de website mag geloven
geen ideequote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:02 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik er ooit op een zaterdagavond geweest ben. Wat voor publiek & muziek moet ik aan denken?
mmz, dat klinkt als veel vervelende mannen (sorry heren voor mijn generaliserend geheel)quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
geen ideehet is überhaupt mijn eerste keer in havana
muziek: classics, top40, dance, salsa, latin wat ik begrepen heb
vrienden van me hebben gevraagd of ik mee ging.... ik ga er namelijk niet heen voor de mannen. Hopelijk kan ik er wel leuke vrouwen spottenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:06 schreef nectarientje het volgende:
[..]
mmz, dat klinkt als veel vervelende mannen (sorry heren voor mijn generaliserend geheel)
Welke heeft ze gekocht? En een maandje is nog wel te overzien toch? Kun je als het nieuwtje er voor haar af is gaan zwaaien met je nieuwe telefoonquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef Flappekz het volgende:
Zoooooo, vandaag lekker in Naaldwijk geweest. Schoonpaps en zwager liepen de 10km daar.heeft meteen een nieuwe telefoon gekocht, een hele leuke
Ik wil zelf ook dolgraag een andere, maar ben zo verstandig geweest nog een maandje te wachten. Nu ben ik jaloers op GotC
Ze heeft nu een HTC Legend. Ik ga volgende maand voor de HTC Desirequote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:22 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Welke heeft ze gekocht? En een maandje is nog wel te overzien toch? Kun je als het nieuwtje er voor haar af is gaan zwaaien met je nieuwe telefoon
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze heeft nu een HTC Legend. Ik ga volgende maand voor de HTC Desire
Een vrouw naar mijn hartquote:Op zaterdag 27 maart 2010 15:18 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb me het schompes gezocht naar een tafeltje voor in de keuken, ben uiteindelijk maar naar de Karwei gefietst om hout te halen. Ik maak 'm zelf wel
Flaw in the plan: de accu van de boormachine is leegquote:
quote:
quote:
Ik zou nog even werken aan je image danquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:28 schreef Civilian het volgende:
En ik deed nog wel zo mijn best om als stoere gozer over te komen_!
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik zou nog even werken aan je image dan![]()
Het zou je ook niet passen. Hou het maar gewoon bij Civquote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:56 schreef Civilian het volgende:
Ben wel tevreden met m'n imageHeb 't zelf al niet zo op die stoere types, dus ben 't liever zelf ook niet
wedden dat jij niet zo geduldig ben als je je voor doetquote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:48 schreef GotC het volgende:
* GotC wacht geduldig tot telefoon is opgeladen
Ik ben geduldig aan het wachten tot juni.....dan mag ik mn HTC Touch namelijk het raam uit smijten en dan komt er weer gewoon een telefoon met knopjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 17:22 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ze heeft nu een HTC Legend. Ik ga volgende maand voor de HTC Desire
Ze is er idd al mee bezigquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
wedden dat jij niet zo geduldig ben als je je voor doet
Klopt als een busquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:21 schreef Marvelous het volgende:
[..]
wedden dat jij niet zo geduldig ben als je je voor doet
Je hele huis schoonmaken de dag voor een verjaardag? Is dat vrouwenlogica?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:40 schreef Lovechild het volgende:
Pfff, ging het huis een beetje feestklaar maken voor het vieren van de verjaardag van Oudste Zoon morgen, werd het per ongeluk de voorjaarsschoonmaak. Nog laaaaang niet klaar
Dat doen vrouwen nu eenmaal. Zo wist ik vroeger altijd wanneer mn oma op bezoek kwam als mn moeder plots alles ging schoonmaken en dweilen enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hele huis schoonmaken de dag voor een verjaardag? Is dat vrouwenlogica?
Opruimen, stofzuigen en toilet schoonmaken moest sowieso, anders durf ik geen visite binnen te latenquote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je hele huis schoonmaken de dag voor een verjaardag? Is dat vrouwenlogica?
Ja, das normaal...maar dat is natuurlijk nog lang geen grote schoonmaak, toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 19:57 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Opruimen, stofzuigen en toilet schoonmaken moest sowieso, anders durf ik geen visite binnen te laten
Nee, dat werd het nu dan ook per ongeluk. Omdat ik die dingen moest doen voor mogen en toen ben ik maar gewoon alles gaan aanpakken.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, das normaal...maar dat is natuurlijk nog lang geen grote schoonmaak, toch?
Wel altijd lekker, een schoon en fris huisquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:24 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nee, dat werd het nu dan ook per ongeluk. Omdat ik die dingen moest doen voor mogen en toen ben ik maar gewoon alles gaan aanpakken.
Ik kan daar ook altijd enorm van genieten! Ik vind alleen het schoonmaken zelf niet altijd even leuk.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef GotC het volgende:
Wel altijd lekker, een schoon en fris huis
Wij hebben alle 2 onze buien. Maar helaas komen die niet vaak genoeg voorquote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:26 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik kan daar ook altijd enorm van genieten! Ik vind alleen het schoonmaken zelf niet altijd even leuk.
Ik wil wel pics zien!!!!!!quote:Op zaterdag 27 maart 2010 20:25 schreef nectarientje het volgende:
Mijn tafeltje is bijna klaarGrondverf gaat vanavond niet meer lukken maar morgenochtend zeker wel!
Drukte is ook gewoon irritant.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
weer thuis... na 2,5 uur werd het te druk voor mij en werd erg opgefokt door alle duwtjes en ellebogen voor mijn kop.... tijd om te gaan ipv het te pushen (angststoornis) maar wel weer een persoonlijke overwinning voor Kz
Dat dus. En ik weet hoe volgestouwd de Havana kan zijn. Daar word je ook zonder angststoornis niet blij van.quote:
Eerst even grondverf. Hoewel ik vannacht ineens de ingeving kreeg om 'm te lakken. Het is (afgezien van wat dwarsbalkjes die ik uit hout dat ik al had liggen moest zagen omdat hoofdrekenen nu eenmaal niet mijn sterkste kant is) heel mooi blank houtquote:
Wat tof!quote:Op zondag 28 maart 2010 09:27 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als iedereen morgen voor mij zou willen duimen, ik ben keizenuwachtig en heb een belangrijke auditie!!!!!!
AAAAAHHH *stuitert gillend door het huis*
Van 9 tot 5 en als ik door de dag kom komen dinsdag en woensdag daar nog bij!quote:
Ah, ik moet tussendoor wel werken dus ik beloof geen fulltime duimsessie, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen!quote:Op zondag 28 maart 2010 09:43 schreef melanie_the_miss het volgende:
Van 9 tot 5 en als ik door de dag kom komen dinsdag en woensdag daar nog bij!![]()
![]()
*trilt*
Jullie mogen wel duimen in shiftsquote:Op zondag 28 maart 2010 09:56 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ah, ik moet tussendoor wel werken dus ik beloof geen fulltime duimsessie, maar ik zal kijken wat ik voor je kan doen!
Wat ben je ook een schat hequote:Op zondag 28 maart 2010 10:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jullie mogen wel duimen in shifts
quote:Op zondag 28 maart 2010 11:06 schreef MissMSX het volgende:
Als ik straks wakker genoeg ben om m'n duimen te vinden zal ik ze vast laten draaien
Bierquote:
Ik heb heel nerderig gegamedquote:Op zondag 28 maart 2010 11:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
mogguh civ, en wat heb jij allemaal gedaan op je zaterdagaaf?
Mja, dat spiegelen moet ik nog even iets aan doenquote:Op zondag 28 maart 2010 12:03 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX probeert foto te spiegelen in d'r hoofd
Netjes![]()
ooh! dat is een goed idee! Blijdorp?quote:Op zondag 28 maart 2010 12:16 schreef RATMEN het volgende:
Ik ga lekker naar de dierentuin zometeen.
Ben bang dat ze me er dan gaan houdenquote:
ja je hebt zoooo veel haargroei, je lijkt wel op een aapquote:Op zondag 28 maart 2010 12:36 schreef Civilian het volgende:
[..]
Ben bang dat ze me er dan gaan houden
echt daar ging mijn eetlustquote:Op zondag 28 maart 2010 12:43 schreef MissMSX het volgende:
In welk verblijf?
En over dieren gesproken. In de afgelopen 2 dagen heb ik al 3 keer letterlijk tranen met tuiten gelachen om dit filmpje:
Het getrompetter van die olifant ook![]()
Die arme olifantquote:Op zondag 28 maart 2010 12:47 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
echt daar ging mijn eetlust
wanneer gaan we bsg kijken?
quote:Op zondag 28 maart 2010 12:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die arme olifant
BSG? Als ik ze binnen heb. Wat nog wel even kan duren, want ik heb ze nog niet besteld. Kwam erachter dat in de box die ik wilde bestellen alleen de eerste helft van seizoen 4 zit
Andere reden zoeken om langs te komen dan maar.quote:
Yay iemand met een goede muzieksmaakquote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef StarGazer het volgende:
Beste Hagenezen
Per 1 juni a.s. ga ik Groningen verlaten en ben ik van plan om naar Den Haag te gaan. Ik ben nu op zoek naar een appartement. Kan iemand mij vertellen wat een beetje de leuke buurten zijn en hoe ik het beste kan zoeken? Ben een beetje aan het rondneuzen op funda en marktplaats, maar dat schiet niet echt op. Alvast bedankt.
Ik woon in centrum, bevalt mij primaquote:Op zondag 28 maart 2010 13:55 schreef StarGazer het volgende:
Beste Hagenezen
Per 1 juni a.s. ga ik Groningen verlaten en ben ik van plan om naar Den Haag te gaan. Ik ben nu op zoek naar een appartement. Kan iemand mij vertellen wat een beetje de leuke buurten zijn en hoe ik het beste kan zoeken? Ben een beetje aan het rondneuzen op funda en marktplaats, maar dat schiet niet echt op. Alvast bedankt.
Bedanktquote:Op zondag 28 maart 2010 14:07 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Yay iemand met een goede muzieksmaak![]()
Huur of koop? Misschien is www.duinzigt.nl wat qua huren?
hoe laat staat het avondeten klaar?quote:Op zondag 28 maart 2010 14:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik woon in centrum, bevalt mij prima
burgelijk om 18uurquote:
Wat eet je?quote:
Ja, je moet toch geld verdienen hequote:Op zondag 28 maart 2010 15:41 schreef Marvelous het volgende:
ja man... lig nu nog lekker op de bank onder een dekentje..!
zo weer werken..
ja dat klopt, de zondag valt altijd zo tegen na een drukke vrijdag en zaterdag! dan lijkt en geen eind aan de werkdag te komenquote:
Dat is ook wel erg saai..quote:Op zondag 28 maart 2010 15:45 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ja dat klopt, de zondag valt altijd zo tegen na een drukke vrijdag en zaterdag! dan lijkt en geen eind aan de werkdag te komen
Hahaha, ja dat doe je zelf!! moet ik je helpen met dat ding als hij er is?quote:Op zondag 28 maart 2010 15:48 schreef Flappekz het volgende:
Wij geven het geld hier alleen maar uit....net die xtreamer besteld
Je mag altijd komen, zelfs als je niet hoeft te helpenquote:Op zondag 28 maart 2010 16:03 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Hahaha, ja dat doe je zelf!! moet ik je helpen met dat ding als hij er is?
Idd, gezelligquote:Op zondag 28 maart 2010 16:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Je mag altijd komen, zelfs als je niet hoeft te helpen
Ik denk roerbak zooi hahaquote:
De meet van 1 mei? Jaquote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik denk roerbak zooi haha
zo weer thuis.... gelijk ff 2 nieuwe blu rays gekocht
zal ik misschien maar meegaan naar de meet?? waarschijnlijk ben ik die dag vrij
quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
zal ik misschien maar meegaan naar de meet?? waarschijnlijk ben ik die dag vrij
Ik geef wel een seintje als ie binnen isquote:Op zondag 28 maart 2010 16:16 schreef Marvelous het volgende:
ik zal wel langskomen! 1 mei lukt me nog niet best om vrij te krijgen... heb sluitdienst
Ik ookquote:Op zondag 28 maart 2010 18:09 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik hou van nieuwe telefoons
Ik heb gewoon wat vlees gepakt, en mexicaanse roerbak melange, beetje zoetzure saus en tada.... avond eten gemaakt
vlees was wat minder, misschien al te lang in de vriezer gelegenquote:Op zondag 28 maart 2010 18:13 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik ookAlles uitzoeken, constante verbazing over wat dat ding allemaal kan enzo
Lekker!
Dat duurde te lang. Nu maar bij de Haagse Kluis gegeten.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog nooit geweest, weet alleen dat ik binnenkort wel weer zin heb in chocolade taart van cafe rootzquote:Op zondag 28 maart 2010 18:37 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat duurde te lang. Nu maar bij de Haagse Kluis gegeten.
nou om 3 uur vond ik het maar winderig en koudquote:
Tussen half 12 en 1 ook....stond ik daar in mn korte broekie en mn shirtjequote:Op zondag 28 maart 2010 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
nou om 3 uur vond ik het maar winderig en koud
Daar heb ik wel al vaker gegeten, maar nog nooit chocoladetaart.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
nog nooit geweest, weet alleen dat ik binnenkort wel weer zin heb in chocolade taart van cafe rootz
dies zeker aan te raden.... veeel chocolade en heeeeel machtig haha. Misschien donderdagavond of vrijdag overdag met een vriendin een stukje halenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar heb ik wel al vaker gegeten, maar nog nooit chocoladetaart.
* MissMSX noteert in agenda en gaat vanachter een krant zitten gluren...quote:Op zondag 28 maart 2010 19:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dies zeker aan te raden.... veeel chocolade en heeeeel machtig haha. Misschien donderdagavond of vrijdag overdag met een vriendin een stukje halen
Je mag me natuurlijk ook gewoon PM'en en vragen of ik met jou ga, best kans dat ik JA roepquote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX noteert in agenda en gaat vanachter een krant zitten gluren...
Ik denk dat je spijt krijgt als je me zietquote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je mag me natuurlijk ook gewoon PM'en en vragen of ik met jou ga, best kans dat ik JA roep
Ik ben daar helemaal niet bekend, maar denk dat die Kielstraat dan ook wel sneel eenrichtinfsverkeer zal wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Jill-RMC het volgende:
Sjeesh wat een stel planologische sukkels daar bij de gemeente. Nu is de Wantstraat ineens eenrichtingsverkeerZullen de mensen in de Kielstraat ook leuk vinden al dat extra doorgaande verkeer.
Ik werk op schiphol.... ik schrik nergens meer vanquote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik denk dat je spijt krijgt als je me ziet
Wat doe je daar dan dat je nergens meer van schrikt?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik werk op schiphol.... ik schrik nergens meer van
Intern onderzoekquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat doe je daar dan dat je nergens meer van schrikt?
Visiteren!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef MissMSX het volgende:
mensen lastig vallen met irritante vragen, bevallen die mij niet gaan we die apart fouilleren... en ja soms zie ik dan een doos voorbij komen van een harige nigeriaanse ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 19:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
mensen lastig vallen met irritante vragen, bevallen die mij niet gaan we die apart fouilleren... en ja soms zie ik dan een doos voorbij komen van een harige nigeriaanse ofzo
Onderschat Miss niet.quote:
Ik hoop dat je goed betaald krijgtquote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mensen lastig vallen met irritante vragen, bevallen die mij niet gaan we die apart fouilleren... en ja soms zie ik dan een doos voorbij komen van een harige nigeriaanse ofzo
Bij mijn harige flamoes is Bob Ross kaal te noemenquote:
Geen idee waar 't over gaat, maar dit klinkt al goor!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mijn harige flamoes is Bob Ross kaal te noemen
voor de hoeveelheid werk die ik verzet, niet slechtquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Bij mijn harige flamoes is Bob Ross kaal te noemen
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
met het hopen dat het bij een patient wasquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef GotC het volgende:
[..]Ah..wel vies altijd
![]()
Keek vd week voor 1 mee met katheteriseren, m'n begeleider helemaal alles opzij trekken, zaklamp erin schijnen (bij een patiënte he)
Het is sowieso al geen pretje weet ik uit betrouwbare bronquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef zeemonster het volgende:
Dat zal voor de patient een pretje zijn geweest ..
van tevoren gevraagd uiteraardquote:Op zondag 28 maart 2010 20:48 schreef zeemonster het volgende:
Dat zal voor de patient een pretje zijn geweest ..
* Civilian ookquote:
veeeeeeeel te vroeg.... en dan is dit nog uitslapenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:44 schreef Civilian het volgende:
[..]
* Civilian ook
Morgen gaat de wekker weer veel te vroeg
heerlijk is dat!quote:Op maandag 29 maart 2010 08:03 schreef Flappekz het volgende:
Altijd lekker om op maandagochtend op je werk te komen en allemaal verschillende problemen aan te treffen
Mensen hebben duidelijk moeite met rijden vandaag. Utrechtsebaan ook boem.quote:Op maandag 29 maart 2010 08:52 schreef Jill-RMC het volgende:
Hoopt dat niemand langs de A4 thv Leiden moet, dat is een behoorlijk zooitje na een ongeluk.
Mooie planning zegquote:Op maandag 29 maart 2010 10:08 schreef Marvelous het volgende:
* Marvelous gaapt...
vannacht gewerkt, heel even geslapen en heb over 50 min een afspraak in het ziekenhuis... dat ga ik niet redden...
Good morning all!
ha.. zeg dat wel... maar je hebt het tegenwoordig niet zelf meer voor het zeggen bij mch westeinde...quote:
Dan zou ik vanmiddag nog maar een paar uurtjes slaap meepakken....Dus als jij bij MCH zegt dat je niet 's morgens wilt vanwege nachtdienst, hebben ze er schijt aan?quote:Op maandag 29 maart 2010 10:17 schreef Marvelous het volgende:
[..]
ha.. zeg dat wel... maar je hebt het tegenwoordig niet zelf meer voor het zeggen bij mch westeinde...
gelukkig mag ik komende nacht weer werken...
euhm, weet ik niet... ik weet wel dat je zelf geen afspraak meer kon maken en dat je gewoon een brief thuis gestuurd kreeg!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:21 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan zou ik vanmiddag nog maar een paar uurtjes slaap meepakken....Dus als jij bij MCH zegt dat je niet 's morgens wilt vanwege nachtdienst, hebben ze er schijt aan?
Volgende keer als je zo'n brief krijgt moet je meteen ff bellen joh. Kunnen ze vast wel wat regelenquote:Op maandag 29 maart 2010 10:23 schreef Marvelous het volgende:
[..]
euhm, weet ik niet... ik weet wel dat je zelf geen afspraak meer kon maken en dat je gewoon een brief thuis gestuurd kreeg!!
vorige keer belde me arts me op om 9 uur en vroeg waar ik bleef, ik wist niet eens dat ik een afspraak had
Da's wel erg kortquote:Op maandag 29 maart 2010 11:18 schreef CaLeX het volgende:
Weekendje maar, donderdagavond heen en zondagavond terug met de bus.
44 mensen die elkaar allemaal viaviavia kennen.
over 3 maanden weer... ben nu net terug, even bij de ouwe luitjes langs!!quote:Op maandag 29 maart 2010 10:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgende keer als je zo'n brief krijgt moet je meteen ff bellen joh. Kunnen ze vast wel wat regelen
Haha ja, zonder stickers kan je niks daarquote:Op maandag 29 maart 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
Huh? Wat een rare handelswijze.
Ik vind het al belachelijk dat we in het rode kruis altijd met van die stickers rond moeten zeulen en dat je op je flikker krijgt als je je stickers bent vergeten. Voor elke scheet die je laat moeten ze een sticker hebben. Kansloos gedoe
Daar?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:16 schreef GotC het volgende:
[..]
Haha ja, zonder stickers kan je niks daarMja, liever dat dan ponskaartjes+stickers, zoals in RdGG in Delft
die stickers gebruiken ze ook bij Leyenburgquote:Op maandag 29 maart 2010 10:34 schreef MissMSX het volgende:
Huh? Wat een rare handelswijze.
Ik vind het al belachelijk dat we in het rode kruis altijd met van die stickers rond moeten zeulen en dat je op je flikker krijgt als je je stickers bent vergeten. Voor elke scheet die je laat moeten ze een sticker hebben. Kansloos gedoe
Voor formulieren hebben ze stickers nodigquote:Op maandag 29 maart 2010 13:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
die stickers gebruiken ze ook bij Leyenburg![]()
idd voor alles wat je moet doen moet je weer zo'n sticker inleveren. Snap ook niet dat ze daar geen pasjes/ponsplaatjes voor gebruiken..
waarom dan geen ponsplaatjes.. Die kan je ook voor formulieren gebruiken.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Voor formulieren hebben ze stickers nodig.
Oja wacht...je zit niet op je werk nuquote:Op maandag 29 maart 2010 13:20 schreef GotC het volgende:
[..]
Het rode kruis? Wat ze zei? Scherp blijven jij
Is dat zo? Nja dan vind ik t ook gekquote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef Civilian het volgende:
[..]
waarom dan geen ponsplaatjes.. Die kan je ook voor formulieren gebruiken.
De gegevens van t plaatje kan je zo op een formulier drukken
Hier nog iemand die wel een kopmassage kan gebruikenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
Middagjes!
wil wil mij een hoofdmassage geven??
Dan kunnen jullie elkaar een dienst bewijzenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:08 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hier nog iemand die wel een kopmassage kan gebruiken
Ook niet aan koffiekoppen?quote:
Tjonge jonge jonge, flauwer ken gewoon niet!quote:
Je bedoelt:quote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef MFE15 het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge, flauwer ken gewoon niet!
Pfff, ik weet het allemaal niet meer... ze wil nu weer alles op alles zetten om alles goed te laten komen!quote:Op maandag 29 maart 2010 13:52 schreef Lovechild het volgende:
Hee Marvelous, hoe gaat het nu met het ludduvedu enzo?
Tja dan is het natuurlijk de vraag of je dat zelf (nog) wilt en of het nog kán, of er niet teveel schade is zeg maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:58 schreef Marvelous het volgende:
[..]
Pfff, ik weet het allemaal niet meer... ze wil nu weer alles op alles zetten om alles goed te laten komen!
Met mijn geluk heb ik alleen maar moeilijke vriendinnen gehad
Ik moest lachen. En toen mijn kinderen kwamen meekijken weerquote:Op maandag 29 maart 2010 16:24 schreef MFE15 het volgende:
[..]
Tjonge jonge jonge, flauwer ken gewoon niet!
En terecht, het is ook gewoon grappig. Wat vonden de kinderen ervan?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Lovechild het volgende:
Ik moest lachen. En toen mijn kinderen kwamen meekijken weer
Die vatten het niet helemaal.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En terecht, het is ook gewoon grappig. Wat vonden de kinderen ervan?
Ik zie het net op MSNquote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik ben door de 1e ronde!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Morgen en overmorgen weer
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
* Civilian juicht vrolijk meequote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:40 schreef melanie_the_miss het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer eens met rechts te rukken dat scheeltquote:Op maandag 29 maart 2010 21:19 schreef Flappekz het volgende:
Feli MtM![]()
![]()
Net terug van fysio....problemen in mn linkerschouder vermoedelijk door................computeren
Goed idee, ga het meteen proberenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Probeer eens met rechts te rukken dat scheelt
Sowieso gewoon van tijd tot tijd afwisselen.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Probeer eens met rechts te rukken dat scheelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |