quote:
Doorschakelen? lijkt me stug. Mn ma weet net hoe ze die telefoon moet aanzetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
*21* toevallig?
Onlogisch. Ze weet a) niet hoe het moet en b) dan zet je de telefoon toch gewoon uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Adfundum het volgende:
Je ma had geen zin in de telefoon en heeft die doorgeschakeld naar je tante?
Nope. Want mijn tante heeft geen humorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef teamlead het volgende:
je tante is bij je moeder op bezoek en die 2 nemen jullie in de zeik?
(ik neem aan dat je het nummer voor de zekerheid toch maar even gecheckt hebt?)
En als je moeder jullie gaat bellen, met nummer open uiteraard?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Want mijn tante heeft geen humormijn moeder ook niet trouwens
Ik heb het nr gecheckt. Mn zus en ik hebben beide hetzelfde nr in de telefoon staan, die echt van mn ma is.
Ik snap er echt geen fuck van
En daarnaast kan geen van 2 autorijden en wonen ze nogal een endje uit elkaar
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef klaagbaas het volgende:
bel je je tante toch, probleem opgelost.
Dat deed ze dus gisteren aaf om 20u. Kwam er gewoon "ma mobiel" op mn scherm.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je moeder jullie gaat bellen, met nummer open uiteraard?
Mn ma heeft een SEquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moeder en tante hebben dezelfde goedkope Nokia en hebben die per ongeluk gister bij de kapper omgewisseld. Ongeacht wat er in de OP staat.
Ik bel idd met nummer weergave.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef teamlead het volgende:
bel je normaal met nummerweergave? Zo ja.. toch eens uitzetten![]()
Technisch is er volgens mij geen verklaring mogelijk...
Wacht, ik heb dr toch hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, nu heeft je tante dus een SE.
Heb je niet per ongeluk een tweede nummer erbij gezet? Als in, ik kan bij mijn telefoons kiezen voor iets in der zijn van 'Mobiel (Thuis)' en 'Mobiel (Werk)'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat deed ze dus gisteren aaf om 20u. Kwam er gewoon "ma mobiel" op mn scherm.
Maar nu kan ze dat niet testen, want de huis foon is in gesprek, en haar mobiele gaat naar mn tante
Ik heb net dr nummer gevraagd. En dr EIGEN nummer gebeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef Adfundum het volgende:
Bel je tante eens, krijg je dan je moeder?
Nope. 1 nummer. Ik heb al een jaar geen nrs veranderdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk een tweede nummer erbij gezet? Als in, ik kan bij mijn telefoons kiezen voor iets in der zijn van 'Mobiel (Thuis)' en 'Mobiel (Werk)'.
Ik maak echt geen grapje.quote:
Net na 1x en toen zei ik dat ze hem langer over moest laten gaan, maar dat hielp ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na hoeveel keer overgaan krijg je je tante?
Als je moeder echt zo een digibeet is, dan kan ze per ongeluk tóch haar telefoon hebben doorgeschakeld naar die van je tante. Bijvoorbeeld toen ze een sms wilde sturen ofzo.
Ja, dat kan dus niet want ik kan mn ma niet bereiken. Lees het topic ff wil jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef LostFormat het volgende:
Laat je ma haarzelf eens bellen.
Maakt geen fuck uit. Intoetsen, opzoeken, nummer uit, nummer aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
En als je het nr intoetst ipv de sneltoets kiest?
Geef ons dat nr is, gaan we allemaal je ma of je tante bellen
O ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet want ik kan mn ma niet bereiken. Lees het topic ff wil je
Ik ga mn andere zus bellen of die thuis is en die langs sturenquote:
Dat maakt ook niet uit dan. Zodra je een nummer intoest, 'plakt' je telefoon er het 'account/persoon' aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit. Intoetsen, opzoeken, nummer uit, nummer aan.
Nope.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef jack4ya het volgende:
Syncroniseer je misschien 2 toestellen met 1 computer?
Aaah, vandaar dat ze gisteren nog wel bereikbaar wasquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Paris_Texas het volgende:
Volgens mij heeft een of ander neefje met humor op de laatste verjaardag gewoon de simkaarten van 2 humorloze tantes omgewisseld
Mensen die dat niet weten kunnen dat best per ongeluk aangezet hebben door gewoon eens op wat knopjes te drukken. Net zoals heel veel mensen 'opeens allerlei andere leestekens'' kunnen krijgen dan er op het toetsenbord staatquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:10 schreef Qwea het volgende:
[..]
Doorschakelen? lijkt me stug. Mn ma weet net hoe ze die telefoon moet aanzetten.
Weet ik nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef Pien85 het volgende:
Maar kan je tante je moeder wel bereiken dan?
ja maar dat is te verklaren door ctrl + shift.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:52 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Mensen die dat niet weten kunnen dat best per ongeluk aangezet hebben door gewoon eens op wat knopjes te drukken. Net zoals heel veel mensen 'opeens allerlei andere leestekens'' kunnen krijgen dan er op het toetsenbord staat
Geloof me, ik heb vreemder meegemaakt.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
ja maar dat is te verklaren door ctrl + shift.
Doorschakelen moet je heel het menu in
Misschien zou je je moeder eerst jou even moeten laten bellen met haar mobieltje, om zeker te weten dat ze haar eigen simkaart heeft....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Qwea het volgende:
Wat is het opheffen van doorschakeling? Gaan we toch es proberen dan.
*21# toch?
Of **21* intoetsen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Help, ik weet niet wat ik moet doen! Laat ik alle knopjes maar indrukken!"quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven zodra ze niet meer in gesprek isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:54 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Misschien zou je je moeder eerst jou even moeten laten bellen met haar mobieltje, om zeker te weten dat ze haar eigen simkaart heeft....
point takenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
"Help, ik weet niet wat ik moet doen! Laat ik alle knopjes maar indrukken!"
Zo heb ik de telefoon van mijn moeder een keer van de Griekse tekens terug op de Nederlandse tekens moeten vogelen. Alles is dus mogelijk met digibeten
Dan kun je je a-technische moeder wel uitlachen maar dat was de eerste suggestie in het topic en jij gelooft het nu pas..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef Qwea het volgende:
Als mijn tante mijn moeder belt is ze in gesprek
Doorschakelen lijkt me toch wel van toepassing
Is het echt onmogelijk dat hun simkaarten verwisseld zijn??quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef Qwea het volgende:
Als mijn tante mijn moeder belt is ze in gesprek
Doorschakelen lijkt me toch wel van toepassing
Al geprobeerd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:31 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat maakt ook niet uit dan. Zodra je een nummer intoest, 'plakt' je telefoon er het 'account/persoon' aan.
Probeer je moeder eens weg te gooien uit je mobiel en opnieuw (met een iets andere naam) in te voeren.
Dat had je van tevoren al kunnen voorzien hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:20 schreef Mr.Houdoe het volgende:
Mysterietopic verandert naar anti-climax/faaltopic
Nou, dat is het niet. En ook niet doorgeschakeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:17 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Al geprobeerd?
En mik je tante er ook even uit. Dus beide namen eruit, en dan beide (met een iets andere naam) er terug in.
Ik denk echt dat het dan opgelost is.
Dat of doorgeschakeld, of humor swap van sims.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Volgens mij staan jullie nu allemaal doorgeschakeld naar je tante.
Stelletje dozen, laat techniek ook gewoon over aan autistische mannen.
Dit kan dan dus echt niet, Qwea.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, dat is het niet. En ook niet doorgeschakeld.
Want mijn zus heeft hem nu doorgeschakeld naar mij, en als ik vanaf een andere telefoon mn ma bel, krijg ik nog steeds mn tante
En mijn ma heeft echt dr eigen simkaart. Want als ze mij belt als het niet naar mij is doorgeschakeld, dan krijg ik haar nr te zien
Tis toch echt zoquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:18 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dit kan dan dus echt niet, Qwea.![]()
Als je telefoon niet in de knoop ligt (verkeerde interne koppeling oid),
Als je ma jou belt en haar nummer verschijnt in jouw display,
Je het met een compleet andere telefoon geprobeerd hebt,
Je zeker weet dat háár nummer (van je ma) op haar toestel niet is doorgeschakeld naar je tante,
En de sims niet geswapped zijn,
Dan weet ik het ook niet meer.
Ja, surequote:
no shit, sherlock!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:11 schreef Roolio het volgende:
Misschien is er iets mis.
Wiens sim heb je in een andere telefoon gedaan? Sowieso ligt het probleem dus bij je moeder. De vraag is: bij haar telefoon of bij haar sim (= provider)?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 18:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, sure
Het is nog steeds niet opgelost.
Dus we hebben gehad ;
Sim in andere telefoon..
Nummer + naam uit mijn tel wissen
Doorschakelen uitzetten
Mn zus laten bellen
Simkaarten zijn NIET verwisseld
Als ik mn tante bel krijg ik NIET mn ma aan de lijn
Ze hebben NIET beide dezelfde achternaam
Ze hebben ook beide NIET dezelfde provider
Ze hebben een abo beide
Ze hebben NIET telefoons geswapt
En het probleem is er dus nog steeds
De sim van mn ma heb ik in een totaal andere telefoon gepropt, en mn eigen in die van mn vriend.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:31 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wiens sim heb je in een andere telefoon gedaan? Sowieso ligt het probleem dus bij je moeder. De vraag is: bij haar telefoon of bij haar sim (= provider)?
Wat weet ik dan meer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:35 schreef Sneijder5 het volgende:
Laat je tante en je moeder jouw bellen. Weet je al wat meer.
Dat er nog steeds een probleem is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wat weet ik dan meer?
Ze hebben beide hun eigen nr als ze mij bellen.
Het probleem ligt 100% bij de provider dan, en de helpdesk kan je hier niet zomaar mee helpen gok ik, die zullen je ecjt naar de 2e lijn (meer technische kennis enzo) door moeten schakelen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
De sim van mn ma heb ik in een totaal andere telefoon gepropt, en mn eigen in die van mn vriend.
Inmiddels hi gebeld, en die zegt het vaag te vinden
ja, tof. Nu nog een oplossing
nou ja, ze had zelf zoiets van " Wat raaaaar!" belt u maandag maar terug.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:41 schreef picodealion het volgende:
[..]
Het probleem ligt 100% bij de provider dan, en de helpdesk kan je hier niet zomaar mee helpen gok ik, die zullen je ecjt naar de 2e lijn (meer technische kennis enzo) door moeten schakelen.
Wat een maf probleem
heb je het topic uberhaupt gelezen?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 20:19 schreef Adfundum het volgende:
Heeft mijn ma ook altijd.
"Ikweet zéker dat ik je zus belde en dan krijg ik jou weer aan de lijn. Dat ligt echt aan UPC."
Wel toevallig dat een provider je altijd weet door te koppelen met een familielid of bekende. Knap, met zoveel aansluitingen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |