Zelfs de buitencamera is nu weggedraaid, we mogen Alsido niet meer zien sleutelen ?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:40 schreef Scrutinizer het volgende:
Muziek en buitencamera, we worden verwend vandaag.
Wir sind der vijand, du weiss!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelfs de buitencamera is nu weggedraaid, we mogen Alsido niet meer zien sleutelen ?
echt, schiet mij maar lek, nu mag alles weer, linken vieze woorden grof taalgebruik??? echt pppfftt snap er geen hol meer van, wanneer komen er nu echt eens regels van **hoe ik MIJ gedragen moet**quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was iemand die opeens op de chat kwam en dat forum begon te spammen.
Woensdagavond had Alsido om 10 uur de stream op Huissen gezet omdat hij de vroege kijkers een plezier wou doen hun ook iets van Huissen te laten zien. Ik denk dat de vroege kijkers dolblij waren met de beelden, op drie camera's was het zo goed als helemaal zwart, op de vierde waren twee kelderraampjes te zienquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zelfs de buitencamera is nu weggedraaid, we mogen Alsido niet meer zien sleutelen ?
Ja maar Alsido heeft veel televisiewerk gedaan, die weet wat kijkers willen.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woensdagavond had Alsido om 10 uur de stream op Huissen gezet omdat hij de vroege kijkers een plezier wou doen hun ook iets van Huissen te laten zien. Ik denk dat de vroege kijkers dolblij waren met de beelden, op drie camera's was het zo goed als helemaal zwart, op de vierde waren twee kelderraampjes te zien
Dit vind ik nou een beetje Lullig he, Alsido heeft het echt goed voor met de streamerquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Woensdagavond had Alsido om 10 uur de stream op Huissen gezet omdat hij de vroege kijkers een plezier wou doen hun ook iets van Huissen te laten zien. Ik denk dat de vroege kijkers dolblij waren met de beelden, op drie camera's was het zo goed als helemaal zwart, op de vierde waren twee kelderraampjes te zien
is geen chat is een forum en die zijn er al genoeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef Jian het volgende:
Ho, de nieuwe chat ? http://studiovlemmix.forum2go.nl/
Zit je nu z'n woorden te verdraaien of heeft-ie echt iets in correct Nederlands gezegd?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja maar Alsido heeft veel televisiewerk gedaan, die weet wat kijkers willen.
Ik denk dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mag zeggen dat ze dat niet begrijpt. Ook niet na uitleg.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar Suzzy zegt dat ze van 1984 is? Toepasselijk, hoewel het zou kunnen dat ze ook dat niet zonder uitleg begrijpt.
Hij noemde gisteren in Vraag maar Raak een rijtje banen die hij voor de televisie had gedaan. Uit het blote hoofd herinner ik me nog camerawerk en regie en ICT.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zit je nu z'n woorden te verdraaien of heeft-ie echt iets in correct Nederlands gezegd?
Ik was erbij. Het enige wat hij er niet bij vertelde was dat dat allemaal bij RNN7 was.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij noemde gisteren in Vraag maar Raak een rijtje banen die hij voor de televisie had gedaan. Uit het blote hoofd herinner ik me nog camerawerk en regie en ICT.
En redactiewerk.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:59 schreef Disana het volgende:
Hij noemde gisteren in Vraag maar Raak een rijtje banen die hij voor de televisie had gedaan. Uit het blote hoofd herinner ik me nog camerawerk en regie en ICT.
Gevonden:quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik was erbij. Het enige wat hij er niet bij vertelde was dat dat allemaal bij RNN7 was.
Ik weet niet wat RNN7 is.quote:Alsido heeft talkshows en nieuwsprogramma's gedaan en camerawerk, ICT werk en redactiewerk.
George Orwell werkte bij John de Mol Produkties?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat je met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mag zeggen dat ze dat niet begrijpt. Ook niet na uitleg.
En heeft Big Brother bedacht! Toen ie vakantie aan het houden was op de dierenboerderij.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Scrutinizer het volgende:
George Orwell werkte bij John de Mol Produkties?
Een commerciële lokale zender in Rotterdam. Failliet inmiddels en in het faillissement allemaal freelancers meegesleurd die per definitie gewoon niet betaald werden.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Gevonden:
[..]
Ik weet niet wat RNN7 is.
Wat dat betreft pakt Johan het een stuk slimmer aan: die betaalt gewoon helemaal niet. Alhoewel ik nog steeds mijn twijfels heb bij Liesbeth en Alsido.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Een commerciële lokale zender in Rotterdam. Failliet inmiddels en in het faillissement allemaal freelancers meegesleurd die per definitie gewoon niet betaald werden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |