quote:
Doorschakelen? lijkt me stug. Mn ma weet net hoe ze die telefoon moet aanzetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
*21* toevallig?
Onlogisch. Ze weet a) niet hoe het moet en b) dan zet je de telefoon toch gewoon uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Adfundum het volgende:
Je ma had geen zin in de telefoon en heeft die doorgeschakeld naar je tante?
Nope. Want mijn tante heeft geen humorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef teamlead het volgende:
je tante is bij je moeder op bezoek en die 2 nemen jullie in de zeik?
(ik neem aan dat je het nummer voor de zekerheid toch maar even gecheckt hebt?)
En als je moeder jullie gaat bellen, met nummer open uiteraard?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Want mijn tante heeft geen humormijn moeder ook niet trouwens
Ik heb het nr gecheckt. Mn zus en ik hebben beide hetzelfde nr in de telefoon staan, die echt van mn ma is.
Ik snap er echt geen fuck van
En daarnaast kan geen van 2 autorijden en wonen ze nogal een endje uit elkaar
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef klaagbaas het volgende:
bel je je tante toch, probleem opgelost.
Dat deed ze dus gisteren aaf om 20u. Kwam er gewoon "ma mobiel" op mn scherm.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je moeder jullie gaat bellen, met nummer open uiteraard?
Mn ma heeft een SEquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moeder en tante hebben dezelfde goedkope Nokia en hebben die per ongeluk gister bij de kapper omgewisseld. Ongeacht wat er in de OP staat.
Ik bel idd met nummer weergave.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef teamlead het volgende:
bel je normaal met nummerweergave? Zo ja.. toch eens uitzetten![]()
Technisch is er volgens mij geen verklaring mogelijk...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |