abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79636198
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 05:03 schreef Pinzon het volgende:
Even in het zonnetje zitten en dan weer naar binnen. Australie
* jaloers is

Veel plezier. Vergeet factor 335 niet
pi_79636275
En we zitten weer op scherp.

Interview met Liuzzi: Pieeeeeetstop
pi_79636302
goeiemorgen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636304
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 06:53 schreef Schunckelstar het volgende:
goeiemorgen
Koffie?
pi_79636310
nee dank je..koffie
ik ga voor cola
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636315
het valt mij zwaar
ik vond de oude tijd beter...toen kon je tenminste rechtstreeks vanuitr de kroeg gaan kijken
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636324
We zijn onderweg!

Kleine kans op wat druppeltjes in Q3.
pi_79636327
go karun
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 07:09:42 #109
18653 crew  D.
pi_79636336
Nou, kom maar op
pi_79636341
die saubers vallen me echt weer zwaar tegen zeg..
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636342
wtf, zit die vogel daar nog steeds
die zal wel doof zijn nou
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636356
petrov
had ik meer van verwacht na ve vrije trainingen
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 07:22:10 #113
18653 crew  D.
pi_79636360
Was dat de moeder van Petrov?
pi_79636362
Jammer van Petrov inderdaad

Niet echt een boeiende Q1 overigens.
pi_79636363
De HRT is zelfs langzaam op een inlap
pi_79636369
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:23 schreef Captain_Slow het volgende:
De HRT is zelfs langzaam op een inlap
dat ding rijd ook echt als een natte zwabber, zoveel stuurbewegingen
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636374
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:22 schreef D. het volgende:
Was dat de moeder van Petrov?
Volgens mij was dat zijn vriendin
pi_79636377
goedemorgen overigens
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 07:27:02 #119
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79636378
Massa viel me in Q1 wat tegen, net als Liuzzi
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 07:28:53 #120
18653 crew  D.
pi_79636385
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:26 schreef Kees80 het volgende:

[..]

Volgens mij was dat zijn vriendin
Echt?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 07:29:44 #121
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79636387
Melbourne

Ik zeg Webber op pole, iig top drie
The line is a dot to you!
pi_79636389
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:27 schreef Peterselieman het volgende:
Massa viel me in Q1 wat tegen, net als Liuzzi
Massa heeft problemen om zijn banden op temperatuur te krijgen/houden. In de vrije training vanmorgen ook al.
pi_79636391
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:29 schreef kepler het volgende:
Melbourne

Ik zeg Webber op pole, iig top drie
Webber
Alonso
Vettel
MSC

pi_79636393
Op de één of andere manier ben ik dit jaar alweer Alonso-moe.
pi_79636398
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:32 schreef Kees80 het volgende:
Op de één of andere manier ben ik dit jaar alweer Alonso-moe.
dat ben ik al jaren
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636400
Webber
pi_79636402
Schumie moet wel weer ff aanpoten nu, vanmorgen zag het er zo ontzettend goed uit. Moet bij de top 4-5 kunnen komen.
pi_79636407
Hamilton ook, aangezien die 17de staat
  zaterdag 27 maart 2010 @ 07:35:22 #129
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79636408
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:32 schreef Kees80 het volgende:
Op de één of andere manier ben ik dit jaar alweer Alonso-moe.
Ik vind het wel mooi

Ziet er trouwens uit alsof het gaat regenen: D
The line is a dot to you!
pi_79636413
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:35 schreef kepler het volgende:

[..]

Ik vind het wel mooi

Ziet er trouwens uit alsof het gaat regenen: D
Nah gaat onder Melbourne door.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 07:36:43 #131
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79636418
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:30 schreef Pinzon het volgende:

[..]

Massa heeft problemen om zijn banden op temperatuur te krijgen/houden. In de vrije training vanmorgen ook al.
Hij is niet de enige
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 07:37:59 #132
18653 crew  D.
pi_79636427
He, die wing zit in de weg voor de camera. Eraf met dat ding
pi_79636437
Die Force India wagens zijn eigenlijk best wel ok om te zien.
pi_79636443
ehhh MSC??

edi: gelukkig
pi_79636445
sutil
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636449
ai ai ai, gaat niet goed met hamilton
pi_79636451
koba
blablablablablablablablablablablablablabla
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 07:42:18 #138
18653 crew  D.
pi_79636453
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:40 schreef Kees80 het volgende:
Die Force India wagens zijn eigenlijk best wel ok om te zien.
En gelukkig ook best snel
pi_79636454
Hamilton out
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 07:43:06 #141
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79636460
Dat doe pijn bij Hamilton
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79636467
Hamilton voor de 2e keer dit weekend langs de kant gezet
pi_79636474
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:44 schreef Pinzon het volgende:
Hamilton voor de 2e keer dit weekend langs de kant gezet
Nu nog zijn wagen in beslag nemen
  Moderator zaterdag 27 maart 2010 @ 07:45:53 #144
18653 crew  D.
pi_79636476
Aan dat STR hebben we ook niet veel in de manager
pi_79636480
Wel ok voor Button, na Bahrein werd er steeds gezegd dat Button langzamer was dan Hamilton. Dit maakt vast veel goed voor hem.
pi_79636484
In de laatste vrije training leek Mercedes toch een stuk sterker. Had verwacht dat Rosberg of Schumi op de 2e startrij zou staan, ziet er nu niet meer zo uit.
pi_79636490
hehe, Trulli zijn stoel is kapot
pi_79636495
Zag ik daar druppels?
pi_79636500
VOlgens de schema's hebben ze nu wel een hogere luchtvochtigheid
pi_79636506
is er voor morgen eigenlijk nog regen voorspeld?
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636520
vettel
met foutje
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636524
woohoo vonken!
pi_79636532
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 07:49 schreef Pinzon het volgende:
Zag ik daar druppels?
nu wel!
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79636535
Harde compound voor Rosberg en Schumi
pi_79636540
Red Bull!! netjes weer, lijken alles echt op orde te hebben.
pi_79636547
Vettel klinkt wel net zo blij als een nerd met een nieuwe computer.
pi_79636550
Vettel
Webber
pi_79636553
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:02 schreef Kees80 het volgende:
Vettel klinkt wel net zo blij als een nerd met een nieuwe computer.
Met waterkoeling.

Ook altijd dat vingertje, goeie kerel.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 08:04:39 #159
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79636557
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:00 schreef Kees80 het volgende:
Red Bull!! netjes weer, lijken alles echt op orde te hebben.
Ding ding lijkt meer downforce te hebben dan alle andere auto's bij elkaar.

Alonso lijkt als enige bij het duo in de buurt te komen en hiermee te bewijzen dat hij echt een topcoureur is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79636561
Als het iets warmer was gebleven stond Alonso wel op de eerste rij denk ik.
pi_79636564
Denk dat het wel slim is van Mercedes om de hard compound erop te zetten als het morgen een wat warmere dag blijkt te zijn.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 08:10:12 #162
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79636572
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:07 schreef Kees80 het volgende:
Denk dat het wel slim is van Mercedes om de hard compound erop te zetten als het morgen een wat warmere dag blijkt te zijn.
Mja, ze hebben er niets aan, omdat ze op de zachte banden de snelste ronde hebben gereden.
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 27 maart 2010 @ 08:31:22 #163
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79636663
Fantastische ronde van Vettel, had nog wel wat sneller gekund .

Jammer dat die Button daar nog staat, ik zie hem wel een kamikaze actie maken in de eerste bocht. Ik hoop maar dat Massa hem kan pakken bij de start, dan krijgen we misschien een gevecht tussen 4 man .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79637478
TVP
Calmer than you are
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:00:33 #165
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_79637580
Goed, we mogen ondertussen dus wel concluderen dat Sauber 'mooi weer' heeft gespeeld afgelopen winter?

En Hamilton.. heeft weer alle media aandacht op zich en doet dat toch weer helemaal zelf.
Hij zou er wellicht goed aan doen zich gewoon bezig te houden met racen. Dat geeft misschien wat rust in het koppie.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:03:35 #166
34586 kepler
No bounce, no play
pi_79637616
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goed, we mogen ondertussen dus wel concluderen dat Sauber 'mooi weer' heeft gespeeld afgelopen winter?

En Hamilton.. heeft weer alle media aandacht op zich en doet dat toch weer helemaal zelf.
Hij zou er wellicht goed aan doen zich gewoon bezig te houden met racen. Dat geeft misschien wat rust in het koppie.
Nou, de media maakt ook van een mug een olifant natuurlijk
The line is a dot to you!
pi_79637684
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Goed, we mogen ondertussen dus wel concluderen dat Sauber 'mooi weer' heeft gespeeld afgelopen winter?
Inderdaad. Vallen aardig door de mand wat mij betreft.
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:03 schreef kepler het volgende:

[..]

Nou, de media maakt ook van een mug een olifant natuurlijk
Mwah, ik vind een gedeelte van de ophef wel terecht. Hamilton participeert ook in campagnes voor verkeersveiligheid en in die hoedanigheid ben je toch ook een soort van rolmodel. Of Hamilton dat nou leuk vindt of niet. Dus dan is dit gewoon geen slimme actie.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:19:34 #168
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79637835
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 08:31 schreef Fir3fly het volgende:
Fantastische ronde van Vettel, had nog wel wat sneller gekund .

Jammer dat die Button daar nog staat, ik zie hem wel een kamikaze actie maken in de eerste bocht. Ik hoop maar dat Massa hem kan pakken bij de start, dan krijgen we misschien een gevecht tussen 4 man .

Button een kamikaze actie??
Denk eerder dat Massa de rest op gaat houden aangezien hij al met moeite Q3 bereikte en z'n 5e plek op op het nippertje wist te halen...

Ook in alle vrije trainingen was Button sneller dan Massa
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:21:18 #169
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79637854
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:19 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Button een kamikaze actie??
Denk eerder dat Massa de rest op gaat houden aangezien hij al met moeite Q3 bereikte en z'n 5e plek op op het nippertje wist te halen...

Ook in alle vrije trainingen was Button sneller dan Massa
Dat zegt niets, de Ferrari is duidelijk de betere auto. (en Massa de betere coureur, maar dat terzijde). Button weet ook wel dat hij totaal geen kans heeft tegen de Ferrari's en Red Bulls, daarom ben ik bang dat hij daarom maar een do-or-die actie gaat proberen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:22:03 #170
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79637865
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:21 schreef Fir3fly het volgende:

(en Massa de betere coureur, maar dat terzijde).
Hier zit je denkfout
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:23:01 #171
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79637875
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:22 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Hier zit je denkfout
Nee hoor. Button is vrij middelmatig.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:26:03 #172
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_79637906
61 puntjes in de manager tot nu toe
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:27:46 #173
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79637938
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:23 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nee hoor. Button is vrij middelmatig.
Of je het goed of middelmatig noemt doet er niet toe, Massa zit er onder.

Zoals je zelf al zei, de Ferrari is minimaal een halve seconde sneller dan de McLaren, en toch zit Massa het hele weekend al achter Button....

You do the math
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
  zaterdag 27 maart 2010 @ 10:35:19 #174
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_79638046
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Of je het goed of middelmatig noemt doet er niet toe, Massa zit er onder.

Zoals je zelf al zei, de Ferrari is minimaal een halve seconde sneller dan de McLaren, en toch zit Massa het hele weekend al achter Button....

You do the math
Massa bewees vorige race ongeveer net zo snel te zijn als Alonso. Hij heeft problemen met bandentemperatuur, geloof ik. Iets wat in de race een minder groot probleem zal zijn.

Als je conclusies gaat trekken, neem dan wel representatieve data .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_79638409
Ik weet ook wel zeker dat Massa beter is dan Button. Button is overhyped doordat de Brawn vorig jaar zo goed was. Daarin was misschien Ricardo Rosset zelfs WK geworden.
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_79638452
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
Ik weet ook wel zeker dat Massa beter is dan Button. Button is overhyped doordat de Brawn vorig jaar zo goed was. Daarin was misschien Ricardo Rosset zelfs WK geworden.
je kunt ook overdrijven

ik vind massa en button allebei maar matige, kleurloze coureurs... button heeft dan iig nog het voordeel dat het wel een symphatieke kerel is
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_79639064
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:35 schreef Fir3fly het volgende:
Massa bewees vorige race ongeveer net zo snel te zijn als Alonso. Hij heeft problemen met bandentemperatuur, geloof ik. Iets wat in de race een minder groot probleem zal zijn.

Als je conclusies gaat trekken, neem dan wel representatieve data .
Tot nu toe zit ie niet eens in de buurt van Alonso. Dat wordt geen gevecht vooraan met Massa, dat wordt de Massa-train...
pi_79639971
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:27 schreef Automatic_Rock het volgende:

[..]

Of je het goed of middelmatig noemt doet er niet toe, Massa zit er onder.

Zoals je zelf al zei, de Ferrari is minimaal een halve seconde sneller dan de McLaren, en toch zit Massa het hele weekend al achter Button....

You do the math
En vorige race zat ie ervoor. En voor Alonso. Je punt?
Calmer than you are
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 12:21:38 #179
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79640331
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 11:30 schreef k_man het volgende:

[..]

Tot nu toe zit ie niet eens in de buurt van Alonso. Dat wordt geen gevecht vooraan met Massa, dat wordt de Massa-train...
Mja, zo erg wordt het denk ik niet, maar Massa heeft het dit weekend gewoon niet voor elkaar. Hierdoor is het verschil met Alonso wel extreem groot.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79641814
Die Vettel weer hè!
Ferrari 3 en 5, in ieder geval aan 'the clean side'
pi_79642874
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 13:21 schreef Trystar het volgende:
Ferrari 3 en 5, in ieder geval aan 'the clean side'
Yup, hopen dat Ferrari me een leuk, lichtelijk verlaat, verjaardagscadeau kan geven morgen.
pi_79644514
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 04:34 schreef Pinzon het volgende:
Virgin gaat met beide auto's sowieso niet finishen zondag
Met wat SC-rondes zou het kunnen lukken.
pi_79644579
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:00 schreef Kleffe_Dop het volgende:

En Hamilton.. heeft weer alle media aandacht op zich en doet dat toch weer helemaal zelf.
Hij zou er wellicht goed aan doen zich gewoon bezig te houden met racen. Dat geeft misschien wat rust in het koppie.
Het is nou eenmaal een choker, toen hij net binnenkwam en er geen druk was, was hij heel goed. Toen hij wk kon worden begon hij te blunderen. Het aantal knullige acties en gemiste kansen begint enorme vormen aan te nemen. Hij is dan nog een keer wk geworden ondanks zijn gepruts, maar dat zal niet nog een keer gebeuren. Hij is heel snel maar als hij zijn zenuwen niet onder controle krijgt is dat zijn laatste titel.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_79645320
Mooie quali, maar ik lees nu iets op f1technical.net wat een hele hoop verklaart waarom Red Bull zo leip snel is in de quali. De volgende controverse is geboren hoor. Je kon al zien tijdens de quali dat sommige wagens vanochtend wel heel erg druk bezig waren met het bijschaven van hun houten bodemplaat. Dan nog te bedenken dat er 230+ kg aan benzine bij komt!!

McLaren suspects adjustable ride-height on Red Bull
ESPNF1 Staff
March 27, 2010

McLaren's Martin Whitmarsh has suggested Red Bull's car might be hiding a controversial driver-adjustable ride-height system, after the two RB6s dominated qualifying in Melbourne.

The difference between a car laden with fuel for the start of the race and one running on fumes in qualifying is so great that the weight of the petrol physically alters the height of the car. This means most teams have to run the car relatively high in qualifying, at a disadvantage, in order to compensate for the weight of the full tank needed to start the race. But during qualifying on Saturday, on-board footage from Mark Webber's Red Bull appeared to show the car occasionally bottoming-out.

McLaren boss Whitmarsh told the BBC after the session that, following a similar situation in Bahrain, he wondered why the Red Bulls were not "dragging their arses on full tanks" in the race. He said it is "evidence of ride-height control systems" being in use, "which many people wouldn't have thought were permissible".

In the wake of last year's diffuser row, and the McLaren F-duct saga in Bahrain, F1 could now be set for its next technical controversy. Whitmarsh said McLaren is now "working quite hard" on implementing a Red Bull-like ride-height system, and "hopefully by China we'll have something on the car".

http://en.espnf1.com/f1/motorsport/story/12618.html
http://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?p=157709#p157709
pi_79645665
Is allemaal reglementair naar het schijnt:
quote:
Ride height adjusters
A lot of talk in the paddocks of both Bahrain and Melbourne has centred on ride height adjusters on the Red Bull and Ferrari cars in particular, which means that they can optimise the aerodynamics in qualifying and for most of the race.

Up to a point, the lower you can run your car the more downforce it will have. But this year with refuelling banned, teams need to set the ride height so it works for a low fuel qualifying lap and then without changing it in parc ferme before the race, also works when the car has 160 kilos of fuel in it. Inevitably the extra weight will lower the car on its suspension and mean you will be running 3mm lower in the first stint of the race than in qualifying. As the fuel burns off the car rises. If you can lower the car a few millimetres at your first pit stop, you will have more downforce for the rest of the race.

It is perfectly legal as long as the car is stationary when the change is made and the gain is worth a few seconds over a race distance. Here’s how it’s calculated; every 1 mm of ride height you move is worth 5 kilos of downforce, which in turn is worth 0.05 seconds per lap. So if you pit on lap 18 in Melbourne, you can lower the car will have 40 laps of benefit, which is worth two seconds. If you lower the car by 4mm, which is realistic, you will gain 8 seconds. It is only worth it if you can make the change easily in the pit stop without losing that time.

Ferrari’s system is manual and very obvious. There have been suggestions that Red Bull has a more sophisticated system, which allows the car to run low in qualifying trim but then raises itself up when the 160 kilos of fuel are loaded in and lowers itself again as the fuel burns off. The key to that is making it legal.

Other teams are scratching their heads about how Red Bull might have achieved that, but one suggestion is that they may be exploiting the regulation that allows teams to re-gas pressurize the dampers between qualifying and the race. If this is the case then they would get the benefit of running the car low in qualifying and then raise it up when the fuel is added. Hence their stunning qualifying form.
http://www.jamesallenonf1.com/
pi_79645867
Adrian Newey , nu kijken of de auto morgen wel betrouwbaar is.
pi_79645997
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef wimderon het volgende:
Is allemaal reglementair naar het schijnt:
[..]

http://www.jamesallenonf1.com/
Tsja, als het legaal is én het werkt
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 16:48:42 #188
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79646705
De BBC had het vanochtend iig ook al over het aanpassen van de rijhoogte bij Ferrari en bij met name Red Bull
Altijd onderweg naar het avontuur
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:04:04 #189
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_79647110
Vanmorgen bijna alles gemist .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 27 maart 2010 @ 17:04:58 #190
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_79647133
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:35 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Massa bewees vorige race ongeveer net zo snel te zijn als Alonso. Hij heeft problemen met bandentemperatuur, geloof ik. Iets wat in de race een minder groot probleem zal zijn.

Als je conclusies gaat trekken, neem dan wel representatieve data .
Ach jongen, niet zo lichtgeraakt zeg
Jij zit ieder seizoen op Button af te geven, mag toch wel wat tegengas geven?

Maar kom op, face it, zowel Button als Massa zijn geen mega talenten zoals Schumacher, Alonso of Vettel, (misschien ook Hamilton)

Ik denk als Massa en Button bij hetzelfde team zaten Massa vrijwel iedere kwalificatie verslaat omdat hij sneller is over 1 ronde, en Button haalt meer punten binnen omdat hij constanter is. Massa kan nog wel eens wat uitschieters hebben naar boven of beneden naar mijn mening

Nu ja, genoeg hierover. Ik ga morgen weer gewoon Button aanmoedigen
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_79647336
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 10:26 schreef caspervc het volgende:
61 puntjes in de manager tot nu toe
Even vraagje hierover, als ik in mijn profiel kijk, staat er bij score 0 punten, maar onderin staat er een overallscore en dan heb ik weer juist wel aardig wat punten gemaakt. Ik neem aan dat dit mijn voorlopige score is ? Zo ja dan heb ik nu al 72 punten
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 17:18:53 #192
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79647476
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:13 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Even vraagje hierover, als ik in mijn profiel kijk, staat er bij score 0 punten, maar onderin staat er een overallscore en dan heb ik weer juist wel aardig wat punten gemaakt. Ik neem aan dat dit mijn voorlopige score is ? Zo ja dan heb ik nu al 72 punten
Je kunt zelf narekenen hoeveel punten je al hebt. Er zijn nog geen resultaten ingevoerd inde manager, dus die getallen daar kun je tot maandagavond niets mee
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79647540
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:18 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Je kunt zelf narekenen hoeveel punten je al hebt. Er zijn nog geen resultaten ingevoerd inde manager, dus die getallen daar kun je tot maandagavond niets mee
Met de punten-calculator is het een eitje

http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.html
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 27 maart 2010 @ 17:23:53 #194
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_79647621
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:20 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Met de punten-calculator is het een eitje

http://www.rinzedijkstra.nl/f1calculator/index.html
Die werkt idd wel.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_79647809
En bedankt...

Nu heb ik maar 50 punten, volgens de calculator
pi_79648549
Overigens is het handig om NU je wekker alvast een uurtje vooruit te zetten, zodat je morgen niet op 2/3e van de race inschakelt.
pi_79648987
68 puntjes volgens de calculator :/

Ben trouwens benieuwd wat voor "race" we morgen te zien gaan krijgen. Ben bang dat het weer zo'n optocht gaat worden of de mercedes moet wat kunnen op de harde compoount.
Xbox Live: Anormius
pi_79649063
Wat voor weer is er eigenlijk voorspelt voor morgen?
Xbox Live: Anormius
pi_79651181
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 17:04 schreef Automatic_Rock het volgende:

Maar kom op, face it, zowel Button als Massa zijn geen mega talenten zoals Schumacher, Alonso of Vettel, (misschien ook Hamilton)

Ik denk als Massa en Button bij hetzelfde team zaten Massa vrijwel iedere kwalificatie verslaat omdat hij sneller is over 1 ronde, en Button haalt meer punten binnen omdat hij constanter is. Massa kan nog wel eens wat uitschieters hebben naar boven of beneden naar mijn mening

Nu ja, genoeg hierover. Ik ga morgen weer gewoon Button aanmoedigen
Button had 1x wagen waarmee je het WK kon winnen en werd wereldkampioen. Massa had 2x zo'n wagen en werd geen wereldkampioen. Button heeft zijn kansen dus beter benut.

Massa heeft ook nogal de neiging te falen vanuit een slechte(re) startpositie, terwijl Button eigenlijk altijd wel constant is.
pi_79654450
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 16:10 schreef wimderon het volgende:
Is allemaal reglementair naar het schijnt:
[..]

http://www.jamesallenonf1.com/
Als dat laatste waar is, zou kunnen verklaren waarom Alonso in de tweede stint vorige race sneller werd dan Vettel. Vettel zijn auto zou dan tijdens de race steeds hoger gaan staan doordat hij steeds lichter wordt. Hiermee bedoel ik toen Alonso steeds een klein beetje in liep op Vettel, voordat Vettel zijn motor/uitlaat problemen kreeg.
“Being second is to be the first of the ones who lose.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')