quote:
Doorschakelen? lijkt me stug. Mn ma weet net hoe ze die telefoon moet aanzetten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Netsplitter het volgende:
*21* toevallig?
Onlogisch. Ze weet a) niet hoe het moet en b) dan zet je de telefoon toch gewoon uitquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Adfundum het volgende:
Je ma had geen zin in de telefoon en heeft die doorgeschakeld naar je tante?
Nope. Want mijn tante heeft geen humorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:11 schreef teamlead het volgende:
je tante is bij je moeder op bezoek en die 2 nemen jullie in de zeik?
(ik neem aan dat je het nummer voor de zekerheid toch maar even gecheckt hebt?)
En als je moeder jullie gaat bellen, met nummer open uiteraard?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nope. Want mijn tante heeft geen humormijn moeder ook niet trouwens
Ik heb het nr gecheckt. Mn zus en ik hebben beide hetzelfde nr in de telefoon staan, die echt van mn ma is.
Ik snap er echt geen fuck van
En daarnaast kan geen van 2 autorijden en wonen ze nogal een endje uit elkaar
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:13 schreef klaagbaas het volgende:
bel je je tante toch, probleem opgelost.
Dat deed ze dus gisteren aaf om 20u. Kwam er gewoon "ma mobiel" op mn scherm.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
En als je moeder jullie gaat bellen, met nummer open uiteraard?
Mn ma heeft een SEquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moeder en tante hebben dezelfde goedkope Nokia en hebben die per ongeluk gister bij de kapper omgewisseld. Ongeacht wat er in de OP staat.
Ik bel idd met nummer weergave.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef teamlead het volgende:
bel je normaal met nummerweergave? Zo ja.. toch eens uitzetten![]()
Technisch is er volgens mij geen verklaring mogelijk...
Wacht, ik heb dr toch hangenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:16 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Neen, nu heeft je tante dus een SE.
Heb je niet per ongeluk een tweede nummer erbij gezet? Als in, ik kan bij mijn telefoons kiezen voor iets in der zijn van 'Mobiel (Thuis)' en 'Mobiel (Werk)'.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat deed ze dus gisteren aaf om 20u. Kwam er gewoon "ma mobiel" op mn scherm.
Maar nu kan ze dat niet testen, want de huis foon is in gesprek, en haar mobiele gaat naar mn tante
Ik heb net dr nummer gevraagd. En dr EIGEN nummer gebeld.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef Adfundum het volgende:
Bel je tante eens, krijg je dan je moeder?
Nope. 1 nummer. Ik heb al een jaar geen nrs veranderdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Heb je niet per ongeluk een tweede nummer erbij gezet? Als in, ik kan bij mijn telefoons kiezen voor iets in der zijn van 'Mobiel (Thuis)' en 'Mobiel (Werk)'.
Ik maak echt geen grapje.quote:
Net na 1x en toen zei ik dat ze hem langer over moest laten gaan, maar dat hielp ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Na hoeveel keer overgaan krijg je je tante?
Als je moeder echt zo een digibeet is, dan kan ze per ongeluk tóch haar telefoon hebben doorgeschakeld naar die van je tante. Bijvoorbeeld toen ze een sms wilde sturen ofzo.
Ja, dat kan dus niet want ik kan mn ma niet bereiken. Lees het topic ff wil jequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef LostFormat het volgende:
Laat je ma haarzelf eens bellen.
Maakt geen fuck uit. Intoetsen, opzoeken, nummer uit, nummer aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef oh-oh het volgende:
En als je het nr intoetst ipv de sneltoets kiest?
Geef ons dat nr is, gaan we allemaal je ma of je tante bellen
O ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, dat kan dus niet want ik kan mn ma niet bereiken. Lees het topic ff wil je
Ik ga mn andere zus bellen of die thuis is en die langs sturenquote:
Dat maakt ook niet uit dan. Zodra je een nummer intoest, 'plakt' je telefoon er het 'account/persoon' aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maakt geen fuck uit. Intoetsen, opzoeken, nummer uit, nummer aan.
Nope.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef jack4ya het volgende:
Syncroniseer je misschien 2 toestellen met 1 computer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |