hehequote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik sta toch soms wel stom te kijken hoeveel er hier in de buurt is
Lekker rustig buiten kunnen zitten is ook wel fijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:31 schreef AskMe het volgende:
[..]
hehemoet ook wel om het leuk te houden toch
Ja precies, dat moet ook kunnenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Lekker rustig buiten kunnen zitten is ook wel fijn
Buiten Assen ben ik nog nooit boven de rivieren gekomen.quote:
Geen smog als je in de tuin zitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:33 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daarom ook liever buiten de randstad
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Buiten Assen ben ik nog nooit boven de rivieren gekomen.
Had trouwens geëdit wat ik er mee kanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:34 schreef AskMe het volgende:
[..]
Naar leek is voor mij 2 uur met de auto
Naja. Dat was lichtelijk overdrevenquote:
Wel interessantquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Jep, er naast. Al eens geweest?
[..]
Hanzehogeschool.
Wat ik ermee kan is bij het UWV werkbegeleider worden, jobcoaching. Juridisch adviseur bij diverse instellingen waar mensen met vragen komen - juridisch loket, Unive rechtsbijstand. Ook zijn er mogelijkheden bij de politie.
Werk/jobcoaching of arbeidsrechtelijke instelling zoals een vakbondquote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:36 schreef AskMe het volgende:
[..]
Wel interessantbrede mogelijkheden ook , waar gaat je voorkeur naar uit, of heb je nog een tijdje om over na te denken?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Werk/jobcoaching of arbeidsrechtelijke instelling zoals een vakbond
Kom je vaak in Eindhoven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Naja. Dat was lichtelijk overdreven. Maar daar komt het zo ongeveer wel op neer. Zo vaak kom ik niet in A'dam / R'dam / Utrecht.
Bijna wekelijks.quote:
Ik ben vorig jaar naar zo'n soort Kermis in Eindhoven geweest, en 's avonds waren er toen live optredens en DJ'squote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |