quote:Ajax heeft toestemming gekregen van de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb om supporters mee te nemen naar finale van de KNVB-beker in De Kuip.
Aboutaleb wil wel dat het duel op 25 april eerder op de dag wordt afgewerkt dan zes uur 's avonds, zoals nu nog gepland staat.
''Het zal met het oog op de veiligheid echt vroeger moeten beginnen'', citeert de krant de woordvoerder van de burgervader.
Aboutaleb wil nog met de beide clubs en de KNVB overleggen hoeveel fans uit Amsterdam er welkom zijn.
Geweld
Voor de eredivisie geldt de afspraak dat Ajax en Feyenoord tijdens onderlinge wedstrijden tot 2014 geen bezoekende supporters toelaten.
Wanneer er aanwijzigingen zijn voor geregisseerd geweld, kunnen de supporters uit Amsterdam tijdens de bekerfinale alsnog geweigerd worden.
Eens.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:43 schreef Buitendam het volgende:
Een finale tussen Ajax en Feyenoord móet gewoon met publiek gespeeld worden. Liefst 50/50.
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:49 schreef Happel het volgende:
Vrees dat er nog behoorlijk wat haken en ogen aan zullen zitten aan het bezoek van onze vrienden uit Amsterdam.
Ja, ik snap ook niet waarom het nu opeens wel zou mogen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Roadtoad het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik consequent zijn nu belangrijker...
Dan ook geen Feyenoord-supporters. Maar beide supportersscharen zullen er uiteindelijk toch bij zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Roadtoad het volgende:
Ook al wordt het besluit dat er geen ajaxieden komen, hebben de voetbalfans het erzelf naar gemaakt. Eigen schuld dikke bult heet dat.
Met meer dan dat aantal loopt het sowieso uit de klauwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Haringkop het volgende:
Zal we zo'n zelfde parket worden als toen Feijenoord in de Arena tegen ajax de JC schaal speelde. Toch mochten we ook maar met 1.600 man komen..
consequent zijn is voor vervelende sikkeneurige irritante zielepootjes van mensen....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:50 schreef Roadtoad het volgende:
Ook al wordt het besluit dat er geen ajaxieden komen, hebben de voetbalfans het erzelf naar gemaakt. Eigen schuld dikke bult heet dat.
Draaikont die burgemeester. Ah het is een PvdA-er.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:09 schreef Sloggi het volgende:
Als het 50/50 wordt is de situatie absoluut niet in de hand te houden voor de politie, mocht er iets mis gaan. In het geval dat er Ajax-supporters mogen komen, dan zullen het er niet meer dan een paar duizend zijn verwacht ik.
En zoals al eerder aangegeven: waarom zijn ze niet gewoon consequent?
Je wilt een klassieker zonder supporters van beide clubs?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:12 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Draaikont die burgemeester. Ah het is een PvdA-er.
Nee dat zeker niet. Maar het feit dat het nu opeens wel wordt toegestaan is natuurlijk gewoon draaikonterij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:19 schreef Pinzon het volgende:
[..]
Je wilt een klassieker zonder supporters van beide clubs?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |