Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Splutje het volgende:
IK vind het wel jammer dat de haat tegen Ajax vaak groter is dan de liefde voor de eigen club (vooral PSV'ers zijn hier vaak schuldig aan). Support gewoon je eigen club ipv je zo erg druk te maken over de concurrenten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
WE GEBRUIKEN AJAX OM DE KUIP SCHOON TE MAKEN
Ditquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het straalt meer voetbal uit dan de arena ooit zal gaan doen
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, mensen die voor Ajax zijn en wonen in Limburg, Gelderland of Drenthe ofzo
support your local football team!
Barca avatar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Dus omdat je ergens geboren bent moet je van die club daar houden?![]()
Dan moet ik voor feyenoord of sparta zijn. Eigenlijk feyenoord.
No way, ik ben voor iets omdat ik dat wil en daar me redenen voor heb. Niet omdat ik daar ben geboren
Je bent in de haven geboren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Dus omdat je ergens geboren bent moet je van die club daar houden?![]()
Dan moet ik voor feyenoord of sparta zijn. Eigenlijk feyenoord.
No way, ik ben voor iets omdat ik dat wil en daar me redenen voor heb. Niet omdat ik daar ben geboren
Als je uit Oss komt dan ben je voor Top Oss kankerlulquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, mensen die voor Ajax zijn en wonen in Limburg, Gelderland of Drenthe ofzo
Nu in NL?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt dan je voor Top Oss kankerlul
Rotterdamse denker
Oh noes! Een woordje vergeten!quote:
Dan zou ik voor PSV moeten zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Ze waren best aardig, ze gingen er vol voor de eerste helft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef Urquhart het volgende:
GAE
Ik vond ze ook wel schattig eigenlijk![]()
Die speelde wel aardig, die Hasselbaink is ook wel een talentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze waren best aardig, ze gingen er vol voor de eerste helft.
Dat zag je terug in de 2de helft, he-le-maal kapot, sommige van die gasten...
Die Joey Suk... tis dat Ajax al een Suk heeft, maar hijs veel te goed voor GAE.
Gehuurd van PSV, maar verder wel oke..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die speelde wel aardig, die Hasselbaink is ook wel een talentje.
Dat zegt toch niks over zn talent of welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef drivehome het volgende:
[..]
Gehuurd van PSV, maar verder wel oke..
Echt wat is dat joch van een Pantelic toch tering lelijk zeg, overigens staan ze der beiden echt bij als de geestelijk gehandicapten maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
kijk hoe blij ze met elkaar zijn
[ afbeelding ]
Ik sta er van te kijken dat jij verstand van voetbal hebt. Waarom, omdat je een vrouw bent. Dat is slecht van mij, maar de vrouwen in mijn omgeving hebben er echt de ballen verstand van.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze waren best aardig, ze gingen er vol voor de eerste helft.
Dat zag je terug in de 2de helft, he-le-maal kapot, sommige van die gasten...
Die Joey Suk... tis dat Ajax al een Suk heeft, maar hijs veel te goed voor GAE.
Marseille echte topclubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Robar het volgende:
[..]En waar wordt dat tegengesproken dan?
Wat een kutargument. De begroting van Ajax is ook al jaren groter dan van Psv en AZ en toch pakten die wel de titel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
idd, komop zeg, die clubs hebben een begroting waar Ajax alleen maar van kan dromen...
Dat zal ik maar als een compliment opvatten danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:52 schreef valek het volgende:
[..]
Ik sta er van te kijken dat jij verstand van voetbal hebt. Waarom, omdat je een vrouw bent. Dat is slecht van mij, maar de vrouwen in mijn omgeving hebben er echt de ballen verstand van.
Idd. Kat in't bakkie.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:51 schreef wise het volgende:
gewoon een nette uitslag. En in de kuip zullen ze ook wel winnen.
AZ? Wie waren dat ook alweer?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 19:08 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Wat een kutargument. De begroting van Ajax is ook al jaren groter dan van Psv en AZ en toch pakten die wel de titel.
De huidige landskampioen en houder van de JC schaal?quote:
Resultaten uit het verleden zeggen niks hequote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:03 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
De huidige landskampioen en houder van de JC schaal?
Zegt een Ajaxsupporterquote:Op zaterdag 27 maart 2010 02:04 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden zeggen niks he
Als mijn opmerking al een reactie van haat richting Ajax was moet je beter lezen. Het is dat ik weet dat jij het bent, aangezien je niet slimmer bent.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaahah dit topic is echt een verzamelpunt van gefrustreerde kneuzen (valek,keltie,compleetzuivelkneus,paul,genieusdomme-f) tot faalhazen van het jaar protoge
Heerlijk die haat tegen Ajax
Godverdomme, wat ben jij dom zeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:47 schreef pr0tege het volgende:
6 - 0 winnen van de Eagles terwijl de Eagles in de Eerste Divisie zit. Zo,n wedstrijd moet je gewoon met 18/19 - 0 winnen en niet met een mager zesnulletjeCornuiten zoals Louis Suarez en Pantelic juichen alsof ze de Champions Leauge hebben gewonnen.
![]()
Klacht: Ajax
En 90% zet nooit een voet in de ArenAquote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef Ad_rem het volgende:
Ajax heeft 3,7 miljoen fans; dat is meer dan PSV, Feyenoord en AZ samen.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:24 schreef Ad_rem het volgende:
Ajax heeft 3,7 miljoen fans; dat is meer dan PSV, Feyenoord en AZ samen.
Generatie '95 dusquote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
En 90% zet nooit een voet in de ArenA
[ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]maar er kunnen toch helemaal geen 3.7mln mensen in de arena?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Wajo man jij bent echt baas de klere keeenkerquote:Op zondag 28 maart 2010 03:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]maar er kunnen toch helemaal geen 3.7mln mensen in de arena?[/ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]
Ik weet zelfquote:Op zondag 28 maart 2010 03:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wajo man jij bent echt baas de klere keeenker
Nee, ik bedoel niet tegelijk, maar OOIT in de ArenA.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]maar er kunnen toch helemaal geen 3.7mln mensen in de arena?[/ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]
Volgens mij laat ik mij niet eens negatief uit over ajax in dit topic?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaahah dit topic is echt een verzamelpunt van gefrustreerde kneuzen (valek,keltie,compleetzuivelkneus,paul,genieusdomme-f) tot faalhazen van het jaar protoge
Heerlijk die haat tegen Ajax
ja want elke feyenoord of psv fan is een ecktuh harde kern beuker...quote:Op zondag 28 maart 2010 04:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet tegelijk, maar OOIT in de ArenA.
Elke boerenlul in de provincie die geen verstand heeft van voetbal noemt zich Ajacied.
Ga maar na hoeveel seizoenskaarten er zijn verkocht en hoeveel 'fans' er zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
Dit!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad. Feyenoord heeft AZ, PSV en Twente er uit geknikkerd. Ajax is alleen maar in de finale gekomen door te winnen van Dordrecht, NEC, en al die andere kutclubjes. Feyenoord heeft er dusdanig meer recht op.
Succes woensdag, wordt een zware potquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:32 schreef Zero17 het volgende:
Even dit topic uit het dal slepen. [ afbeelding ]
Waarom zeg je dit? Als ik het woord J**D in mijn mond neem moet ik nog uitkijken voor een stadion verbod. Maar jullie mogen dat dus wel roepen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:31 schreef Seam het volgende:
GVD JODEN KAMPIOENEN![]()
Heb nu al zin in het kampioensfeest 2 mei
Waar komen al deze debielen toch vandaan?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit? Als ik het woord J**D in mijn mond neem moet ik nog uitkijken voor een stadion verbod. Maar jullie mogen dat dus wel roepen.
Dat is nu precies de reden waarom 95% van Nederland jullie een stel arrogante klootzakken, ofwel teletekst supporters vindt.
Niet roepen voordat je iets zeker weet, NEUS! Ik ben een hele echte, geboren en getogen Randstedeling.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar komen al deze debielen toch vandaan?
Noem jij een neger een nigger in zijn gezicht en kijk hoe je er vanaf komt, en toch zeggen ze het onderling allemaal.
Is echt ALLES nou zo ingewikkeld voor jullie buiten de randstad-frusti's?.
Dan ben je nog triesterquote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet roepen voordat je iets zeker weet, NEUS! Ik ben een hele echte, geboren en getogen Randstedeling.
Wilde je echt neus schrijven of eik kneus?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet roepen voordat je iets zeker weet, NEUS! Ik ben een hele echte, geboren en getogen Randstedeling.
Wat ben jij voor een proleet?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En je houd niet van mooi voetbal? raar....quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een geuzennaam, aangenomen omdat het HET scheldwoord van de F'noorders was.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wilde je echt neus schrijven of eik kneus?
Anywho, de Ajacieden noemen zichzelf al sinds mensenheugenis Joden, kneus
Mag ik een keer meequote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ajax
Ik was er gister bij, zo een mooi plekje aan het veld![]()
[ afbeelding ]
Toch blijft die gracht eeuwig zonde. Wat had het mooi geweest als je daar direct aan het veld had gezeten.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ajax
Ik was er gister bij, zo een mooi plekje aan het veld![]()
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers! Maar jij dus niet. Boefjes ofwel neusjes hebben het woord J**D ooit na de hamer japie aktie op 23 maart 1997quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wilde je echt neus schrijven of eik kneus?
Anywho, de Ajacieden noemen zichzelf al sinds mensenheugenis Joden, kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |