We waren lekker aan de gang jaquote:
Ik bijt je eikel eraf.quote:
Hoi meisje dat zich verveeltquote:
Ik zeg doen.quote:
Hojquote:
users die overal worden uitgekotstquote:
Dat dus.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
users die overal waardering uitlokken
Hoi poesjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Dan lach ik 'm keihard uit.
Inderdaad.quote:
Ik trap je kut op je rug.quote:
Ik ben wegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Zelfs met zijn eikel eraf heeft eze nog een grotere I-penis dan jij. Dat is dus de goden verzoeken, hem dan uitlachen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Dan bijt ik jouw toompje door.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Ik zeg doen.
Alsof je daar ooit in de buurt komt met je mond.quote:
Fixed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:09 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zelfs met zijn eikel eraf heeft eze nog een grotere penis dan jij. Dat is dus de goden verzoeken, hem dan uitlachen.
Ik was je ballen met accuzuurquote:
quote:
Je weet maar nooit. We hebben een date in juni he.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Alsof je daar ooit in de buurt komt met je mond.
Zodat je hem er makkelijk in kan hangen, zonder dat je tegen haar kop aan moet kijken?quote:
Anyonequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand die hier van bioscoop(bonnen) houdt?
quote:
Dus? Dan blijft m'n broek aan. Tenzij ik naar de WC ga.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. We hebben een date in juni he.
quote:
quote:
Ik heb een schattig neukhoofd anders schijnt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zodat je hem er makkelijk in kan hangen, zonder dat je tegen haar kop aan moet kijken?
Geylquote:
Jij snapt hemquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zodat je hem er makkelijk in kan hangen, zonder dat je tegen haar kop aan moet kijken?
Als je mijn quote edit kijkt welquote:
GHBquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Dus? Dan blijft m'n broek aan. Tenzij ik naar de WC ga.
Heil Strontquote:
Kom je je met ons vervelen?quote:
Jep een beetje kwaliteit is welkomquote:
Iedereen is welkom.quote:
Spam, PiRANiA?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:10 schreef PiRANiA het volgende:
Iemand die hier van bioscoop(bonnen) houdt?
Dan drink ik wel niks de hele avond. En hou ik m'n mond dicht.quote:
Ik rijt je buik open, zodat je je eigen darmen kan neuken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Geyl
Ik trap de voering uit je kut.
Nu moet ik denken aan een van de livesets.quote:
o...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat klinkt machtig mooi, maar het is zo verkeerd.
Vindt ie dat wel erg, als jij het alternatief bent?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik rijt je buik open, zodat je je eigen darmen kan neuken.
Slaaf.quote:
Darmen kunnen niet pijpen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:15 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Vindt ie dat wel erg, als jij het alternatief bent?
Ik ga je waterboarden, terwijl je naar de 3J's luistert, en genomen wordt door Jan Smit.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik rijt je buik open, zodat je je eigen darmen kan neuken.
Gaaan we dan schnitzels eten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zullen we een staatsgreep plegen ?
Verzorg mijquote:
Dan loop ik wel in poep te roerenquote:
Wat zijn jullie toch zo heerlijk creatief samenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga je waterboarden, terwijl je naar de 3J's luistert, en genomen wordt door Jan Smit.
Hoiquote:
Ik neuq je zacht en teder.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga je waterboarden, terwijl je naar de 3J's luistert, en genomen wordt door Jan Smit.
Je eigen, wel te verstaan.quote:
moet je poepen?quote:
Nee, ik.quote:
Oh.quote:
quote:
Ik voel een schnitzelmeet aankomenquote:
Doe maar harsen dan. Voor je mijn benen openscheert.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:19 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik zal voortaan je benen scheren
Ik geef je. Voorzichtig.quote:
doen!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een schnitzelmeet aankomen
Bij alex thuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben best goed hoor !quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Doe maar harsen dan. Voor je mijn benen openscheert.
Ik bedrijf de liefde met je, onder de sterrenhemel.quote:
Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoiquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Inderdaadquote:
dat kunnen we Bastet niet aandoen.quote:
weet je het zeker?quote:
Vleeschmeet?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
dat kunnen we Bastet niet aandoen.
[..]
weet je het zeker?
steak met 3 kazen?quote:
Die schnitzelfs met kaas zijnquote:
Gewoon verkrijgbaar in de supermarkt, bij Deen liggen ze altijd tussen de (vegetarische) vleesvervangers.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die schnitzelfs met kaas zijnMet alleen kaas ken ik niet
1 blok kaas is al veel... nee, dan 3 hele kazenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
1 blok kaas is al veel... nee, dan 3 hele kazen
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mexicaans. Ze is niet mexicaans maar kan heerlijk koken.
klinkt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die moeder of t eten?quote:
gmthquote:
PINGWINGquote:
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeekquote:
3KEERNIXquote:
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeek
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan kokenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekendquote:
hier ookquote:
en lukt dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekend
Ik ookquote:
ze heeft last van haar hormonen. Dus ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik en mijn collega's hebben haar al genoeg geplaagd vandaag hihi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
3KEERNIX
[..]
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan koken
Dat lukt uitstekendquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk ;t niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
Nee mijn moeder heeft geen baardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetjequote:
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetje
En die wil je niet met ons fokkertjes delenquote:
Wanneer ga je eens voor mij koken?quote:
alleen IRL, als ik voor ze kook.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons fokkertjes delen![]()
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens voor mij koken?
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.![]()
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Ik kom er net achter dat een van mijn homies met Zanger Bob in een film heeft gespeeld![]()
Dan ook geen mexicaans eten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.
oke gevalletje van i could tell you but then i have to kill youquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen IRL, als ik voor ze kook.
BOH! Die word nu zoooo populair!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Ik kom er net achter dat een van mijn homies met Zanger Bob in een film heeft gespeeld![]()
Aan de andere kant, m'n homie staat nu wel op IMDBquote:
of gevalletje 'wanneer kom je eten?' *hint*quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke gevalletje van i could tell you but then i have to kill you
Op zich. Binnenkort komt er een reclame iets op het Rembrandsplein te hangen, waar hij ook in voorkomt.quote:
zal even nakijken wanneer ik kan agenda ligt thuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
of gevalletje 'wanneer kom je eten?' *hint*![]()
daar zou ik dood nog niet willen hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich. Binnenkort komt er een reclame iets op het Rembrandsplein te hangen, waar hij ook in voorkomt.
De 14e is toch al in aantocht?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat meissie 13 kinderen heeft gekregen?
wat mij doet denken aan de geweldige film Black Snake Moanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Officer Crabtree zou zeggen:
Good moaning!
Meissie heeft 13 kinderen in 1 keer gekregen knap he.quote:
pastte ze nog wel door de deur ofzo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Meissie heeft 13 kinderen in 1 keer gekregen knap he.
Van die 14e weet ik niks van af
ja hoor maar ze was wel heel dik heb ik gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
pastte ze nog wel door de deur ofzo?
Count me inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.
Count me outquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een anaconda als waakslang
[ afbeelding ]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terugquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Een slangetje van een meter of 6 a 8 boezemt ook angst in. Zelfde effect dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terug
Bang voor slangen, ja?quote:
hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terug
Neuj ik draai die anaconda wel ff z'n nek omquote:
Tot je zelf de tuin in moet en niet meer terug komtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een slangetje van een meter of 6 a 8 boezemt ook angst in. Zelfde effect dus
[..]
Bang voor slangen, ja?
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.![]()
Waar wil je die laten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn nieuwe huisquote:
Die leegstaande doos aan de waterkant?quote:
Moet je eerst gaan verhuizen.quote:
Yordi komt dus niet bij jou logerenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Was daar ooit sprake van?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die leegstaande doos aan de waterkant?
Mjah, eerst eens horen waar het isquote:
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonenquote:
Knuffeldinoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?quote:
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that is
[..]
Mjah, eerst eens horen waar het is
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonen
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 3persoons bad he?
Is goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelen
Niet mijn Henk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.quote:
quote:
Nee je mag hem wel een weekendje hebbenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.
Ik zag ;t jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wilde weer naar Serpo, maar die is nog dicht
Huppelkind voor mij alleenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je mag hem wel een weekendje hebben![]()
Heb ik ook rust
Ik denk dat ik dat niet ga overlevenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Met bubbels?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?
Ik heb al een bad met bubbels, doe eens anders.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga overleven
[..]
Met bubbels?
A la jacuzzi?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:47 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb al een bad met bubbels, doe eens anders.
Hmm vlissingen daar heb ik raph wel eens opgehaald, heb toen anderhalf uur rondjes om breda geredenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zag ;t jaEr zit in Vlissingen ook zo;n ding he, maar dat is ver weg.
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga overleven
[..]
Met bubbels?
Ligbad met bubbels a la jacuzzi ja.quote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm vlissingen daar heb ik raph wel eens opgehaald, heb toen anderhalf uur rondjes om breda gereden
Toen had ik net 2 weken een autoquote:
quote:
JAquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Dat is nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef Gotrick het volgende:
Wat? een topic met vrouwelijk schoon in jurken?!
Kan best geil zijn hoor, zo´n middeleeuws model jurk bvb, met zo´n ingebouwd korset dat de tette omhoog duwtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is nietdan is er teveel bedekt
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jij en ik
[ afbeelding ]
Raph
en Bart maar in een spoiler
Krijg een ziekteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
YOU LOVE ME!!quote:
Sowieso corsettenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:00 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Kan best geil zijn hoor, zo´n middeleeuws model jurk bvb, met zo´n ingebouwd korset dat de tette omhoog duwt
Dat of mooiboy?quote:
Dan maar mooiboyquote:
Lekker Bartjequote:
Worstquote:
Nog proficiat met je verjaardagquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef naatje_1 het volgende:
Hallo
Verdomme, je hebt me doorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
Explosieve tieten nieuw wapen Al Qaida
Wauw
Wat is het doel nou van al die zelfmoordaanslagenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:13 schreef Ezechielk het volgende:
Explosieve tieten nieuw wapen Al Qaida
Wauw
Dankjequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nog proficiat met je verjaardag
Ha, 16-jarige.quote:
hemel met 72 maagden ofzoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Wat is het doel nou van al die zelfmoordaanslagen
Echt achterlijk volk.
En, is het breezer halen al gelukt?quote:
Jongeh, mijn hersenen moeten wel een tijdje goed blijven nogquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En, is het breezer halen al gelukt?
Alcohol doet niets bijzonders met water en placentavocht hoor?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jongeh, mijn hersenen moeten wel een tijdje goed blijven nog
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alcohol doet niets bijzonders met water en placentavocht hoor?
Altijd.quote:
Wel met vruchtwater?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alcohol doet niets bijzonders met water en placentavocht hoor?
Patat.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:33 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Friet
Rijst moet je eten !
Ik wil ookquote:
Waarom?quote:
Zo klopt hij.quote:
Het is patat.quote:
En waarom moet hij rijst eten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar je moet rijst eten en geen friet/patat
Waarom rijst in plaats van patat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Maar je moet rijst eten en geen friet/patat
Die zeggen wel meer rare dingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
De mensen die het hebben uitgevonden zeggen friet.
Patat is ook lekker. En ook gezond.quote:
Ik krijg er een dik gevoel vanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Patat is ook lekker. En ook gezond.
quote:Supporters van Ajax zijn onder voorwaarden welkom bij de bekerfinale tegen Feyenoord in de Rotterdamse Kuip eind april. Dat heeft burgemeester Ahmed Aboutaleb vandaag besloten. Als voorwaarde stelt Aboutaleb wel dat de geplande aanvangstijd, 18.00 uur, van het duel wordt vervroegd.
Daarnaast wil Aboutaleb nog overleggen over het aantal supporters dat bij de wedstrijd aanwezig mag zijn. Beide clubs mogen evenveel supporters 'meenemen'. "De politie moet aangeven hoeveel supporters zij kan managen," aldus Aboutaleb. Het besluit van de Rotterdamse burgemeester komt er overigens na overleg met Lodewijk Asscher, waarnemend burgemeester in Amsterdam, en de Rotterdamse politie en justitie. De KNVB is vandaag op de hoogte gesteld.
Amsterdam en Rotterdam hebben na ongeregeldheden besloten dat de fans van uitpartij als Ajax en Feyenoord in de competitie tegen elkaar spelen de komende vijf jaar niet welkom zijn. Voor de bekerfinale wordt er nu een uitzondering gemaakt.
Ha Ha Eze, in your facequote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:37 schreef the_legend_killer het volgende:
De mensen die het hebben uitgevonden zeggen friet.
Ja kunnen ze elkaar neerstekenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Een wedstrijd met supporters is veel leuker
Dat komt door de sausjes die je er meestal bij eet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik krijg er een dik gevoel van
Dus jij hebt geen kont maar een poep? En je maakt geen foto's, maar trekt ze?quote:
Activiaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik krijg er een dik gevoel van
friet dusquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:43 schreef Trollface. het volgende:
Het is gefrituurde, geraspte aardappelstaafjes.
Of dat.quote:
Dat is Belgisch.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat komt door de sausjes die je er meestal bij eet.
[..]
Dus jij hebt geen kont maar een poep? En je maakt geen foto's, maar trekt ze?
Dan stond er wel gefrietuurd. En hoe noem je dan het klaarmaken van kroketten en bitteballen?quote:
Of in het Frans: frites.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:44 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Dat is Belgisch.
Je zegt in het Engels ook french fries en geen french patato.
Ook als ik geen saus erbij eet.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat komt door de sausjes die je er meestal bij eet.
[..]
We zijn niet in Frankrijk. Anders zou wijn ook wel vin heten.quote:
Dat komt dus ook uit de frituur, maar frit wordt friet hehquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan stond er wel gefrietuurd. En hoe noem je dan het klaarmaken van kroketten en bitteballen?
Ligt aan de afkomst van de poster:quote:
quote:Patat is bekend onder verschillende benamingen: in Vlaanderen wordt meestal van frieten, frietjes of fritten gesproken, in de drie zuidelijke provincies van Nederland spreekt men van friet en in de rest van Nederland heeft men het meestal over patat. In Noord-Holland en Utrecht raakt de benaming Vlaamse friet echter steeds meer in zwang. Andere benamingen zijn patates frites en frites.
En hoe maak je dan een bounty en bapao klaar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat komt dus ook uit de frituur, maar frit wordt friet heh
Si, vous êtes toujours en France.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
We zijn niet in Frankrijk. Anders zou wijn ook wel vin heten.
chocola maak je toch door te koken?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En hoe maak je dan een bounty en bapao klaar?
Ja patat zeggen ze alleen boven in Nederland.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ligt aan de afkomst van de poster:
[..]
ik woon in boven nederland en luna ook, wij zeggen beiden frietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja patat zeggen ze alleen boven in Nederland.
Maar dat is wel de minderheid.
Noemen jullie franse frietjes dan ook frans patat ?
Non, nous ne sommes pas en France. Nous sommes en Pays-bas.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:48 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Si, vous êtes toujours en France.
Jij woont niet in boven nederland, ik wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik woon in boven nederland en luna ook, wij zeggen beiden friet
Oke dat wist ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik woon in boven nederland en luna ook, wij zeggen beiden friet
Dat is gewoon patat. Net als die dikkerds.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja patat zeggen ze alleen boven in Nederland.
Maar dat is wel de minderheid.
Noemen jullie franse frietjes dan ook frans patat ?
Ik woon boven de rivierenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:51 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij woont niet in boven nederland, ik wel.
Ik woon in Friesland.quote:
Ik ook.quote:
tsskquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef suikertaartje het volgende:
In Zwolle zeggen we ook patat. Maar dat is gewoon omdat het ook patat IS.
Nee man.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:56 schreef PiRANiA het volgende:
Lapohunten doen we hier niet zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |