Hou eens op, ik denk in plaatjesquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:26 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Net iets inderdaad. Bevallen is als een bowlingbal door een rietje persen
, na dertig is het als een bowlingbal door een hoelahoep
Shit , wie wil voor mij een nieuw topic aanmaken ... zit op mijn mobieltje te Fok!en en ben niet thuis..
Vroegâh was alles betâhhhhquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef 4-elements het volgende:
Met mijn naam erbij (zoals vroegâh) zou de OP veel mooier zijn...
Probeer je dan maar geen visuele voorstelling te maken van mijn laatste post van het vorige topicquote:
t-t-t-t-t-t-t-t-te laatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:36 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Probeer je dan maar geen visuele voorstelling te maken van mijn laatste post van het vorige topic
Je bedoelt toen a_a nog geen moderator was?quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:37 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je bedoelt toen a_a nog geen moderator was?
En ik ga ff langs de pinautomaat, anders wordt t geen pokeren pour moiquote:
Ik heb het OP-document aangepastquote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:34 schreef 4-elements het volgende:
Met mijn naam erbij (zoals vroegâh) zou de OP veel mooier zijn...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
oh bah, een halve afspraak waar ik me stiekem al wat op had verheugd gaat niet door. En dat is natuurlijk wel het risico van een halve afspraak maar leuk is anders
Ik heb de wiki aangepast.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik hoor het wel als ik er een nieuwe OP in moet zetten
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:47 schreef nectarientje het volgende:
oh bah, een halve afspraak waar ik me stiekem al wat op had verheugd gaat niet door. En dat is natuurlijk wel het risico van een halve afspraak maar leuk is anders
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik heb het OP-document aangepast
Ik zal eens kiek'n of ik de fok wiki kan aanpassen. Gooi ik de oude OP-tekst eruit en de nieuwe erin. Iemand bezwaar?
Lush.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:02 schreef GotC het volgende:
Iedereen veel plezier met tripjes naar Engeland, bioscopen, pokeren..alles!
Ik zit lekker met een Lush gezichtsmasker op de bank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |