Daar is Sierra Leone niets bij!quote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:43 schreef Jian het volgende:
"De chat's en forums waar mensen elkaar afmaken, en hoeveel pijn dat veroorzaakt bij mensen !"
Ik zeg: Charles Taylor als hoofdmoderator!!!quote:
Die is denk ik achtergelaten door dat zweeftiepje van vorige week, die had iets met engelenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 11:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Kun je het hebben over foute kitsch, of is dat een pleonasme?
In ieder geval: fouter dan dit kan het moeilijk worden
[ afbeelding ]
Ik ben ook niet zo goed in Roemeens, maar het is Ceauşescuquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Mevrouw Ceaucescu is ook weer terug en werkt even de laatste gebakjes weg voordat de slagroom net zo zuur wordt als zij..
[ afbeelding ]
Die bijnaam houden we erin, Scrut!
Welke duiven en waarom?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef mootie het volgende:
Johan gaat toch de duiven vermoorden en Suxxy vraagt zich af wat Ceaucescu betekent.
De vorige eigenaar van SV-studio 6quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef mootie het volgende:
Suxxy vraagt zich af wat Ceausescu betekent.
Want die duiven hebben er een bouwval van gemaakt?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef mootie het volgende:
De duiven in Huissen!
En waarom ziet Alsido er zo ongewassen uit?
Ik hou me maar vast aan de internationale spelling of de Nederlandse versie daarvan. Zo vind ik Stalin ook net wat makkelijker om te schrijven dan Сталин.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo goed in Roemeens, maar het is Ceauşescu![]()
voordat er iemand er iemand over valt
Ze schijten op zolder maar het was volgens Johan een perfect plekje voor Lies en Alsido toen die wat overspannen warenquote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want die duiven hebben er een bouwval van gemaakt?
Klopt, de Ludolfs wassen zich ook niet.quote:En Alsido is voortaan automonteur. Dan moet je groezelig zijn, dat staat deskundiger.
Dan is het Ceausescu.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:30 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik hou me maar vast aan de internationale spelling of de Nederlandse versie daarvan.
Ja, daar had ik op de chat beter niet over kunnen beginnen. Ik kon op m'n klompen aanvoelen dat dat weer een heel uitgebreide uitleg behoefde.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:23 schreef mootie het volgende:
Johan gaat toch de duiven vermoorden en Suxxy vraagt zich af wat Ceausescu betekent.
Omdat ie net uitgebreid in de hol van Johan heeft gezeten?quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:26 schreef mootie het volgende:
De duiven in Huissen!
En waarom ziet Alsido er zo ongewassen uit?
Dat is het forum van Dantiney.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef Jian het volgende:
Ho, de nieuwe chat ? http://studiovlemmix.forum2go.nl/
quote:Op vrijdag 26 maart 2010 12:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar Suzzy zegt dat ze van 1984 is? Toepasselijk, hoewel het zou kunnen dat ze ook dat niet zonder uitleg begrijpt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |