Maar dat mag.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
mwah, ik snap wat je mening is, ik deel die totaal niet.
Kom op hey, voor iedereen die een beetje van voetbal houdt is dit een topwedstrijd, ook al ben je voor geen van beide clubs. Nu wordt je weer ongenuanceerd!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef valek het volgende:
[..]
Pure arrogantie dit. Voor jou is dit heel belangrijk. Ik blijf niet thuis voor die wedstrijd. En velen voetbalsupporters delen dit met mij hoor. Niet alles draait om Feyenoord-Ajax. Verbreed je wereld en kijk eens verder dan je neus lang is.
Ik sta ervan te kijkenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:41 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Mag ik je er even op wijzen dat ik zo'n beetje de enige ben die normaal reageert hier?
Ik mis ze als echte concurrentquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Ja precies..
Maar dat komt ook wel omdat Feyenoord het niet zo heel goed doet en niet echt een bedreiging is geweest voor Ajax de laatste paar seizoenen(Het is waar!).
Als ze nu eerste of derde stonden zou ik ze echt wel meer haten
Agreed.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik mis ze als echte concurrent. het is 100 keer leuker om met f'noord te strijden om de titel dan met dat doodsaaie psv
.
Zei de provinciaal.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:50 schreef valek het volgende:
[..]
Pure arrogantie dit. Voor jou is dit heel belangrijk. Ik blijf niet thuis voor die wedstrijd. En velen voetbalsupporters delen dit met mij hoor. Niet alles draait om Feyenoord-Ajax. Verbreed je wereld en kijk eens verder dan je neus lang is.
Het is een topwedstrijd. Maar hij doet net of dat de wedstrijd van de eeuw is voor de hele wereld of zo. Dat valt allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:51 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Kom op hey, voor iedereen die een beetje van voetbal houdt is dit een topwedstrijd, ook al ben je voor geen van beide clubs. Nu wordt je weer ongenuanceerd!
Feyenoorders vieren hun lusten in het weekend op voetbal bot omdat ze geen vrouw hebben.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Agreed.
En Feyenoord fans zijn tenminste echt... 80% van de PSV supporters is dat pas 3 jaar
Lastpost is geen jood hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:54 schreef valek het volgende:
[..]
Het is een topwedstrijd. Maar hij doet net of dat de wedstrijd van de eeuw is voor de hele wereld of zo. Dat valt allemaal wel mee.
Ja, en nu. Weer extra stroom verspild door deze loze opmerking.quote:
Jood, rotterdammer, 1 pot nat. Ze komen toch allemaal uit het westen. Wij zijn maar provincialen.quote:
Moet ik je helaas gelijk in geven.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef Trekfiets het volgende:
Laten we eerlijk wezen jongens, het niveau van alle clubs in de eredivisie is om te janken. Ik schaam me kapot als 1 zo'n team uit onze competitie tegen een Arsenal of Inter moet
Ik schaam me sinds dit seizoen al als een Nederlandse club tegen een Belgische club moetquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef Trekfiets het volgende:
Laten we eerlijk wezen jongens, het niveau van alle clubs in de eredivisie is om te janken. Ik schaam me kapot als 1 zo'n team uit onze competitie tegen een Arsenal of Inter moet
Dat was een wedstrijd die nergens meer om gingquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:00 schreef Robar het volgende:
[..]
Ik schaam me sinds dit seizoen al als een Nederlandse club tegen een Belgische club moet
Ho-ho!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:56 schreef valek het volgende:
[..]
Jood, rotterdammer, 1 pot nat. Ze komen toch allemaal uit het westen. Wij zijn maar provincialen.
Zegt iemand met spraakgebrek in zowel zijn sig als ondertitelquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Nakkertie het volgende:
Ajax moet zich sws schamen..![]()
Beker is binnen voor Feyenoord
Mwah, de Belgische clubs hebben het aanzienlijk beter gedaan dan de Nederlandse (althans, Standard en Anderlecht). Standard staat zelfs in de kwartfinale.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat was een wedstrijd die nergens meer om ging.
Nee, CL winnen zit er op dit moment niet in, maar EL ligt echt nog wel in de mogelijkheden. beetje meer mazzel tegen Juve bijv en Ajax had verder kunnen gaan, Juve was wel sterker, begrijp me niet verkeerd, maar niet echt zo enorm veel dat Ajax echt kansloos was...
Denk eerder dat het een incident is bij onze zuiderburen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:09 schreef Robar het volgende:
[..]
Mwah, de Belgische clubs hebben het aanzienlijk beter gedaan dan de Nederlandse (althans, Standard en Anderlecht). Standard staat zelfs in de kwartfinale.
Laten we hopen dat het een incident was.
Ik laat me nu kennen. Maar voel me nu toch echt op mijn penis van 35cm getrapt hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Ho-ho!![]()
Maar ik bedoelde het ook niet zo lullig, maar clubs als Feyenoord en Ajax hebben nou eenmaal meer aanzien, al zou PSV in een stadion van 80.000 man gaan spelen en zou het er iedere 2 weken vol zitten, dan nog straalt het minder uit.
Zal wel komen door de zuidelijke boeren gezelligheid.
PSV is gewoon een beetje het jongetje dat altijd in de friendszone belandt terwijl ie serieus genomen wil worden en geliefd, ondertussen lachen ze hem uit en lopen ze naar de echt stoere mannen die meer te bieden hebben.
Sorry.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef valek het volgende:
[..]
Ik laat me nu kennen. Maar voel me nu toch echt op mijn penis van 35cm getrapt hoor
Hahahaquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:05 schreef Lastpost het volgende:
PSV is gewoon een beetje het jongetje dat altijd in de friendszone belandt terwijl ie serieus genomen wil worden en geliefd, ondertussen lachen ze hem uit en lopen ze naar de echt stoere mannen die meer te bieden hebben.
Around!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:15 schreef valek het volgende:
[..]
Ik laat me nu kennen. Maar voel me nu toch echt op mijn penis van 35cm getrapt hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |