Des te zoeter zal het zijn als we jullie met 1-5 oprollen in de Kuipquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:49 schreef TryX het volgende:
[..]
Weer zo'n vieze ajax-supporterDenk dat de overwinning van Feyenoord veel meer glans heeft dan die van ajax, en dat geld voor elk gespeelde wedstrijd in de KNVB Beker.
Weet je hoe dat komt hea dat de spelers en supporters van Feyenoord juichen? Omdat zij echte topwedstrijden moeten spelen. Dat gekanker wat men in Zeist het bolwerk van de KNVB noemt tussen Henk Kesler en Ajax moet maar eens op houden. Telstar, AGOVV, FC Lutjebroek, Katwijkseboys, SC Spillenbeen..quote:Op vrijdag 26 maart 2010 09:55 schreef Scorpie het volgende:
Weet je wat pas mooi is? Kakkies die dit schrijven:
[..]
http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum17/140-198.php
En wat zie je 1 dag eerder? Juist:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor Feyenoord is elke wedstrijd een topwedstrijd, of ze nou tegen Twente of Telstar moeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Weet je hoe dat komt hea dat de spelers en supporters van Feyenoord juichen? Omdat zij echte topwedstrijden moeten spelen. Dat gekanker wat men in Zeist het bolwerk van de KNVB noemt tussen Henk Kesler en Ajax moet maar eens op houden. Telstar, AGOVV, FC Lutjebroek, Katwijkseboys, SC Spillenbeen..
En Ajax wint ze net met de hakken over de sloot. Triest volk die Amsterdammers
Wat niet zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Des te zoeter zal het zijn als we jullie met 1-5 oprollen in de Kuip
Zijn we onderhand wel gewend, als meest succesvolle club van Nederland.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:55 schreef Karina het volgende:
Oh leuk, weer zo'n een gezellig voetbaltopic, het is weer Ajax bash tijd.
Clubs als De Graafschap, FC Utrecht, FC Twente, FC Groningen en NAC hebben tenminste echte supporters. Bij de Ratten staan de supporters na 2 verloren duels al op het trainingsveld. Uiteraard wel met een capuchonetje op want dat zijn de echte mannenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Voor Feyenoord is elke wedstrijd een topwedstrijd, of ze nou tegen Twente of Telstar moeten.
Die maakt de 1-4 nadat hij Vlaar geport heeft op dezelfde wijze als die Amerikaan deed. Vervolgens een stiftje over de al liggende van Dijk, en zo onderkant lat erinquote:
Nee, de "echte mannen" vallen Feijenoordspelers aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:57 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Clubs als De Graafschap, FC Utrecht, FC Twente, FC Groningen en NAC hebben tenminste echte supporters. Bij de Ratten staan de supporters na 2 verloren duels al op het trainingsveld. Uiteraard wel met een capuchonetje op want dat zijn de echte mannen
Jaaaa meest succesvolle clubquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zijn we onderhand wel gewend, als meest succesvolle club van Nederland.
Zelfs al zou PSV nog 4 keer op rij de titel winnen, ze halen Ajax niet inquote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Jaaaa meest succesvolle clubPSV is 4 jaar achter elkaar onverslagen kampioen geweest. Ook dit jaar zal Ajax de landstitel niet halen
Ik zeg:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:58 schreef pr0tege het volgende:
[..]
Jaaaa meest succesvolle clubPSV is 4 jaar achter elkaar onverslagen kampioen geweest. Ook dit jaar zal Ajax de landstitel niet halen
Je bent welkom om te komen kijken.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:02 schreef Splutje het volgende:
Haha nu die kakkerlakken verslaan in de Kuip en dan staan zij weer met niks, de ontluistering zal groot zijn.
Die van mij is beterquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:00 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zelfs al zou PSV nog 4 keer op rij de titel winnen, ze halen Ajax niet in
http://en.wikipedia.org/wiki/PSV_Eindhoven#Honours
http://en.wikipedia.org/wiki/AFC_Ajax#Honours
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:06 schreef valek het volgende:
[..]
Dat is goed van jou. Je kunt plaatjes plakken.
Nee, dat mag stevenmac26 doen. Ik vind vrouwelijke Ajax supporters gewoon liefquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef valek het volgende:
[..]
Slijmkut. Je duwt hem er toch niet in bij haar.
Die heeft toch een minderjarig sletje waar hij mee neukt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nee, dat mag stevenmac26 doen. Ik vind vrouwelijke Ajax supporters gewoon lief
Respect.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ]
Kheb em trouwens wel helemaal zelf in paint geknipt ja!
Thanks. Dan heb ik het in ieder geval niet voor niets gedaan.quote:
Gemiddeld 4 goals per wedstrijdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:07 schreef gebrokenglas het volgende:
Ach, Ajax. Miljoenen per jaar verdienen en nog niet eens fatsoenlijk een bal tussen 2 palen door kunnen schieten.
Je bedoelt zoals valek?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gemiddeld 4 goals per wedstrijd.
Komop bashen is leuk, maar niet op het niveau gemiddelde brabander/limburger....
Bij Basketbal vallen tenminste lekker veel punten. 60 per team per game is niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komop bashen is leuk, maar niet op het niveau gemiddelde brabander/limburger....
Volgens mij zit de helft van het stadion in Amsterdam vol met zuiderlingen hoor.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax de grootste is in heel het landquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:15 schreef valek het volgende:
[..]
Volgens mij zit de helft van het stadion in Amsterdam vol met zuiderlingen hoor.
true, maar ja, bij voetbal is een goal wel veel specialer danquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Bij Basketbal vallen tenminste lekker veel punten. 60 per team per game is niks.
Dus dan is het niveau van Ajax en de supporters ook niet bijster hoog?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:16 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Komt omdat Ajax de grootste is in heel het land
Wil je me misschien eens uitleggen waarom je altijd in Ajax topics komt janken? Ik zie je verder heel weinig in KLB, maar als het over Ajax gaat ben je er als de kippen bij...quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef valek het volgende:
[..]
Dus dan is het niveau van Ajax en de supporters ook niet bijster hoog?
Het niveau in de wereld bedoel je nu?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:18 schreef valek het volgende:
[..]
Dus dan is het niveau van Ajax en de supporters ook niet bijster hoog?
Het is een PSV-er, dat zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wil je me misschien eens uitleggen waarom je altijd in Ajax topics komt janken? Ik zie je verder heel weinig in KLB, maar als het over Ajax gaat ben je er als de kippen bij...
Oud zeer? Frustratie? Wil je er eens op een normale manier over praten met iemand?
Jaloezie. Diep in zijn hartje weet hij dat Ajax in alle opzichten beter is maar hij probeert deze wetenschap te overschreeuwen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Wil je me misschien eens uitleggen waarom je altijd in Ajax topics komt janken? Ik zie je verder heel weinig in KLB, maar als het over Ajax gaat ben je er als de kippen bij...
Oud zeer? Frustratie? Wil je er eens op een normale manier over praten met iemand?
het aloude minderwaardigheidscomplex jegens het westen, doe je niets aan, en hoe sterker ze het ontkennen hoe pijnlijk duidelijker het wordtquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een PSV-er, dat zegt genoeg toch?
Jullie? Ben ik Feyenoorder?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:50 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Des te zoeter zal het zijn als we jullie met 1-5 oprollen in de Kuip
Daarvan zitten er wel meer hier, maar Valek heeft altijd van die ongenuanceerde kritiek... ergens verdenk ik hem er van dat hij helemaal nooit voetbal kijkt, maar wel een hekel heeft aan Ajaxquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is een PSV-er, dat zegt genoeg toch?
quote:Feyenoord verzekerd van Europees voetbal
Feyenoord is door de bekerzege van ajax op Go Ahead Eagles volgend seizoen verzekerd van Europees voetbal. Omdat de amsterdammers zich al hebben geplaatst voor Europees voetbal zal Feyenoord ook als verliezend finalist de Europa League ingaan.
De bekerfinale tussen de twee aartsrivalen staat gepland op 25 april. Wil Feyenoord als mogelijk verliezend bekerfinalist toch zo gunstig mogelijk willen instromen in de EL, zijn de Rotterdammers erbij gebaat dat ajax zich plaatst voor de Champions League.
Dan bemachtigt Feyenoord het meest gunstige Europa League-ticket. Mocht Feyenoord in de competitie zakken naar de zesde plaats en de bekerfinale verliezen, dan zal Feyenoord deelnemen aan de play-offs om een gunstiger EL- ticket te krijgen.
In alle andere gevallen is Feyenoord op 2 mei na de laatste speelronde al klaar en komen ze niet uit in de play-offs. Het halen van Eurpees voetbal is belangrijk voor Feyenoord omdat de club kampt met een enorme schuldenlast. Dit seizoen speelde de ploeg van Been geen Europees voetbal, omdat het in de play-offs van het vorige seizoen werd uitgeschakeld door Nac
Feyenoorders die beginnen over Ajacieden die altijd beginnen over jaloezie tegen hatersquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:23 schreef Irritatie100 het volgende:
Ajacieden die altijd beginnen over jaloezie tegen haters
Gaan ze nou expres Ajax zonder hoofdletter schrijven?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:24 schreef Keltie het volgende:
Zal ook meegespeeld hebben bij de blijdschap van Feijenoord:
[..]
Ja, wat is daarmee?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Feyenoorders die beginnen over Ajacieden die altijd beginnen over jaloezie tegen haters
Dat zou toch wel heel triest zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gaan ze nou expres Ajax zonder hoofdletter schrijven?![]()
![]()
x 1000
Niveautje weer hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat zou toch wel heel triest zijn
But not at all surprising...
Blijven kakkies hequote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Dat zou toch wel heel triest zijn
But not at all surprising...
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik schrijf ajax ook nooit met een hoofdletter hoornergens voor nodig
Jawel, het moet zelfs in de Nederlandse taal. Op school was dit nu een punt aftrek geweest!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik schrijf ajax ook nooit met een hoofdletter hoornergens voor nodig
Weet niet waar het bericht vandaan komt, heb het van het forum waar een hoop Fok.nl/vbl users zittenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Gaan ze nou expres Ajax zonder hoofdletter schrijven?![]()
![]()
x 1000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |