Sorry, slecht gelezen, 13,3 niet 15... overigens zou ik het randje laten maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:04 schreef NiGeLaToR het volgende:
Owjeej, had ik meer moeten vragen?![]()
Vind het moeilijk een vraagprijs vast te stellen
Ik of de nieuwe eigenaar?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:43 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Sorry, slecht gelezen, 13,3 niet 15... overigens zou ik het randje laten maken.
LOL, Je bent hier redelijk bekend dus die betaling is het probleem nietquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:41 schreef NiGeLaToR het volgende:
@ex: het is een 2,16Ghz Core2Duo, dus een dualcore CPU.
@HellRaver: hij is ooit bij me gebracht met de TNT, dus het kan absoluut. Dan moeten we alleen goede afspraken over betaling en verzending maken - vandaar liever niet. Overigens reis ik het halve land dagelijks rond, wie weet kom ik wel bij jou in de buurt
Je moet even langs bij een Apple Premium Reseller (APR).quote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:19 schreef HellRaver het volgende:
Iemand enig idee of je deze zelf naar Apple kan sturen of dit via een Apple Store moet?
Ik ben naar een Apple Authorized Service Provider gegaan, in mijn geval Cardservices (Zwolle) Ene dag macbook gebracht, volgende dag weer gerepareerd opgehaaldquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:31 schreef NiGeLaToR het volgende:
Geen idee, misschien dat Shiren of Mkr het weten.
Bedankt voor de biedingen
Nee, ik blijf steken bij omgeving Utrecht en Rotterdam inderdaad. Maargoed, we waren het er al over eens dat post eventueel ook een optie isquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:50 schreef HellRaver het volgende:
Ok Thanks...
Ik ben vooral in de omgeving Breda/Tilburg maar daar kom je vast nooit...
Hoe meer zielen..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 21:05 schreef AH-Hamster het volgende:
Serieuze belangstelling hier!
Ben geen Mac-gebruiker maar wil het graag worden.
Hoe oud is deze Macbook?
Lever je er nog andere software bij, anders dan het besturingssysteem?
Heb hetzelfde... maar hou me nog even in...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 10:54 schreef ex het volgende:
Hehe trek m'n bod in, na het lezen van het topic mezelf zo op zitten stoken dat ik gister avond een splinternieuwe macbook heb gekocht. Hij bevalt prima, succes met je verkoop!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |