Lol oeps.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
ODD op unibet voor Stroeve 01:00
Nelson, R
-
Struve, Stroeve 1,30 3,20
Heb er maar 100 euro op gezet, maakt het kijken morgen toch iets spannender
http://www.oddschecker.co(...)an-struve/win-market
3.2 is blijkbaar de best odd all around
Timmehhh gooit er nog een ¤100,- op, nu dus ¤200 op Stroeve, go Stefan! WTF unibet heeft de odds ofline gehaald ofzo, kan er niet nog een 100 opzetten![]()
quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef Johan_Haas_ het volgende:
ODD op unibet voor Stroeve 01:00
Nelson, R
-
Struve, Stroeve 1,30 3,20
Heb er maar 100 euro op gezet, maakt het kijken morgen toch iets spannender
http://www.oddschecker.co(...)an-struve/win-market
3.2 is blijkbaar de best odd all around
Timmehhh gooit er nog een ¤100,- op, nu dus ¤200 op Stroeve, go Stefan! WTF unibet heeft de odds ofline gehaald ofzo, kan er niet nog een 100 opzetten![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bla Bla Bla :P
Dit was niet om zogenaamd te showen dat ie niets doet, maar dat ie wel humor heeft... Had ik er bij kunnen zetten, maar was ik vergetenquote:Op woensdag 31 maart 2010 23:12 schreef roepdeman het volgende:
Ik begrijp je punt wel, maar come on je weet zelf ook wel dat hij een babbelaar is en dat dit niet zijn training is. Nelson is zichzelf in the picture aan het zetten, net zoals een Rampage dat doet. Dat hij er niet getraind uitziet tsja... Laat Struve hem de bek snoeren met een paar goede stoten en dan weet hij ook weer waar hij staat.
Ook als mensen heel gespierd zijn, uiterlijk zegt niet alles, dat heeft MMA zo onderhand wel bewezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:33 schreef McGilles het volgende:
Kenny Florian vs Takanori Gomi
Rear naked choke in ronde 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dana weer typisch met een grote mond en niemand laten uitpratenquote:Op donderdag 1 april 2010 10:35 schreef Blackviper het volgende:
Debat tussen Dana en Ariel over fedor
Hier.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:58 schreef n00cL30n het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder wou ik trouwens zeggen dat ik diep respect heb gekregen voor Hardy, hoe hij uit die onmogelijke posities ontsnapte is mij een raadsel, het lijkt er dan ook op dat zijn arm nog heel is.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
Die neus was inderdaad ziekquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:27 schreef Unstoppable het volgende:
Dat was wel de meeste "gebroken" gebroken neus die ik gezien heb (in TUF)![]()
Wel paar nasty shots to the back of the head
quote:Op donderdag 1 april 2010 14:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Verder wou ik trouwens zeggen dat ik diep respect heb gekregen voor Hardy, hoe hij uit die onmogelijke posities ontsnapte is mij een raadsel, het lijkt er dan ook op dat zijn arm nog heel is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze fight wil ik in de zomer toch zekers gaan zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Knowledge is power, use it wisely.
TRU-Bandstemmenontcijferaar 2010
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |