[ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]maar er kunnen toch helemaal geen 3.7mln mensen in de arena?quote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
En 90% zet nooit een voet in de ArenA
Wajo man jij bent echt baas de klere keeenkerquote:Op zondag 28 maart 2010 03:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]maar er kunnen toch helemaal geen 3.7mln mensen in de arena?[/ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]
Ik weet zelfquote:Op zondag 28 maart 2010 03:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Wajo man jij bent echt baas de klere keeenker
Nee, ik bedoel niet tegelijk, maar OOIT in de ArenA.quote:Op zondag 28 maart 2010 03:01 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]maar er kunnen toch helemaal geen 3.7mln mensen in de arena?[/ajacieden-die-niet-tegen-kritiek-op-hun-"mooie"-cluppie-kunnen-modus]
Volgens mij laat ik mij niet eens negatief uit over ajax in dit topic?quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:23 schreef stevenmac26 het volgende:
hahaahah dit topic is echt een verzamelpunt van gefrustreerde kneuzen (valek,keltie,compleetzuivelkneus,paul,genieusdomme-f) tot faalhazen van het jaar protoge
Heerlijk die haat tegen Ajax
ja want elke feyenoord of psv fan is een ecktuh harde kern beuker...quote:Op zondag 28 maart 2010 04:13 schreef Blinker het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel niet tegelijk, maar OOIT in de ArenA.
Elke boerenlul in de provincie die geen verstand heeft van voetbal noemt zich Ajacied.
Ga maar na hoeveel seizoenskaarten er zijn verkocht en hoeveel 'fans' er zijn.
quote:Op zondag 28 maart 2010 00:48 schreef Blinker het volgende:
[..]
En 90% zet nooit een voet in de ArenA
Dit!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:53 schreef o.us het volgende:
[..]
Inderdaad. Feyenoord heeft AZ, PSV en Twente er uit geknikkerd. Ajax is alleen maar in de finale gekomen door te winnen van Dordrecht, NEC, en al die andere kutclubjes. Feyenoord heeft er dusdanig meer recht op.
Succes woensdag, wordt een zware potquote:Op zaterdag 27 maart 2010 14:32 schreef Zero17 het volgende:
Even dit topic uit het dal slepen. [ afbeelding ]
Waarom zeg je dit? Als ik het woord J**D in mijn mond neem moet ik nog uitkijken voor een stadion verbod. Maar jullie mogen dat dus wel roepen.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 01:31 schreef Seam het volgende:
GVD JODEN KAMPIOENEN![]()
Heb nu al zin in het kampioensfeest 2 mei
Waar komen al deze debielen toch vandaan?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Waarom zeg je dit? Als ik het woord J**D in mijn mond neem moet ik nog uitkijken voor een stadion verbod. Maar jullie mogen dat dus wel roepen.
Dat is nu precies de reden waarom 95% van Nederland jullie een stel arrogante klootzakken, ofwel teletekst supporters vindt.
Niet roepen voordat je iets zeker weet, NEUS! Ik ben een hele echte, geboren en getogen Randstedeling.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waar komen al deze debielen toch vandaan?
Noem jij een neger een nigger in zijn gezicht en kijk hoe je er vanaf komt, en toch zeggen ze het onderling allemaal.
Is echt ALLES nou zo ingewikkeld voor jullie buiten de randstad-frusti's?.
Dan ben je nog triesterquote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet roepen voordat je iets zeker weet, NEUS! Ik ben een hele echte, geboren en getogen Randstedeling.
Wilde je echt neus schrijven of eik kneus?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Niet roepen voordat je iets zeker weet, NEUS! Ik ben een hele echte, geboren en getogen Randstedeling.
Wat ben jij voor een proleet?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En je houd niet van mooi voetbal? raar....quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Sterker nog, het is een geuzennaam, aangenomen omdat het HET scheldwoord van de F'noorders was.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wilde je echt neus schrijven of eik kneus?
Anywho, de Ajacieden noemen zichzelf al sinds mensenheugenis Joden, kneus
Mag ik een keer meequote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ajax
Ik was er gister bij, zo een mooi plekje aan het veld![]()
[ afbeelding ]
Toch blijft die gracht eeuwig zonde. Wat had het mooi geweest als je daar direct aan het veld had gezeten.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:38 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Ajax
Ik was er gister bij, zo een mooi plekje aan het veld![]()
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers! Maar jij dus niet. Boefjes ofwel neusjes hebben het woord J**D ooit na de hamer japie aktie op 23 maart 1997quote:Op maandag 29 maart 2010 12:19 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wilde je echt neus schrijven of eik kneus?
Anywho, de Ajacieden noemen zichzelf al sinds mensenheugenis Joden, kneus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |