Ja inderdaadquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef pr0tege het volgende:
Ajax wat een jankclub is dat. Als een voetbalclub aids was dan had ik het nu wel gewetenHeel het team draait om L. Suarez en M. Pantelic is zijn onderdaantje.
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef pr0tege het volgende:
Ajax wat een jankclub is dat. Als een voetbalclub aids was dan had ik het nu wel geweten![]()
Die sateliet-supporters van Ajax hebben hun plekje vast wel weer gevonden in de Arena.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Hebben die nog wel supporters?
Suarez krijgt altijd van die lullige intikkertjes cadeau. Van die intikkertjes die zelfs iemand met een lichamelijke handicap erin kan pissen. Die gast zie je zelden 4 a 5 man uitspelen om vervolgens de bal over de keeper te stiften. Hij is topspits onwaardigquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja inderdaad
Luis scoorde gelukkig 6x gisteren
Hij heeft volgens mij een lichamelijke handicap. De valziekte of zo. Hij valt zo vaak. Een soort van evenwichtsstoornis of zo?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Suarez krijgt altijd van die lullige intikkertjes cadeau. Van die intikkertjes die zelfs iemand met een lichamelijke handicap erin kan pissen. Die gast zie je zelden 4 a 5 man uitspelen om vervolgens de bal over de keeper te stiften. Hij is topspits onwaardig
Hij heeft z,n strikdiploma niet behaald. Dat krijg je ervanquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:21 schreef valek het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij een lichamelijke handicap. De valziekte of zo. Hij valt zo vaak. Een soort van evenwichtsstoornis of zo?
En niet alleen z,n strikdiploma. Zn inburgeringscursus was ook niet je van het.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:22 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Hij heeft z,n strikdiploma niet behaald. Dat krijg je ervan
Een spits die 6 keer scoort valt niks tegen in te brengen knul, dan doet ie blijkbaar toch iets goed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Suarez krijgt altijd van die lullige intikkertjes cadeau. Van die intikkertjes die zelfs iemand met een lichamelijke handicap erin kan pissen. Die gast zie je zelden 4 a 5 man uitspelen om vervolgens de bal over de keeper te stiften. Hij is topspits onwaardig
is ook een kwaliteit, helaas....quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:20 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Tegen FC Schubbekutteveen is dit niet goed hoor. Als je tegen een Zaterdaghoofdklasser speelt dan hoor jij als spits bij een topclub er op z,n minst 12 inschoppen en 9 assists op je naam hebben. In de Mickey-mouse leauge die de Eredivisie genoemd word kan ik dat zelfs nog wel.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Een spits die 6 keer scoort valt niks tegen in te brengen knul, dan doet ie blijkbaar toch iets goed.
Tegen WHC maak ik er ook wel 6 denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Een spits die 6 keer scoort valt niks tegen in te brengen knul, dan doet ie blijkbaar toch iets goed.
Wat ik boven je zegquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Tegen WHC maak ik er ook wel 6 denk ik
Voor welke club ben jij dan?quote:
Of je spaart je krachten omdat er nog voldoende andere wedstrijden komen waar je wel het verschil moet maken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Tegen FC Schubbekutteveen is dit niet goed hoor. Als je tegen een Zaterdaghoofdklasser speelt dan hoor jij als spits bij een topclub er op z,n minst 12 inschoppen en 9 assists op je naam hebben. In de Mickey-mouse leauge die de Eredivisie genoemd word kan ik dat zelfs nog wel.
Marsiellequote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef pr0tege het volgende:
Zodra Ajax tegen een echte club moet spelen zoals FC Barcelona, Liverpool, Arsenal, Marsielle of Panatinikos dan zijn de jodenzonen nergens meer
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef pr0tege het volgende:
Zodra Ajax tegen een echte club moet spelen zoals FC Barcelona, Liverpool, Arsenal, Marsielle of Panatinikos dan zijn de jodenzonen nergens meer
idd, komop zeg, die clubs hebben een begroting waar Ajax alleen maar van kan dromen...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Robar het volgende:
[..]En waar wordt dat tegengesproken dan?
We wachten even af voor welke club ie zelf is... want ik ben wel benieuwd welke Nederlandse club volgens hem wèl wat kan laten zien tegen bovenstaande topclubsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Robar het volgende:
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:27 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Tegen FC Schubbekutteveen is dit niet goed hoor. Als je tegen een Zaterdaghoofdklasser speelt dan hoor jij als spits bij een topclub er op z,n minst 12 inschoppen en 9 assists op je naam hebben. In de Mickey-mouse leauge die de Eredivisie genoemd word kan ik dat zelfs nog wel.
Heracles.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:34 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
We wachten even af voor welke club ie zelf is... want ik ben wel benieuwd welke Nederlandse club volgens hem wèl wat kan laten zien tegen bovenstaande topclubs
Nee gek he?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:29 schreef pr0tege het volgende:
Ze zijn allemaal begonnen op een trapveldje hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Trekfiets het volgende:
[..]
Nee gek he?Vergelijk het budget even, dit is appels met peren vergelijken.
Voetbal is oorlog.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:47 schreef Splutje het volgende:
IK vind het wel jammer dat de haat tegen Ajax vaak groter is dan de liefde voor de eigen club (vooral PSV'ers zijn hier vaak schuldig aan). Support gewoon je eigen club ipv je zo erg druk te maken over de concurrenten.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:10 schreef DuvelDuvel het volgende:
WE GEBRUIKEN AJAX OM DE KUIP SCHOON TE MAKEN
Ditquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:07 schreef Keltie het volgende:
[..]
Het straalt meer voetbal uit dan de arena ooit zal gaan doen
Wat een onzin weer.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, mensen die voor Ajax zijn en wonen in Limburg, Gelderland of Drenthe ofzo
support your local football team!
Barca avatar.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Dus omdat je ergens geboren bent moet je van die club daar houden?![]()
Dan moet ik voor feyenoord of sparta zijn. Eigenlijk feyenoord.
No way, ik ben voor iets omdat ik dat wil en daar me redenen voor heb. Niet omdat ik daar ben geboren
Je bent in de haven geboren?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:23 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Wat een onzin weer.
Dus omdat je ergens geboren bent moet je van die club daar houden?![]()
Dan moet ik voor feyenoord of sparta zijn. Eigenlijk feyenoord.
No way, ik ben voor iets omdat ik dat wil en daar me redenen voor heb. Niet omdat ik daar ben geboren
Als je uit Oss komt dan ben je voor Top Oss kankerlulquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Trouwens, mensen die voor Ajax zijn en wonen in Limburg, Gelderland of Drenthe ofzo
Nu in NL?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 14:48 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Als je uit Oss komt dan je voor Top Oss kankerlul
Rotterdamse denker
Oh noes! Een woordje vergeten!quote:
Dan zou ik voor PSV moeten zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:54 schreef Agiath het volgende:
Ze waren best aardig, ze gingen er vol voor de eerste helft.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:51 schreef Urquhart het volgende:
GAE
Ik vond ze ook wel schattig eigenlijk![]()
Die speelde wel aardig, die Hasselbaink is ook wel een talentje.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze waren best aardig, ze gingen er vol voor de eerste helft.
Dat zag je terug in de 2de helft, he-le-maal kapot, sommige van die gasten...
Die Joey Suk... tis dat Ajax al een Suk heeft, maar hijs veel te goed voor GAE.
Gehuurd van PSV, maar verder wel oke..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Die speelde wel aardig, die Hasselbaink is ook wel een talentje.
Dat zegt toch niks over zn talent of welquote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:54 schreef drivehome het volgende:
[..]
Gehuurd van PSV, maar verder wel oke..
Echt wat is dat joch van een Pantelic toch tering lelijk zeg, overigens staan ze der beiden echt bij als de geestelijk gehandicapten maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:06 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
kijk hoe blij ze met elkaar zijn
[ afbeelding ]
Ik sta er van te kijken dat jij verstand van voetbal hebt. Waarom, omdat je een vrouw bent. Dat is slecht van mij, maar de vrouwen in mijn omgeving hebben er echt de ballen verstand van.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 15:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ze waren best aardig, ze gingen er vol voor de eerste helft.
Dat zag je terug in de 2de helft, he-le-maal kapot, sommige van die gasten...
Die Joey Suk... tis dat Ajax al een Suk heeft, maar hijs veel te goed voor GAE.
Marseille echte topclubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:32 schreef Robar het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |