Hou eens op, ik denk in plaatjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Net iets inderdaad. Bevallen is als een bowlingbal door een rietje persen
, na dertig is het als een bowlingbal door een hoelahoep
Shit , wie wil voor mij een nieuw topic aanmaken ... zit op mijn mobieltje te Fok!en en ben niet thuis..
Vroegâh was alles betâhhhhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef 4-elements het volgende:
Met mijn naam erbij (zoals vroegâh) zou de OP veel mooier zijn...
Probeer je dan maar geen visuele voorstelling te maken van mijn laatste post van het vorige topicquote:
t-t-t-t-t-t-t-t-te laatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Probeer je dan maar geen visuele voorstelling te maken van mijn laatste post van het vorige topic
Je bedoelt toen a_a nog geen moderator was?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je bedoelt toen a_a nog geen moderator was?
En ik ga ff langs de pinautomaat, anders wordt t geen pokeren pour moiquote:
Ik heb het OP-document aangepastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef 4-elements het volgende:
Met mijn naam erbij (zoals vroegâh) zou de OP veel mooier zijn...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
oh bah, een halve afspraak waar ik me stiekem al wat op had verheugd gaat niet door. En dat is natuurlijk wel het risico van een halve afspraak maar leuk is anders
Ik heb de wiki aangepast.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoor het wel als ik er een nieuwe OP in moet zetten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
oh bah, een halve afspraak waar ik me stiekem al wat op had verheugd gaat niet door. En dat is natuurlijk wel het risico van een halve afspraak maar leuk is anders
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het OP-document aangepast
Ik zal eens kiek'n of ik de fok wiki kan aanpassen. Gooi ik de oude OP-tekst eruit en de nieuwe erin. Iemand bezwaar?
Lush.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef GotC het volgende:
Iedereen veel plezier met tripjes naar Engeland, bioscopen, pokeren..alles!
Ik zit lekker met een Lush gezichtsmasker op de bank
Ik heb een tijdje een hele fijne shampoobar gehad, tot ze iets veranderden aan de ingrediënten.. Kon net zo goed een bosje stro op m'n hoofd plakken. Sindsdien kom ik er eigenlijk niet meer.quote:
Dat is wel zondequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje een hele fijne shampoobar gehad, tot ze iets veranderden aan de ingrediënten.. Kon net zo goed een bosje stro op m'n hoofd plakken. Sindsdien kom ik er eigenlijk niet meer.
Niet zo tegen mijn verkapte TVP.quote:
Damn, dat zat ik echt 5 minuten geleden ook te bedenkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:24 schreef nectarientje het volgende:
Vinden jullie die banner met dat lammetje ook zo freaky? Dat beest kijkt zo eng vind ik
Woonachtig in de buurt van de Dierenselaan? Wibra was schijnbaar overvallen en ze zochten de sneue overvallers met een heli. Echt wie gaat er een Wibra overvallen.....sjees neem de Zeeman en Action dan ook meteen mee :Squote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:09 schreef nectarientje het volgende:
Iemand enig idee waarom er een politiehelikopter boven mijn huis cirkelt?
Oh echt joh! Er zitten daar toch wel betere zaken om te overvallen jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:
Woonachtig in de buurt van de Dierenselaan? Wibra was schijnbaar overvallen en ze zochten de sneue overvallers met een heli. Echt wie gaat er een Wibra overvallen.....sjees neem de Zeeman en Action dan ook meteen mee :S
Ik wacht nog steeds ZEER ONGEDULDIG op m'n seizoen 3quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:38 schreef nectarientje het volgende:
oh, ik vind het net een uitgestoken oog lijken![]()
Verdorie, ik had even iets van snaai moeten halen.. Ik heb alle seizoenen van Dexter op mn laptop staan nu.
Als je mazzel hebt, gaat hij genoeg geld winnen vanavond om 'm legaal te kopen voor jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef GotC het volgende:
Ik wacht nog steeds ZEER ONGEDULDIG op m'n seizoen 3
Hm en ik op mijn 1e dvd van seizoen 2 (en inmiddels ook de rest...).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds ZEER ONGEDULDIG op m'n seizoen 3
M'n schoonvader heeft m ook, maar die is m nog aan t kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:32 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Als je mazzel hebt, gaat hij genoeg geld winnen vanavond om 'm legaal te kopen voor jeEn anders heb ik 'm ook
Welke dvd mis je dan?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 23:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Hm en ik op mijn 1e dvd van seizoen 2 (en inmiddels ook de rest...).
Seizoen 1 en 2 zijn me gebrachtToen bleek er een dvd te ontbreken en het wil maar niet lukken om die in mijn bezit te krijgen.
quote:
De eerste van seizoen twee.quote:
Hier in de buurt zijn al een aantal inbraken kort achter elkaar geweest , de Lidl is overvallen . Gaat fijn zo.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 22:21 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Woonachtig in de buurt van de Dierenselaan? Wibra was schijnbaar overvallen en ze zochten de sneue overvallers met een heli. Echt wie gaat er een Wibra overvallen.....sjees neem de Zeeman en Action dan ook meteen mee :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |