Ik bedrijf de liefde met je, onder de sterrenhemel.quote:
Ik zeg: doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik voel een schnitzelmeet aankomen
Hoiquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
users die overal worden uitgekotst
Inderdaadquote:
dat kunnen we Bastet niet aandoen.quote:
weet je het zeker?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:22 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik ben best goed hoor !
Vleeschmeet?quote:
Jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:24 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad
[..]
dat kunnen we Bastet niet aandoen.
[..]
weet je het zeker?
steak met 3 kazen?quote:
Die schnitzelfs met kaas zijnquote:
Gewoon verkrijgbaar in de supermarkt, bij Deen liggen ze altijd tussen de (vegetarische) vleesvervangers.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:27 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Die schnitzelfs met kaas zijnMet alleen kaas ken ik niet
1 blok kaas is al veel... nee, dan 3 hele kazenquote:
quote:
quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
1 blok kaas is al veel... nee, dan 3 hele kazen
Klinkt lekkerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Mexicaans. Ze is niet mexicaans maar kan heerlijk koken.
klinkt goedquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
die moeder of t eten?quote:
gmthquote:
PINGWINGquote:
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeekquote:
3KEERNIXquote:
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Moest hardop lachen waardoor mijn supersjagrijnige collega verstoord opkeek
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan kokenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:28 schreef Panda72 het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekendquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
idd, maar ik heb al weekend
hier ookquote:
en lukt dat?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:36 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
ik heb al vanaf half december weekend
Ik ookquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef the_legend_killer het volgende:
idd, maar ik heb al weekend
ze heeft last van haar hormonen. Dus ik laat haar maar even in haar sop gaar koken. Ik en mijn collega's hebben haar al genoeg geplaagd vandaag hihi.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:34 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
3KEERNIX
[..]
Sla hem/haar. Het is bijna weekend, dan hoor je daar naar uit te kijken en niet sjagerijnig te zijn.
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het schijnt dat onze Erwin ook heel lekker mexicaans kan koken
Dat lukt uitstekendquote:
Oh jaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik denk ;t niet.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
Nee mijn moeder heeft geen baardquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Zou panda's moeder ook een baard hebben? ....
quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:35 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetjequote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee mijn moeder heeft geen baard
quote:
Neequote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Wie weet heeft ze die verstopt met zoeeen baardhaarnetje
En die wil je niet met ons fokkertjes delenquote:
Wanneer ga je eens voor mij koken?quote:
alleen IRL, als ik voor ze kook.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef Panda72 het volgende:
[..]
En die wil je niet met ons fokkertjes delen![]()
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer ga je eens voor mij koken?
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.![]()
quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Ik kom er net achter dat een van mijn homies met Zanger Bob in een film heeft gespeeld![]()
Dan ook geen mexicaans eten.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.
oke gevalletje van i could tell you but then i have to kill youquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:42 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
alleen IRL, als ik voor ze kook.
BOH! Die word nu zoooo populair!quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:44 schreef Ezechielk het volgende:
Tiefus. Ik kom er net achter dat een van mijn homies met Zanger Bob in een film heeft gespeeld![]()
Aan de andere kant, m'n homie staat nu wel op IMDBquote:
of gevalletje 'wanneer kom je eten?' *hint*quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Panda72 het volgende:
[..]
oke gevalletje van i could tell you but then i have to kill you
Op zich. Binnenkort komt er een reclame iets op het Rembrandsplein te hangen, waar hij ook in voorkomt.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
BOH! Die word nu zoooo populair!
zal even nakijken wanneer ik kan agenda ligt thuisquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:46 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
of gevalletje 'wanneer kom je eten?' *hint*![]()
daar zou ik dood nog niet willen hangenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Op zich. Binnenkort komt er een reclame iets op het Rembrandsplein te hangen, waar hij ook in voorkomt.
De 14e is toch al in aantocht?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef Panda72 het volgende:
Wisten jullie trouwens dat meissie 13 kinderen heeft gekregen?
wat mij doet denken aan de geweldige film Black Snake Moanquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:59 schreef Kabouter_Batsgraag het volgende:
Officer Crabtree zou zeggen:
Good moaning!
Meissie heeft 13 kinderen in 1 keer gekregen knap he.quote:
pastte ze nog wel door de deur ofzo?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Meissie heeft 13 kinderen in 1 keer gekregen knap he.
Van die 14e weet ik niks van af
ja hoor maar ze was wel heel dik heb ik gehoordquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:06 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
pastte ze nog wel door de deur ofzo?
Count me inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Note to self: Alleen maar Schulten Brau halen.
Count me outquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
Ik wil een anaconda als waakslang
[ afbeelding ]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terugquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Een slangetje van een meter of 6 a 8 boezemt ook angst in. Zelfde effect dusquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terug
Bang voor slangen, ja?quote:
hahaha inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:16 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Neem dan een zwarte mamba, die zijn ook nog eens snel en de inbreker keert geen 2e keer terug
Neuj ik draai die anaconda wel ff z'n nek omquote:
Tot je zelf de tuin in moet en niet meer terug komtquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Een slangetje van een meter of 6 a 8 boezemt ook angst in. Zelfde effect dus
[..]
Bang voor slangen, ja?
quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 15:43 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh, dat kan ik binnenkort wel eens doen, bij Ez of zo... ik zuip dan wel zijn bier op, maar hij krijgt er wel heul lekker mexicaans eten voor terug.![]()
Waar wil je die laten?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
In mijn nieuwe huisquote:
Die leegstaande doos aan de waterkant?quote:
Moet je eerst gaan verhuizen.quote:
Yordi komt dus niet bij jou logerenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:14 schreef Ezechielk het volgende:
[ afbeelding ]
Was daar ooit sprake van?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that isquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:31 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Die leegstaande doos aan de waterkant?
Mjah, eerst eens horen waar het isquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moet je eerst gaan verhuizen.
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonenquote:
Knuffeldinoquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Yordi komt dus niet bij jou logeren
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?quote:
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Aan het water kom ik wel ongeveer te wonen ja. Op een verkapt eiland that is
[..]
Mjah, eerst eens horen waar het is
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het aan Yordi ligt gaat ie bij Bart wonen
quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 3persoons bad he?
Is goedquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik Yordi een weekendje lenen? Dan neem ik ;m mee naar Leeuwarden, dino;s knuffelen
Niet mijn Henk.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.quote:
quote:
Nee je mag hem wel een weekendje hebbenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij mag ook wel mee, dan blijf je maar buiten staan.
Ik zag ;t jaquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Ik wilde weer naar Serpo, maar die is nog dicht
Huppelkind voor mij alleenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee je mag hem wel een weekendje hebben![]()
Heb ik ook rust
Ik denk dat ik dat niet ga overlevenquote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je Henk niet een keer lenen van je ex en die meenemen hierheen ofzo?
Met bubbels?quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je krijgt toch wel een 2persoons bad he?
Ik heb al een bad met bubbels, doe eens anders.quote:foto Op vrijdag 26 maart 2010 16:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat niet ga overleven
[..]
Met bubbels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop